اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

رشته‌ها و نیروی مورد نیاز در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در دوره ابتدایی ۸۰۰ نفر و در دوره متوسطه ۱۸۰۰ نفر نیرو پذیرش می‌شوند که عمده رشته‌های مورد نیاز علوم پایه، علوم انسانی و فنی و حرفه‌ای است...
تقویم فارسی اندروید

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در دوره ابتدایی ۸۰۰ نفر و در دوره متوسطه ۱۸۰۰ نفر نیرو پذیرش می‌شوند که عمده رشته‌های مورد نیاز علوم پایه، علوم انسانی و فنی و حرفه‌ای است.

 محمد حسین سلیمی جهرمی در رابطه با رشته‌های مورد نیاز در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ قرار است تا آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ 27 شهریور برگزار شود.

وی افزود: در دوره ابتدایی حدود 800 نفر عمدتاً در رشته علوم ابتدایی پذیرش می‌شوند، همچنین حدود 1800 نفر در شاخه فنی و حرفه‌ای و 2400 نفر در دوره متوسطه پذیرش می‌شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: رشته‌های مورد نیاز در دوره متوسطه شامل علوم پایه، شیمی، ریاضی، علوم انسانی و معارف است و بخشی از استخدام‌ها به مربیان پرورشی و تربیت بدنی اختصاص دارد اما بخش عمده پذیرش در بخش فنی و حرفه‌ای است.

سلیمی جهرمی ادامه داد: سهمیه‌های استخدام 5 هزار نیرو را بر اساس نیاز هر استان به نیروی انسانی توزیع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در تهران عمده نیروهای مورد نیاز آقایان هستند و ممکن است تعداد محدودی نیروی زن در شاخه فنی و حرفه‌ای جذب شوند.

تاریخ شروع ثبت نام و جزئیات کامل آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۴

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: تسنيم

یک دیدگاه

  • واقعا برای اونایی که استخدامی میگیرن باید اظهار تأسف کرد دانشجویا که نمیرن دانشگاه درس بخونن که آخرش با مقطع ارشد برن رفتگر بشن واقعا که…………………

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی