اطلاعات جالب و مفيد روانشناسي و سلامت روان سرگرمي و اطلاعات عمومي سلامت

داستان عجيب مردي كه بيش از 2000 نفر او را در خواب ديده اند !!!

مردی که در تصویر می بینید تا به حال در خواب بیش از ۲۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان دیده شده است و در خواب ها به زبان های مختلف با اشخاص صحبت می کند...
تقویم فارسی اندروید

مردی که در تصویر پايين می بینید تا به حال در خواب بیش از ۲۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان دیده شده است و در خواب ها به زبان های مختلف با اشخاص صحبت می کند. سایت ها و کمپین های زیادی در سراسر دنیا و شبکه های مجازی برای شناسایی او تشکیل شده ولی تا این لحظه کسی او را شناسایی نکرده و کسانی هم که او را دبده اند فقط در خواب هایشان بوده است. خیلی از افراد بارها او را در خواب می بینند و بعضی هم فقط یکبار دیده اند.

مردي كه در خواب ديده ميشود

تمام افرادی که او را در خواب دیده اند هیچوقت همچین شخصی را در بیداری ندیده بودند و با این شخص آشنایی ندارند

داستان از کجا آغاز شد؟

در سال ۲۰۰۶ در نیویورک، بیمار روانپزشکی، چهره مردی را کشید که بارها در خواب هایش دیده بود. او همیشه برای آینده و زندگی اش به این زن توصیه هایی می کرده است.

این زن قسم می خورد که این مرد را هرگز در زندگی اش ندیده است. نقاشی این زن چند روز روی میز آن پزشک می ماند تا اینکه چند روز بعد، بیمار دیگری تصادفا تصویر را تشخیص می دهد و می گوید که آن مرد را اغلب در خواب هایش می بیند.

همچنین او ادعا می کند که او را هرگز در زمان بیداری ندیده است. آن روانپزشک تصمیم می گیرد تا آن تصویر را برای برخی از همکارانش بفرستد تا آنها هم به بیمارانشان نشان دهند. در طی چند ماه، ۴ بیمار این مرد را که چندین بار در خواب هایشان دیده بودند، شناسایی کردند. همه این بیماران به آن تصویر «این مرد» میگفتند. به همین دلیل سایت و کمپینی به همین اسم ( این مرد) تشکیل شد تا افراد بیشتری او را شناسایی کنند.

حداقل ۲۰۰۰ نفر ادعا کرده اند که این مرد را در خواب دیده اند؛ از شهرهایی چون لس آنجلس، برلین، سائوپائولو، تهران، پکن، روم، بارسلونا، استکهلم، پاریس، دهلی نو، مسکو و…

کسانی که او را در خواب دیده اند چه می گویند؟

اين مرد

رفتار این فرد در خواب متفاوت ارزیابی شده. با بعضی ها بسیار مهربان بوده و به آنها توصیه کرده و برای بعضی ها هم به شکل یک قاتل ظاهر گردیده که در اینجا صحبت بعضی از کسانی که او را در خواب دیده اند را با هم می خوانیم :
۱- من چند بار این مرد را در خواب دیدم که قدم زنان از کنارم رد می شد. او از من قدبلندتر بود و شروع به صحبت با من کرد. او گفت: «من به تو ایمان دارم. تو می توانی از پس این فشارها و مشکلات بربیای.»

۲- من این مرد را در خواب دیدم که قصد کشتن من را داشت. من در حال قدم زدن بودم که این مرد لبخندزنان به سمتم آمد. همینطور که به من نزدیک می شد، سعی کردم جیغ بکشم اما نمیتوانستم. لحظه ای که خواستم فرار کنم، شروع به خندیدن کرد. نمی توانستم سریع بدوم، در همین لحظه از خواب پریدم. این مرد را باز هم در خواب و در مکان هایی دیگر دیدم.

۳- من در خانه ام در حال آشپزی بودم . به ناگاه این مرد را در مقابلم دیدم. خواستم جیغ بکشم ولی او گفت که به من صدمه ای نمی زند. گفت می خواهم به تو کمک کنم. گفت برای کارهایی که می خواهی انجام دهی بیشتر فکر کن و با عجله تصمیم نگیر .

۴- من در بیمارستانی قدیمی ایستاده بودم و یک برانکارد قدیمی در آنجا رها شده بود. تا به حال در چنین مکانی نبودم؛ اما احساس کردم که آنجا را می شناسم. درحالی که از راهرویی عبور می کردم، این مرد را دیدم که با اشاره، مرا صدا می زند تا او را دنبال کنم.

به دلایلی به نظر ترسناک می رسید. به طور نامفهومی برسر من فریاد می کشید. بنابراین سعی می کردم که به دنبالش بروم. اما وقتی از راهرو گذشتیم، در حالی که لبخند می زد و یک چاقوی جراحی در دست داشت، در مقابلم ایستاد. آنگاه متوجه شدم او قصد جانم را دارد. سعی کردم فرار کنم اما نمی توانستم حرکت کنم. در حالیکه به طور عجیبی می خندید، سعی کرد تا گلویم را ببرد. در همان لحظه از خواب پریدم؛ اما گلویم به شدت درد می کرد به طوریکه قادر به صحبت نبودم.

۵- من ۶ سال داشتم و او حدودا ۳۲ ساله بود.به سمتم آمد و دستم را گرفت. او به من گفت که به تختم بروم و بخوابم. من به حرفش گوش کردم و خوابیدم. بعداز مدتی او اسم مرا صدا زد و مرا از خواب بیدار کرد اما پتو را از روی سرم برنداشتم. او به طور خوشایندی گفت: « بیدار شو الکس. من به تو صدمه نمیزنم.» من پتو را به آرامی از روی سرم کنار زدم و او را دیدم. او بر روی لباسش برچسب اسمی داشت که متوجه شدم نام اوست. اسم او دان بود.

چه فرضیه هایی مطرح شده است ؟

برخی می گویند احتمالاً این مرد، انسانی واقعی است که توانایی سیر در رویای افراد را دارد و یکی از فرضیه های قوی هم این مورد است یعنی فرد توانایی رویاسازی دارد.عده ای او را متعلق به سیاره ای دیگر می دانند و عده ای دیگر می گویند او از موجودات ماورایی است که در رویاهای افراد آشکار می شود. پوستر و عکس هایی از این چهره در تمام جهان منتشر شده است. وب سایت این کمپین، پوسترهایی از آن را در کشورهای لتونی، برزیل، آلمان و جاهای مختلف دنیا نشان می دهد . اگر شما هم این مرد را در خواب دیده اید به سایت زیر که به عنوان منبع معرفی شده بروید و این موضوع را از طریق فرم تماس با ما اعلام کنید. توجه داشته باشید که باید قبل از خواندن این پست و دیدن این عکس او را در خواب دیده باشید و هیچگونه تصویری از این فرد در ضمیر ناخودآگاه شما وجود نداشته باشد.

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: يك پزشك

8 دیدگاه

  • سلام من یه مدت اتفاقای عجیبی برام میوفتاد،یک روز صبح بیدار شدم حدودا ساعت ۴ و نیم صبح،دیدم لباس فرم سرکارم پشت اوپن اشپزخونه رو هوا آویزونه،با ترس رفتم دستشویی گفتم صورتمو با آب سرد بشورم شاید توهم زدم از سرم بپره چهره ی این مرد و توی شیرآلات دیدم سرمو آوردم بالا دیدم یه مرد با موهای خیلی خیلی کم ابروی پر پشت صورتِ استخونی،قد خیلی بلند و لاغر اندام زل زده بهم امروز یه نفر یه ویدئو برام ارسال کرد دیدم عکس همون مرده?شاید این تصویر عامیانه ترین چهره ی یک انسانه واسه همین تو رویاهای همه راحت ترسیم میشه یا شایدم اولین تصویرِ یک انسان تو ضمیر ناخوداگاهمونه،و یا شاید تصویرِ اولین بدنِ ما برای روحمون تو این سیاره س،در کل خیلی خیلی عجیبه

  • من این مرد رو توی خواب دیدم که باهام مهربون بود و چندین بار هم دیدم ولی توی بیداری اصلا ندیدمش من هم با نظر شما موافقم که این یک موجود ماورایی است و اهل سیاره ای دیگر است من هم امروز دارم نقاشی اونو میکشم

  • باید خدمتتون عرض کنم ک نه چرتع نه دروغ من خودم چند سالی هست تو خوابام افرادی با صورت واضح میبینم که کاملا یادمه ولی تو بیداری ی بارم ندیدمشون این مردم همیشه ت همه خوابام موقع فرار تو اسانسوره و بهم زل زده و منم از ترسش داخل اسانسور نمیرم ولی ن حرفی زد و هیچی فقط همیشه وایسادع ت اسانسور یا ی گوشه و بهم خیره شدع

  • اقا من این مرد و تو بیداری دیدم یه دفعه امد و شماره منو گرفت الان واسه کاری همش بهم تماس میگیره و وقتی من این پست رو تو اینستا اول دیدم باز با اون مرد قرار گذاشتم و دیدم خود خودشه من این مرد رو در بیداری بارها بارها دیدم اقا من نظرم می خوام ارسال کنم ارسال نمیشه بعد وسایل خونه شروع کردن سرصدادادن

  • اقا من این مرد و تو بیداری دیدم یه دفعه امد و شماره منو گرفت الان واسه کاری همش بهم تماس میگیره و وقتی من این پست رو تو اینستا اول دیدم باز با اون مرد قرار گذاشتم و دیدم خود خودشه من این مرد رو در بیداری بارها بارها دیدم

  • خدااااااااااایا من امشب میترسم بخوابم —-سکته کنم گردن شما

8 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی