اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

جديدترين خبر از استخدام آموزش و پرورش در سال 94

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: درخواستی را از سازمان مدیریت داشتیم و مقدمات آن نیز آماده شده است تا سهمیه استخدام ۵ هزار نفر را از سازمان مدیریت بگیریم...
تقویم فارسی اندروید

 سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: درخواستی را از سازمان مدیریت داشتیم و مقدمات آن نیز آماده شده است تا سهمیه استخدام ۵ هزار نفر را از سازمان مدیریت بگیریم.

استخدام آموزش و پرورش
استخدام آموزش و پرورش

وی ادامه داد: بر این اساس، تا یک ماه دیگر اطلاعیه برگزاری این آزمون اعلام می‌شود و داوطلبان با اولویت مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؛ دوره یکساله‌ای نیز در دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته‌شدگان برگزار خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در روزهای پایانی سال ۹۳ با ۱۸۰۰ میلیارد تومان کسری مواجه است، گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان کسری مربوط به سال ۹۲ و قبل از آن است.
معاون وزیر آموزش و پرورش از ارائه طرحی برای تحول در بیمه طلایی فرهنگیان خبر داد و بیان داشت: براساس این طرح، ۴ بسته خدمات بیمه‌ای پیش‌بینی شده است و فرهنگیان متناسب با انتخاب، هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند.
بطحایی از اجرای طرح یکپارچه‌سازی حساب مالی مدارس خبر داد و گفت: براساس این طرح، تمام کمک های داوطلبانه مردمی به مدارس، یکپارچه‌سازی و کنترل می‌شود، اما به این معنی نیست که کمک یک خانواده به مدرسه دیگری داده شود، بلکه کمک‌های خانواده‌ها در مدارس فرزندان خود انجام خواهد شد.
وی از اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش خبر داد و بیان داشت: این طرح صرفاً برای آموزش و پرورش است و بدون پرداخت سنوات ارفاقی اجرا می‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با اجرای طرح بسته حمایتی از مؤسسان مدارس غیردولتی به بحث اشتغال در کشور نیز کمک شده است، گفت: ۷۶۰۰ فرصت شغلی با اجرای این طرح ایجاد شد

گردآوری و تنظیم:  گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: فارس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی