اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي سرگرمي و اطلاعات عمومي

حاشيه هاي بازی ایران و آرژانتین + دانلود گل آرژانتين و خلاصه بازي

بازی زیبای ایران با درخشش ملی پوشان یک هیچ به نفع آرژانتین به پایان رسید این درحالیست که حواشی این بازی همچنان سر زبان ها خواهد چرخید...
تقویم فارسی اندروید

بازی زیبای ایران با درخشش ملی پوشان یک هیچ به نفع آرژانتین به پایان رسید این درحالیست که حواشی این بازی همچنان سر زبان ها خواهد چرخید.

1-7ganj.ir

روند قبل توجه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین، مورد توجه شمار بسیاری از مطبوعات و رسانه‌های جهانی قرار گرفته است؛ برای نمونه، «کریستین ساینس مانیتور» با اشاره به اینکه تنها گل دیرهنگام لیونل مسی بود که توانست سبب پیروزی آرژانتین شود، می‌نویسد، مسی در پایان بازی،‌ سرانجام‌ توانست‌ راه نفوذی به دیوار دفاعی ایران پیدا کند.
این روزنامه می‌نویسد ایران دفاع یکپارچه‌ای‌ از خود به نمایش گذاشت و‌ توانست در نیمه دوم بر بازی مسلط شود، به گونه‌ای که موقعیت‌های متعددی برای پیروزی در بازی و ایجاد شور و هیجان در رقابت‌های جام جهانی داشت.

حاشيه هاي ديدار ايران و آرژانتين

در صحنه‌اي از بازي که تيم ملي ايران قصد داشت ضربه کرنر بزند، رضا قوچان نژاد و ماسچرانو بازيکن آرژانتين در محوطه جريمه با همديگر درگيري پيدا کردند که داور ميدان به اين دو بازيکن تذکر جدي داد.

* در يک ضد حمله براي تيم ايران، اشکان دژاگه از ميانه‌هاي ميدان به سمت دروازه آرژانتين در حال پيشروي بود که داور در مسير توپ قرار گرفت و مانع ادامه حرکت مهاجم تيم ملي ايران شد. اين اتفاق باعث اعتراض دژاگه به داور شد.

* دقيقه 25 بازي بازيکنان آرژانتين توپي را براي آگرو فرستادند اما توپ به اين بازيکن نرسيد. آگرو هم با عصبانيت پرچم کرنر را از جاي خود در آورد و به زمين انداخت.
دانلود گل آرژانتین به ایران/گل مسی(ویدئو)
دانلود خلاصه بازی و گل دیدار آرژانتین – ایران (ویدئو) در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل که در تاریخ 31 خرداد 1393 برگزار شد و با نتیجه 1 بر 0 به سود آرژانتین به پایان رسید

دانلود گل

دانلود

 

خلاصه بازی

دانلود

 گردآوري: گروه هفت گنج

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی