سبك زندگي موفقيت در زندگي

راه کارهایی برای کسب درامد بیشتر

تقویم فارسی اندروید

راه کارهایی برای کسب درامد بیشتر
استراتژی ها و راهکارهای مختلفی برای کسب درامد بیشتر وجود دارند، برخی از آن ها عبارتند از درخواست دستمزد بیشتر، تبدیل سرگرمی مودر علاقه خود به یک منبع درامد، فروش محصولات افراد دیگر، نوشتن یک کتاب و غیره. بنابراین راه های زیادی وجود دارد که می توان به کمک آن ها به راحتی پول دراورد اما چرا باز هم مردم نمی خواهند پول دار شوند و به سراغ این کار بروند؟ بسیاری از این افراد معتقدند که وقت کمی دارند و فرصت نمی کنند به دنبال پول درآوردن باشند. اما به نظر من این موضوع به وقت آزاد کسی ربط ندارد. افراد ثروتمند معمولا خصوصیات مشترکی دارند و در هر شرایطی می توانند خود را پیدا کنند. برخی از این خصوصیات عبارتند از:

  • هنگامی که یک فرصت را کشف می کنند از آن استفاده می کنند
  • سمت کارهای پرریسک و خطرناک نمی روند
  • انعطاف پذیر هستند و هر لحظه برای تغییر آماده می باشند

برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمندتر و کسب درامد بیشتر 15 راهکار مفید در این مقاله به شما معرفی می شود. با ما همراه باشید.

1. برای کسب درامد بیشتر خیالپردازی را متوقف کنید

شاید بارها برای تان یک فرصت خوب برای استخدام در یک شرکت معتبر یا یک کسب و کار آنلاین یا یک شراکت پرسود پیش بیاید اما هر بار با خیالات اینکه چگونه می توانید بهتر باشید کارتان را به تعویق انداخته و به دنبال بهبود رزومه ی کاری خود می روید. همین وسواس شما می تواند فرصت های زیادی را بسوزاند.

2. افزایش اعتماد به نفس و تاثیر آن در افزایش درامد

یک ارتباط مستقیم بین اعتماد به نفس و کسب درامد بیشتر وجود دارد. شما هرچقدر خودتان را بیشتر قبول داشته باشید و عزت نفس بهتری داشته باشید می توانید خود را لایق پول بیشتر و موقعیت بهتری بدانید و برای آن تلاش کنید. مردم با اعتماد به نفس در تمام خصوصیات زیر با هم مشترکند:

  • آن ها ارتباط های بهتری ایجاد می کنند و همچنین دوستانی دارند که موفقیت های بیشتری کسب کرده و احتمالا برای آن ها هم فرصت های بهتری فراهم می کنند.
  • آن ها ترس کمتری دارند و سعی می کنند شانس خود را در هر موقعیتی امتحان کنند
  • آن ها روحیه ی بهتری داشته و در شرایط عاطفی بهتری قرار دارند و به همین دلیل می توانند بهتر از خطاها چشم پوشی کنند.
  • آن ها مرزهای خود را در ارتباط با دیگران و توقع داشتن از آن ها می دانند و به آن پایبندند.

3. اعتقادات خود را تغییر دهید

گاهی با اعتقادات منفی و عجیب و غریبی در خصوص پول مواجه می شوم که نه تنها فرد را از کسب درامد بیشتر و تلاش برای پول درآوردن بازمی دارد که حتی آن ها را از پول زیاد داشتن می ترساند و یا از افراد ثروتمند بیزار می کند. برخی از این باورهای منفی عبارتند از:

  • پول سخت به دست می آید
  • افراد ثروتمند از لحاظ معنوی ضعیف هستند
  • اگر من پول بیشتری داشته باشم به این معناست که دیگران پول کمتری دارند

در مقابل این باورهای منفی اعتقادات مثبت وجود دارد:

  • پول می تواند به فرد ارزش داده و برای او موقعیت های زیادی ایجاد کند
  • اگر پول بیشتری داشته باشید می توانید برای اطرافیان تان بیشتر کمک کننده و مفید باشید
  • به اندازه کافی پول برای همه وجود دارد

راه های کسب درامد

اگر شما هم به دنبال کسب درامد بیشتر هستید باید باورهای خود را در خصوص پول تغییر دهید. بدیهی است که با اعتقادات منفی در خصوص پول هیچگاه موفق نخواهید بود.

4. برای کسب درامد بیشتر شما باید شجاع باشید

برای کسب درامد باید خودتان را مجبور به ریسک کردن کنید و یا دیگران را برای پذیرفتن موقعیت هایی که به آن ها پیشنهاد می کنید راضی کنید. همه ی این ها نیاز به شجاعت دارد

5. مطالعه کنید

یکی از عادات افراد ثروتمند این است که خلاقیت ها و اسرار خود را در پول درآوردن با دیگران به اشتراک می گذارند و از طرفی خودشان هم مطالعه کرده و همیشه به دنبال راه های جدیدی برای کسب درامد هستند. درواقع 88 درصد مردم ثروتمند ادعا می کنند که برای بهبود وضع خود در زمینه ی امور مالی و کسب درامد روزی 30 دقیقه مطالعه دارند.

6. جهت کسب درامد بیشتر ترس از شکست را کنار بگذارید

برای کسب درامد بیشتر باید هر بار ایده های تازه ی خود را امتحان کنید و متوجه شوید که آیا ایده های کارسازی دارید یا خیر. برخی از ایده های شما می توانند موفقیت آمیز باشند و تاثیرات مثبتی روی کار و کسب و کارتان بگذارند و برخی دیگر ممکن است خطرساز بوده  و شما را با شکست مواجه کنند. اما موضوع این است که شما تا ایده های خود را عملی نکنید نمی دانید که موفقیت آمیزند یا با شکست مواجه می شوند. بنابراین برای پیدا کردن ایده های مثبت گاهی مجبور می شوید شکست را نیز بپذیرید.

7. مسئولیت پذیر باشید

بسیاری از مردم یک لیست طولانی از بهانه های مختلف دارند که برای بی پول ماندن و وضع بد مالی آن ها را توجیح می کند. ممکن است بگویند:

  • من نمی توانم پول بیشتری در بیاورم چرا که جامعه وضعیت اقتصادی خوبی ندارد
  • من نمی توانم پول بیشتری در بیاورم چون رئیس من ارزش من را نمی داند و سمت من را بهبود نمی دهد
  • من نمی توتنم پول خوبی در بیاورم چرا که راه های کسب درامد را نمی دانم و خانواده من همه ورشکست شده اند
  • افراد ثروتمند معمولا مسئولیت هر چیزی که روی زندگی آن ها تاثیر بگذارد را می پذیرند و سعی می کنند که زندگی شان را در کنترل خود بگیرند. به این ترتیب عوامل خارجی کمتر زندگی مالی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

8. خوش شانس باشید

خوش شانسی نیز با کسب درامد بیشتر ارتباط مستقیم دارد. درواقع کسب درامد ترکیبی است از مهارت و خوش شانسی. شما ممکن است علم خوبی برای کسب درامد بیشتر داشته باشید اما کسب موقعیت های مناسب تنها به خوش شانسی شما وابسته است. هیچ می دانید افراد خوش شانس چه خصوصیاتی دارند؟

  • افراد خوش شانس می توانند از هر فرصت حداکثر استفاده را بکنند
  • افراد خوش شانس به احساسات خود اهمیت زیادی می دهند
  • افراد خوش شانس همیشه منتظر پول بیشتر هستند
  • شما هم می توانید خوش شانس باشید تنها کافی است مثل آن ها رفتار کنید.

9. برای کسب درامد بیشتر شما باید مدیریت ریسک داشته باشید

کسب درامد تقریبا همیشه با خطراتی همراه است. برای مثال سرمایه گذاری در بازار سهام کار پرخطرتری نسبت به داشتن یک حساب پس انداز معمولی است. اما باعث می شود که در دراز مدت پول بیشتری کسب کنید. یا شروع یک کسب و کار جدید بهتر از به عهده گرفتن یک کار مشخص دیگر است. اما کار جدید پتانسیل موفقیت بیشتری نیز دارد. همچنین درخواست مسئولیت بیشتر در محل کار پرخطر تر است اما می تواند توانایی های بیشتری از شما را نمود داده و درگیر کند.

10. تمرکز کردن را یاد بگیرید

برای کسب درامد بیشتر لازم است که به جای انجام چند کار با هم روی یک کار تمرکز کرده و انرژی خودتان را تنها روی همان کار بگذارید. داشتن یک پروژه ی کامل خیلی بهتر از چند کار نیمه تمام است.

11. برای کسب درامد بیشتر منظم باشید

منظم بودم حداقل دو مزیت دارد که شما را در کسب درامد بیشتر کمک می کند

اول اینکه: شما با منظم بودن می توانید هر ماه مقداری از پول تان را پس انداز کرده و سرمایه گذاری کنید.

دوم اینکه هر استراتژی که شما برای کسب درامد بیشتر انتخاب کنید نیاز به نظم و انظباط دارد تا به موفقیت برسد. پس باید این رفتار را در خود به یک عادت تبدیل کنید.

12. شادتر باشید

بر اساس مطالعات انجام شده افراد شاد پول بیشتری نیز کسب می کنند. بنابراین می توانید به جای اینکه منتظر باشید تا وقتی ثروتمند شدید خوشحال باشید از همین الان یک فرد شاد و موفق باشید. در ادامه برخی دلایلی که باعث می شود افراد شادتر درامد بیشتر هم داشته باشند را با هم می خوانیم:

افراد شاد خوش بین تر بوده و به فرصت ها و تجربه های جدید نگاه بهتری دارند

افراد شاد به طور کلی سلامت بیشتری داشته و این شانس را دارند که مدت بیشتری را به کسب درامد خود بپردازند

مردم خوشحال می توانند در زمینه ی آموزش و پروزش خود و فعالیت های مربوط به آن و یا تناسب اندام و بهبود وضعیت شخصی زمان بیشتری صرف کرده و تمام این ها می تواند برای شان یک امتیاز مثبت باشد.

13. مدیریت زمان

یکی از دلایلی که خیلی از افراد به دنبال کسب درامد بیشتر نمی روند کمبود وقت است. اگر مهارت های مدیریت زمان را یاد بگیرید می توانید این مورد را پشت سر بگذارید. البته که یک روز در هر صروت تنها 24 ساعت است اما با مدیریت زمان می توانید از وقت تان استفاده بهتری بکنید.

14. هدف گیری

  • برای ثروتمند تر شدن باید هدف خود را مشخص کنید و برای آن وقت بگذارید. یک هدف خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد. شما باید بدانید:
    چقدر پول می خواهید؟
  • چه زمانی باید برای کسب این مقدار پول صرف کنید؟
  • با این پول چه کاری می خواهید بکنید

فراموش نکنید که برای شروع هدف های کوچک انتخاب کنید تا برای رسیدن به آن ها خسته نشوید.

15. انگیزه بیشتری داشته باشید

بسیاری از مردم در ابتدا با شور و شوق زیادی کار خود را شروع می کنند اما در اواسط کار انگیزشان را از دست می دهند. و دیگر تمایلی به ادامه ندارند. اگر می خواهید برای رسیدن به اهداف تان بهتر تلاش کنید لازم است حتما انگیزتان را حفظ کنید.

 

گرداوری شده بصورت اختصاصی در هفت گنج

تذکر : کپی برداری از مطلب فوق تنها با ذکر منبع و لینک به این صفحه مجاز میباشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی