اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

خاطرات جالب فردوسي پور در خندوانه

عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه به مرور اتفاقاتی پرداخت که پیرامون زندگی ورزشی و حرفه ایش رخ داده است...
تقویم فارسی اندروید

مجری برنامه نود با حضور در برنامه خندوانه به مرور خاطراتش از اتفاقات فوتبال و برنامه اش پرداخت. عادل فردوسی پور همچنین تاکید کرد که دوست دارد مرگش در سقوط هواپیما و در زمان کوتاهی رقم بخورد.

فردوسي پور در خندوانه
فردوسي پور در خندوانه
عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه به پرسش های رامبد جوان پاسخ داد. او در این برنامه به مرور اتفاقاتی پرداخت که پیرامون زندگی ورزشی و حرفه ایش رخ داده است. مجری برنامه نود همچنین از خواب های عجیبی خبر داد که بارها دیده است و حتی او را عضو هیات مدیره باشگاه لیورپول نیز کرده است!

دیوانه فوتبال هستم

عادل جملاتش را با علاقه بیش از حدش به فوتبال شروع کرد و گفت: در منزل من زمان پخش فوتبال سه تلویزیون روشن است و به پخش فوتبال می پردازد و یک رادیو هم روشن است و مسلما هر کس بیاید دیوانه می شود. اما من باید همه مسابقات فوتبال را ببینم. چه داخلی و چه خارجی. برای همین سعی می کنم همه مسابقات را ببینم.

همه خواب هایم فوتبالی است

مجری برنامه نود با اشاره به اینکه طرفدار سرسخت تیم لیورپول است در مورد خواب هایش هم اظهار نظر جالبی داشت و گفت: معمولا خواب هایی که می بینم همه فوتبالی هستند. حتی بارها در خواب های دیده ام که عضو هیات رئیسه یا هیات مدیره باشگاه لیورپول شده ام.

بازیکن به خوابم آمد و تشکر کرد

فردوسی پور در ادامه تعریف کردن از خواب های عجیبش گفت: یادم هست یک بازیکن فنلاندی در این تیم حضور داشت که همه گزارشگران او را “هیپیا” تلفظ می کردند و البته گزارشگران انگلیسی او را هوپیا؛ من از سفارت فنلاند درباره اسم او پرسیدم که تلفظ درست او را هوپیا گفتند. از آن پس من او را هوپیا تلفظ کردم و یک شب در خوابم آمد و گفت دستت درد نکند و تنها تو اسم مرا درست تلفظ می کنی!

خیلی سختی کشیده ام

تهیه کننده برنامه نود با اشاره به مشکلاتی که در سالهای اجرای برنامه برایش بوجود آمده است گفت: من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و … و خیلی سختی کشیدم. اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم.

پیشنهادات بی شرمانه را نپذیرفتم

عادل فردوسی پور با تاکید بر اینکه در این مدت سالم کار کرده است و همین امر راز ماندگاری برنامه اش بوده است گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید. من حتی پیشنهادات مختلف برای اجرای برنامه های دیگر را هم رد کرده ام درحالی که می توانستم از نظر مالی به شرایط خوبی برسم اما هیچ وقت پول برایم در اولویت نبوده است.

چرا برنامه نود ماندگار است؟

این مجری و گزارشگر تلویزیون در مورد رمز ماندگاری برنامه اش گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم.

تهمت های مالی عصبانی ام می کند

عادل فردوسی پور با بیان اینکه اصولا خیلی کم عصبانی می شود و در زندگی شخصی نیز فردی آرام و ساکت است گفت: طی این سال ها بارها اتفاق افتاده که خیلی راحت تهمت مالی زده می شود و خیلی اذیت می شوم. وقتی یک سری آدم که به نظر می رسد مغرض هستند این حرف ها را می زنند عصبانی می شوم.

برای برنامه ام خیلی وقت می گذارم

فردوسی پور با اشاره به اینکه برای برنامه اش وقت زیادی می گذارد گفت: برای اینکه برنامه موفقی داشته باشم باید وقت زیادی بگذارم و همین کار را کرده ام. من واقعا برای برنامه وقت زیادی می گذارم و ساعت های زیادی برای تهیه برنامه انرژی می گذارم.

تکه کلام هایم ناگهانی به ذهنم می رسد

وی در مورد تکه کلام هایی که در گزارش هایش استفاده می کند گفت: من روی این تکه کلام ها فکر نمی کنم. مثلا در بازی با آرژانتین که تیم خوب بازی کرد ناگهان به ذهنم رسید و گفتم چقدر خوبیم ما. یا مثلا تکه کلام های دیگر هم ناگهانی به ذهنم رسیده اند.

خیلی چیزها را در زندگی ام از دست داده ام

برای اینکه برنامه ام موفق باشد و خودم به اینجا برسم خیلی چیزها را در زندگی ام از دست داده ام. جاهایی که مردم می روند را نمی توانم بروم و برخی کارهایی که آنها می کنند را نمی توانم بکنم. با این حال اصلا پشیمان نیستم از این شرایط. پول هیچ وقت برایم مهم نبوده است اگر بود این جایگاه را نداشتم.

اشتباهات تلفنی زیادی داشتم

فردوسی پور در مورد اشتباهات تلفنی که داشته است گفت: یکبار می خواستم به یکی از همکاران نود به اسم داود زنگ بزنم تا زودتر نوار را به استودیو برساند. در حالی که عصبانی هم صحبت می کردم گفتم داود پس کجایی، از آنطرف خط محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: چطوری عادل جان؟

چرا مردم کتاب نمی خوانند؟

وی با بیان اینکه کتاب می خواند و تا به حال دو کتاب هم ترجمه کرده است گفت: نمی دانم چرا مردم کتاب نمی خوانند. این خیلی بد است. من تعجب می کنم که چرا این اتفاق می افتد. چرا مردم در همه جای دنیا می خوانند اما اینجا همه در شبکه های اجتماعی دارند جک می فرستند؟ باید از نظر فرهنگی قوی تر باشیم راهش هم این است که کتاب بخوانیم.

مرگ با سقوط هواپیما برایم جذاب است

در بخشی از این برنامه فردوسی پور از رامبد جوان پرسید که دوست دارد چطرو بمیرد. رامبد گفت: اتفاقا دیشب فکر می کردم که چطوری بمیرم برایم خیلی مهم است. دوست دارم شبیه یک بازی و گیم باشد و بتوانم پیش بینی کنم که می روم مرحله بعد.

فردوسی پور در مورد اینکه خودش دوست دارد چگونه بمیرد گفت:  من خودم دوست دارم مرگم هیجان داشته باشد. مثلا یک سقوط هواپیما باشد چون خیلی برایم جذاب است. هیجان دارد. دوست دارم صفر تا صد مرگم زیر یک دقیقه باشد. مثلا بخورد به صخره. ترجیح می دهم آنهایی هم که دوست شان دارم همراهم باشند.

دوست داری مایلی کهن و قلعه نویی هم باشند؟

وقتی عادل فردوسی پور گفت که دوست دارد زمان مرگش در هواپیما همه کسانی که دوست شان دارد هم همراهش باشند جناب خان خطاب به او گفت:  دوست داری آقای مایلی کهن و قلعه نویی هم با تو باشند؟ فردوسی پور در پاسخش گفت: بگذریم.

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: مهر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی