اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

كنايه جنجال برانگيز ایرینا شایک به كريستيانو رونالدو

نامزد پیشین برترین بازیکن فوتبال جهان در اظهارنظری جنجالی، شخصیت ستاره پرتغالی خط حمله تیم رئال مادرید را زیر سؤال برد...
تقویم فارسی اندروید

نامزد پیشین برترین بازیکن فوتبال جهان در اظهارنظری جنجالی، شخصیت ستاره پرتغالی خط حمله تیم رئال مادرید را زیر سؤال برد…

ارينا شايك و كريس رونالدو
ايرينا شايك و كريس رونالدو

برخی از رسانه‌ها دلیل جدایی رونالدو از نامزدش را اختلافاتی که میان وی با خانواده ستاره پیشین منچستریونایتد در تعطیلات ماه ژانویه به وجود آمد، اعلام کردند. چندی بعد گروهی دیگر از رسانه‌ها با انتشار مصاحبه‌‌هایی از شایک دلیل جدایی وی از رونالدو را خیانت مهاجم 30 ساله رئال به هنرپیشه روس عنوان کردند.

شایک اما خود دلیل جدایی‌اش از رونالدو را در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی اولا، به طور غیرمستقیم و اینگونه عنوان کرد: مرد ایده‌آل من مردی وفادار، صادق، موجه و باشخصیت است که می‌داند چگونه باید با زنان رفتار کند. من مردانی را که باعث می‌شوند ما زنان احساس بدی پیدا کنیم، نمی‌پسندم چون آنها مرد نیستند،‌ پسرند!

نامزد پیشین رونالدو که بسیاری جدایی او از این بازیکن پرتغالی پس از پنج سال را دلیل اُفت محسوس ستاره خط حمله رئال مادرید در سال 2015 می‌دانند، ‌ادامه داد: زمانی فکر می‌کردم که توانسته‌ام مرد ایده‌آلم را پیدا کنم اما بعدها فهمیدم که اشتباه کرده‌ام. فکر می‌کنم به یک زن زمانی که شریک نادرستی را برای زندگی‌اش انتخاب می‌کند، احساس زشت بودن دست می‌دهد. من هم احساس زشت بودن و ناامنی می‌کردم.

اظهارات جنجالی شایک در خصوص رابطه‌اش با رونالدو در حالی است که ستاره شماره 7 رونالدو تا کنون هیچ اظهار نظری درباره نامزد پیشین خود نداشته و به گفتن اینکه برای او آرزوی موفقیت و خوشحالی می‌کند، بسنده کرده است.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی