تبلیغ رپورتاژ

دکوراسیون اداری مناسب فضاهای استارتاپی

تقویم فارسی اندروید

اگر به دنبال این هستید که بدانید دکوراسیون اداری مناسب فضا‌های استارتاپی به چه شکل است، در ادامه می‌خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم و اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. استارتاپ‌ها در کلاس خودشان هستند و سازماندهی و طراحی فضاهای اداری که این شرکت‌ها را نشان می‌دهد بیانگر این خواهد بود که آن‌ها چقدر آینده نگر هستند. استارتاپ‌ها به جای تکیه بر فضاهای سنتی دارای راهروهای طولانی یا فضاهای بزرگ مملو از اتاق‌ها باید به این نکته دقت کنند که فضایی را در اختیار داشته باشند که بهترین کارایی را برای آن‌ها داشته باشد و به آن‌ها کمک کند تا به هدف خود برسند. در بسیاری از موارد طرح‌های خلاقانه پیاده سازی می‌شود که کمک می‌کند تا استارتاپ‌ها به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را آغاز کنند.

فضاهای استارتاپی

انتخاب و خرید مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری یکی از موارد بسیار مهم برای استفاده استارتاپ‌ها است و آن‌ها باید به این نکته دقت کنند که از مبلمان اداری استفاده کنند تا ضمن داشتن کاربرد‌های بسیار زیاد برای مدت زمان طولانی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. زمانی که در ادامه توضیحاتی را در مورد نحوه دکوراسیون اداری مناسب فضا‌های استارتاپی را معرفی می‌کنیم به این نکته نیز اشاره می‌کنیم که چگونه و از چه طریقی می‌توانید بهترین مبلمان اداری را در اختیار داشته باشید تا در آینده با چالش مواجه نشوید.

فضای انعطاف پذیر ایجاد کنید

استارت‌آپ‌ها ذاتاً نهادهایی پویا هستند و نیازهای آن‌ها ممکن است حتی در عرض یک سال به‌طور چشمگیری تغییر کند. این غیرعادی نیست که یک شرکت 10 نفره تعداد کارکنان خود را تنها در چند ماه سه برابر کند، یا عملیات خود را بر اساس عملکرد خود کاهش دهد. بسیاری از استارت‌آپ‌ها همچنین با تیم‌هایی از فریلنسرها و کارمندان پاره وقت کار می‌کنند که تنها چند روز در هفته به دفتر مراجعه می‌کنند. در حالی که یک شرکت ممکن است در نهایت به فضای بزرگتری برای پذیرش نیروی کار نیاز داشته باشد تا به طور پیوسته که در حال رشد است نقل مکان نکند، در چنین شرایطی باید با ایجاد فضای کاری انعطاف پذیر بتوان تعداد افراد بیشتری را در این فضا قرار داد.

طراحی بر اساس فعالیت

نقش‌های شغلی نیز به طور مداوم در یک استارتاپ در حال تغییر هستند. در یک تیم کوچک، یک فرد ممکن است خود را درگیر جلسات فروش، کار بر روی طراحی وب سایت و هدایت استراتژی بازاریابی، کند. انجام چنین وظایف متنوعی با استفاده از یک میز کار غیر ممکن می‌شود.

شما می‌توانید با خرید صندلی اداری یا میز اداری و یا هر کدام از مبلمان اداری فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید و با استفاده از امکانات متنوع فضایی را در اختیار داشته باشید که به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید.

فضاهای مشترک

ساعات طولانی و آخر هفته‌های کاری بخشی منظم از فرهنگ استارت آپی است، بنابراین ارتباط با افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید مهم است. بنابراین، فضاهای رایجی که افراد در آن صحبت می‌کنند، غذا می‌خورند و استراحت می‌کنند، در یک استارتاپ به اندازه مناطق کاری مهم هستند.

فضاهای کاری تحت رهبری برند

یک عامل بسیار مهم برای هر شرکت نوپا، روشی است که آن‌ها خود را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند. هر استارتاپ موفقی افراد زیادی از دفاتر آن، از شرکا و سرمایه گذاران گرفته تا مشتریان و حتی کارمندان بالقوه بازدید می‌کنند. مهم است که هنگام قدم زدن در فضا به آن‌ها نگاهی اجمالی به ماموریت‌ها، ارزش‌ها و فرهنگ شرکت بدهید.

نور طبیعی

نورپردازی در هر محیط اداری ضروری است، اما استارتاپ‌ها تمایل دارند تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنند. برای تکمیل نور خورشید، استارت‌آپ‌ها چراغ‌های سقفی سنتی را با لامپ‌هایی جایگزین می‌کنند که نور گرم‌تر و دلپذیرتری ارائه می‌کنند. بسیاری نیز از چراغ‌ها برای نشان دادن مرزها برای مناطق مختلف دفتر استفاده می‌کنند، ویژگی که می‌تواند در فضاهای باز با کارهای بیشتر مفیدتر باشند.

فرصت‌های اجتماعی

بسیاری از استارت‌آپ‌ها با ارائه طیف وسیعی از فرصت‌های اجتماعی، از میزهای بازی گرفته تا آشپزخانه‌های مجهز، همکاری را به سطح بعدی ارتقا می‌دهند. این فضاهای اجتماعی برای الهام بخشیدن به تفکر خلاق و تعاملات بازیگوش و در عین حال حمایت از ابتکارات تیم سازی طراحی شده‌اند. آن‌ها همچنین به کارمندان این امکان را می‌دهند که از کارهایی که از نظر ذهنی سنگین هستند استراحت کنند و در عین حال به آن‌ها کمک می‌کند تا روابط دوستانه و تعادل بین کار و زندگی سالم را دنبال کنند.

در کنار تمامی فرصت‌های اجتماعی که ایجاد می‌کنید داشتن فضاهای کاری مناسب مانند خرید میز کنفرانس مدرن می‌تواند به شما کمک کند تا در کنار فضاهای بسیار خوبی که برای فرصت‌های اجتماعی ایجاد می‌کنید فضای بسیار خوبی را هم برای کار کردن و برقراری جلسات مهم داشته باشید. مطمئنا زمانی که از چنین مبلمان اداری استفاده می‌کنید مزیت‌های بسیار خوبی را دریافت می‌کنید و می‌توانید جلسات خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

خرید دکوراسیون اداری

بهترین مرجع برای خرید دکوراسیون اداری مناسب استارتاپ

در بالا توضیحات کاملی را ارائه کردیم که شما می‌توانید از چه روش‌هایی برای دکوراسیون اداری مناسب فضا‌های استارتاپی استفاده کنید، اما بخش مهمی از این دکوراسیون و مبلمان اداری هستند که ما می‌خواهیم یک مرجع بسیار خوب برای خرید مبلمان اداری را به شما معرفی کنیم که بتوانید برای فضای استارتاپی خود بهترین و باکیفیت‌ترین مبلمان را در اختیار داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب بهترین گزینه‌ای است که ما قصد داریم آن را به شما پیشنهاد کنیم تا بتوانید بهترین مبلمان اداری ممکن را در اختیار داشته باشید. ایرانیان چوب با هدف کمک به کسب و کارهای استارتاپی تمامی محصولات خود را با قیمت‌های به صرفه و خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد و در کنار آن مشاوره رایگان را برای مشتریان خود در نظر گرفته که می‌توانند از تمامی این خدمات بهره‌مند شوند.

 جمع بندی

دکوراسیون اداری که مناسب فضاهای استارت‌آپی باشد باید به گونه‌ای طراحی شود که بیانگر پویایی در این فضا باشد. در بالا توضیحات کاملی را ارائه کردیم که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها فضایی بسیار خوب را طراحی کنید اما در کنار این‌ها به بخش اصلی هر دکوراسیون اداری اشاره کردیم که مربوط به مبلمان اداری است و شما می‌توانید برای خرید مبلمان اداری مناسب فضا‌های استارتاپی به فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب مراجعه کنید و از محصولات با کیفیت آن‌ها بهره‌مند شوید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی