راهنماي خريد سبك زندگي

در خريد شال به چه نكاتي دقت كنيم؟

شال ها از لحاظ جنس پارچه و طرح و مدل آن متفاوتند، پس بسته به اینکه در چه موقعیتی می خواهید آن را بیندازید باید یک شال مناسبی برای خود انتخاب کنید ...
تقویم فارسی اندروید
شال ها از لحاظ جنس پارچه و طرح و مدل آن متفاوتند، پس بسته به اینکه در چه موقعیتی می خواهید آن را بیندازید باید یک شال مناسبی برای خود انتخاب کنید 
خريد شال                 
شال ها از لحاظ جنس پارچه و طرح و مدل آن متفاوتند، پس بسته به اینکه در چه موقعیتی می خواهید آن را بیندازید باید یک شال مناسبی برای خود انتخاب کنید.قبل از انتخاب و خریدن شال از خودتان سه سئوال بپرسید:
1-ایا من شال را برای موقعیت و هدف خاصی در نظر دارم؟ برای مثال آیا می خواهم در برابر سرما از خود محافظت کنم یا از اشعه های مضر آفتاب در امان باشم؟
2- چه لباسی می خواهم با این شال به تن کنم؟ این مخصوصا بسیار مهم است بخاطر اینکه اگر شما در نظر داشته باشید که شال را به عنوان جزئی ضروری برای یک کت و شلوار بپوشید ، یک شال مناسب فصل زمستان بهترین گزینه است. همچنین ،اگر بخواهید شال را به عنوان یک جزئی برای تزئین لباس های دیگر به تن کنید می توانید یک شال ابریشمی را روی لباس خود به تن کنید.
3- آیا من شالی با بلندی و یا عرض مناسب برای گره زدن و یا طرح دادن به آن دارم؟ برخی از طرح های فشن شال نیازمند شال های بلند است تا به طرز صحیحی شکل گیرد.

گردآوري: گروه 7 گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی