اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

دختر و پسر هدایتی دلیل عدم واگذاری‌ پرسپولیس !!!

امير عابديني: اگر پدر یک شخص بدهکار است باید فرزند وی مورد مواخذه قرار گیرد؟!
تقویم فارسی اندروید

در برنامه نود اين هفته گزارشی از مراحل خصوصی سازی و مزایده های صورت گرفته در خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود که پخش شد…

پرسپوليس
پرسپوليس

علی اشرف پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد خصوصی سازی سرخابی ها گفت: مزایده سوم قرار بود امروز برگزار شود که با توجه به برخی شرایط این مزایده صورت نگرفت. شرکت استیل آذین مشکل نداشت و سهامداران آنها مشکلاتی داشتند که با رفع مشکلات و شرایط مناسب می توانند در مزایده شرکت کنند.

مزایده چهارم، مزایده جدیدی خواهد بود و هر مشتری جدیدی می تواند در آن شرکت کند.

امیر عابدینی نماینده شرکت استیل آذین نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: از مسئولان می خواهم در بحث خصوصی سازی بازنگری شود. من فکر میکنم اراده لازم برای برگزاری مزایده وجود ندارد. دلیلی که برای رد استیل آذین آوردند دلیلی منطقی نیست. البته من میدانم که برای هر کاری باید اختیار داشت که پوری حسینی اختیار لازم را ندارد. ایرادی که به استیل آذین گرفته شده این است که دو فرزند عزیزی در استیل آذین هستند که پدر آنها بدهکار است. اگر پدر یک شخص بدهکار است باید فرزند وی مورد مواخذه قرار گیرد؟! شرکت استیل آذین از هیچ نظری مشکل ندارد و من این را اعلام می کنم این شرکت بدهکار بانکی نیست. هدایتی بدهی دارد ولی اگر وی بیش از 200 میلیارد بدهی بانکی داشته باشد ما درب باشگاه استیل آذین را می بندیم و همگی کار را کنار می گذاریم.

وی افزود: به خاطر بدهی یک پدر ، فرزندان و یک شرکت را زیر سئوال می برند و من از کیسیون محترم درخواست داریم بازنگری بیستری داشته باشند و اگر ما مدارک درستی ارائه داده ایم تصمیم مناسبی در این باره گرفته می شود.

پوری حسینی گفت: شرکت استیل آذین ایرانیان، سهامدارانش مشکل داشتند و تا مزایده چهارم قابل جبران است.

پوری حسینی افزود: اگر یک فرد یک پسر و دختر ۲۱ و ۲۳ ساله داشته باشد و ۹۸ درصد سهام را به نام آن‌ها کند و خودش بدهی سنگین داشته باشد، آیا عقل حکم نمی‌کند که محل ابهام وجود داشته باشد؟

وی از اعلام بدهی هدایتی خودداری کرد و گفت که مجاز نیست این بدهی را اعلام کند.

پوری حسینی در این باره گفت: اگر 98 درصد سهام یک شرکت به نام فرزندان یک شخص باشد و پدر وی مبلغ هنگفتی بدهکار باشد بطور حتم این موضوع شائبه هایی بوجود خواهد آورد.

منصور عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش روی خط برنامه تلفنی آمد و در خصوص حضور در مزایده چهارم اظهار داشت: ما تمام کارهای قانونی را با تایید آقای پوری حسینی انجام دادیم و نمی دانم چرا در جریان مزایده این چنین شد نمی دانم و این قضیه را باید از خود پوری حسینی پیگیری کنیم.

پوری حسینی در مورد گفته های عرفانیان خاطرنشان کرد: اینکه عرفانیان می گوید مبلغ مزایده پیش از ساعت 14 به حساب واریز شده صحت ندارد که اگر چنین بود مزایده صورت می گرفت.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی