اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

دانلود دفترچه هاي آزمايشي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 93

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیازخود و بر اساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور نیروی پیمانی استخدام می کند...
تقویم فارسی اندروید

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۳

 

مواد آزمون عمومی و تخصصی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

برای دانلود دفترچه های آزمون آزمایشی سازمان ثبت و اسناد کشور اینجا کلیک کنید

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۳۹۳ که در زمان مقرر( ۲۲/۰۵/۹۳ لغایت ۲۸/۰۵/۹۳ ) موفق به ثبت نام نگردیده، و یا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده‌ ولی تاکنون موفق به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نشده‌اند، می‌رساند به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای این دسته از داوطلبان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات حداکثر تا روز شنبه مورخ ۰۱/۰۶/۹۳ تمدید می‌گردد. این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی، از محل مجوز استخدامی برنامه پنجم توسعه، مجوز شماره ۲۲۵/۹۳/۱۷۵۵ مورخ ۱۳۹۳/۲/۱۴ معاون سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی احراز توانمندی های عمومی، تخصصی، مصاحبه و طی مراحل گزینش، به صورت پیمانی استخدام می نماید.

متقاضیان استخدام از تاریخ ۱۳۹۳/۵/۲۲ با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی (www.sanjesh.org) و مطالعه دقیق مفاد آگهی استخدام، در صورت احراز شرایط لازم، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز چهار‌شنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۳ تا پایان روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۳ است.

شرایط عمومی استخدام:

تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
داشتن تابعیت ایران .
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان).
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
داوطلبان نبایــد از جمله افــرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضــائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

شرایط اختصاصی استخدام:  

-داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۳۲ سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی) و حداکثر ۳۵ سال تمام (برای دارندگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر) و ملاک سن تا آخرین روز مهلت ثبت نام (۲۸/۵/۹۳) می­باشد.

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه­های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف ) داوطلبانی که در جبهه­های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده­اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و خود رزمنده ( با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می­باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه­های مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته­اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

تذکر مهم:

۱-داوطلبان متقاضی استخدام می بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام (۲۸/۵/۹۳) در مقطع تحصیلی اعلام شده فارغ التحصیل شده باشند.
۲-داوطلبان متقاضی استخدام می‌بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام (۲۸/۵/۹۳) دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشند.

ج- مراحل ثبت نام :

– مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی:  www.sanjesh.org
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس‌ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

د – پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی‌می‌بایست از روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۵/۹۳ تا پایان روز سه شنبه ۲۸/۵/۹۳ پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی:  www.sanjesh.orgنسبت به واریز مبلغ ۵۳۰٫۰۰۰ (پانصد و سی هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از درگاه اینترنتی و با کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح ۳: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.
توضیح ۴: قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرایط (عمومی، اختصاصی و…) خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. همچنین به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.

ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۶/۹۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۲۷/۶/۹۳ برای مشاهده و پرینت، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی:www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۲۸/۶/۹۳ در تعدادی از مراکز استان­ها، با توجه به تعداد متقاضیان شرکت کننده در آزمون برگزار خواهد شد که اطلاعات لازم یک هفته قبل از آزمون (در تاریخ ۲۰/۰۶/۹۳) از طریق سایت اطلاع­رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می­گردد .

مواد آزمون:

الف ) آزمون توانمندی­های عمومی شامل: ۱- زبان و ادبیات فارسی  ۲- زبان انگلیسی عمومی‌۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فناوری اطلاعات (مهارتهای ۳، ۴، ۶ و ۷I.C.D.L) 5- معارف اسلامی۶- اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی می­باشد.

تبصره :  اقلیت‌های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می­شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب (طبق جدول ذیل این اطلاعیه) می‌باشد. مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۲۸/۵/۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

تذکرات:

۱- در مناطق محروم (مناطق مندرج در تقسیمات کشوری) اولویت جذب و بکارگیری با افراد بومی‌می­باشد. داوطلبان بومی‌در صورت کسب حد نصاب لازم آزمون در اولویت جذب و انتخاب قرار دارند و در صورتی که برای رشته محل جغرافیایی، تعداد داوطلب حائز حد نصاب به میزان تعداد افراد مورد نیاز نرسد از سایر داوطلبان همان رشته محل جغرافیایی، به میزان تکمیل افراد مورد نیاز دعوت به مصاحبه می­شوند.
۲-داوطلب بومی‌شامل افرادی می­شود که حداقل دارای یکی از ویژگی­های زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در محل جغرافیائی مورد تقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که محل جغرافیائی مورد تقاضای آنها با محل تولد همسر یا پدر(شاغلین نیروهای مسلح) در محل جغرافیائی مورد تقاضا یکی باشد و یا محل سکونت آنان(در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در محل جغرافیائی مورد تقاضای شغل باشد.
د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات”کارگروه انتقال دولت از تهران” به محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.
و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی محل جغرافیائی مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشند.

توضیح: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی‌شهرستان می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی‌شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد؛ از داوطلبان بومی‌سایر شهرستان‌های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می­شوند.

توجه : ملاک مورد عمل آخرین تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور می­باشد و داوطلبان بایستی مدارک مثبته فوق الذکر دال بر بومی‌بودن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز به محض درخواست سازمان مربوطه (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) به آنان ارائه کند.
۳-از کل مجوز استخدامی اخذ شده، بیست و پنج درصد (۲۵%) آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می­یابد.

توضیح: در صورت باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران (طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواهران و برادران شهید که در آزمون شرکت نموده اند و حد نصاب لازم را کسب نمایند، می‌توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.
۴- از کل مجوز استخدامی‌اخذ شده توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی‌به رزمندگان (با حداقل ۶ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت تخصیص می‌یابد.

توجه ۱: مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی‌در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده­اند انجام خواهد شد.

توجه ۲: از بین مشمولین پنج درصد سهمیه استخدامی، رزمندگان (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها)درآگهی ثبت نام نموده ولیکن از شرط آزمون،جنسیت،معدل و سن معاف بوده و اولویت اول اختصاص این سهمیه می­باشند و سایر مشمولین سهمیه مذکور در اولویت دوم قرار دارند.
۵-استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه‌های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند می‌بایستی همانند سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.
۶- معلولین عادی بشرط کسب حد نصاب نمره لازم(۶۰درصد نمره عمومی) و دارابودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
۷-انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون)  را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
۸-کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی­های عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی­کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی، مصاحبه و با رعایت اولویت­های مقرر صورت می­پذیرد.
۹-به ثبت نام دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پائین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۰-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی  دانشگاه  مذکور برسد.
۱۱-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و درهر مرحله از مراحل امتحان،مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج درآگهی است،از انجام مراحل بعدی محروم گردیده ودرصورت صدورحکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.
۱۲-اسامی‌پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه کارمند ایران به آدرس www.karmandiran.ir حداکثر ۲ ماه بعد از برگزاری آزمون استخدامی‌به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۳-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش و اخذ شماره مستخدم از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور میسر می‌باشد.

برای مشاهده شرایط و جدول رشته ها با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط و جدول رشته ها با فرمت PDF اینجا کلیک نمایید

ثبت نام برای آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

 

گردآوري شده توسط گروه هفت گنج

برچسب ها

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی