اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

راز نيمكت نشيني آندو تيموريان مشخص شد

سرمربی استقلال که اعتقاد ویژه‌ای به شماره 14 دارد در پاسخ به نیمکت‌نشینی‌های آندو چنین گفته است: «باید آماده شود تا دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد.»...
تقویم فارسی اندروید

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌های اخیرش به ناآمادگی تیموریان اشاره کرده است. سرمربی استقلال که اعتقاد ویژه‌ای به شماره 14 دارد در پاسخ به نیمکت‌نشینی‌های آندو چنین گفته است: «باید آماده شود تا دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرد.»

آندو

قلعه‌نویی راست می‌گوید. آندو هنوز به فرم بدنی ایده‌آل نرسیده و باید در جهت آماده‌سازی تمرینات جدی و مستمری انجام دهد تا به شرایط مطلوب دست یافته و به همان بازیکن آرمانی بدل شود. قلعه‌نویی دقیقا به ضعفی اشاره دارد که تمام ملی‌پوشان را دربرگرفته است اما سوالی که می‌توان مقابل سرمربی استقلال قرار داد این است که درحالی که تیم او از داشتن مربی بدنساز بی‌بهره است چگونه می‌تواند ملی‌پوشانی که درگیر مسابقات جام جهانی بوده‌اند و پس از آن نیز به استراحت پرداخته‌اند را آماده و مهیای بازی‌های لیگ کند؟

اینکه امروز شایعه جدایی تیموریان از استقلال مطرح شده از همین نقاط آب می‌خورد. نیمکت‌نشینی‌های آندو در استقلال چنین شایعاتی را هم باعث می‌شود. شایعه‌ای که چندان هم شایعه نیست و قطری‌ها که از ماه‌ها قبل خواهان جذب این بازیکن بوده‌اند با علم به اینکه آندو در استقلال چه شرایطی دارد به سراغش آمده‌اند تا او را به لیگ خود ببرند.

در این میان اما نقش امیر قلعه‌نویی در راستای آماده‌سازی تیموریان بسیار پراهمیت است و او اگر می‌خواهد از این بازیکن بهره کافی را ببرد باید به سرعت در راستای آماده‌سازی شماره 14خود اقدام کند. اشاره شد که استقلال در حال حاضر بدنساز ندارد و در این شرایط رساندن بدن تیموریان به شرایط ایده‌آل قدری دشوارتر خواهد شد. با وضعیت موجود تنها یک راه پیش روی امیر قلعه‌نویی می‌ماند. اینکه یا آندو را به دست یک بدنساز بسپارد و یا اینکه به سرعت برای استقلال یک بدنساز جدید انتخاب کند. گفته می‌شد حاج قاسم کار بدنی را با بازیکنان خوب انجام نمی‌دهد. راست و دروغش گردن راوی. بعد گفته شد که میزان دستمزدی که او طلب کرده زیاد است – ظاهرا گفته بود فصلی 80 میلیون که در قیاس با دریافتی قلعه‌نویی رقم زیادی نیست – علت جدایی حاج قاسم هر چه باشد مهم این است که اکنون استقلال مربی بدنساز ندارد و علاوه بر اینکه در راه آماده‌سازی بازیکنانی همچون تیموریان اشکالاتی پیش خواهد آمد دیگر بازیکنان را هم در ادامه لیگ با مشکل مواجه می‌کند.
قلعه‌نویی که او را در زمره مربیان موفق فوتبال ایران می‌دانیم باید به این مهم توجه کند که بازی‌های دشوار انتهای فصل هنوز فرا نرسیده و آن روزها است که استقلال بیش از هفته‌های نخست لیگ نیازمند بدن‌های قبراق و آماده است. بنابراین امیر قلعه‌نویی اگر به دنبال کسب قهرمانی است و فتوحات بیشتری را مد نظر دارد باید به سرعت نقص پنهان تیمش را از میان بردارد.

استقلال بدنساز می‌خواهد نه فقط به خاطر تیموریان بلکه برای نیم‌فصل که بدنسازی رکن اصلی تمرینات است و روزهای پایانی لیگ و وقفه‌های پیش‌بینی نشده‌ای که ممکن است برای استقلال دردسرآفرین باشد. نداشتن بدنساز شاید چالشی در هفته‌های آغازین ایجاد نکند اما در هفته‌های پایانی اینچنین نیست.

گردآوري: گروه 7 گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی