دانش و فناوری متفرقه

جايزه ۱۵ هزار دلاري براي كسي كه بتواند اسپارتان را هك كند !

مایکروسافت در راستای امنیت بیشتر مرورگر اسپارتان اعلام کرد که هر کسی بتواند این مرورگر را باگ یابی کند،۱۵ هزار دلار جایزه دریافت می کند. اسپارتان قرار است جایگزین اینترنت اکسپلور شود. کیفیت این مرورگر بدون شک روی محبوبیت مایکروسافت تاثیرگذار است...
تقویم فارسی اندروید

مایکروسافت در راستای امنیت بیشتر مرورگر اسپارتان اعلام کرد که هر کسی بتواند این مرورگر را باگ یابی کند،۱۵ هزار دلار جایزه دریافت می کند. اسپارتان قرار است جایگزین اینترنت اکسپلور شود. کیفیت این مرورگر بدون شک روی محبوبیت مایکروسافت تاثیرگذار است…

مرورگر اسپارتان
مرورگر اسپارتان

مایکروسافت برای یافتن هر باگ توسط هکرها مبلغ ۵۰۰ دلار تا ۱۵ هزار دلار جایزه در نظر گرفته است.

پروژه باگ یابی مایکروسافت محدود به مرورگر نمی شود، بلکه فضای ذخیره سازی ابری ماکروسافت،Azure در کنار پروژه اشتراک گذاری خود، sway را نیز شامل می شود.

جیسون شریک یکی از وبلاگ نویس های معروف است،او در وبلاگ خود می نویسد:

موارد جدید اضافه شده به برنامه باگ یابی مایکروسافت نشان از تغییر و انقلاب تکنولوژی به سمت فضای ابری را نشان می دهد.”

طی بررسی های اولیه ی این مرورگر، جستجوگر بکار رفته شده در آن نمی تواند با گوگل کروم یا فایرفاکس رقابت کند. تست Peacekeeper نشان می دهد مرورگر اسپارتان حتی در رقابت با نسل قبلی مرورگر مایکروسافت، اینترنت اکسپلور شکست می خورد.

مرورگر اسپارتان
مرورگر اسپارتان

Peacekeeper یک وبسایت است که با استفاده از الگوریتم های گوناگون در سیستم مورد استفاده کاربر، جهت تخمین سرعت لود صفحات HTML و بررسی عملکرد موتور جاوا اسکریپت در مرورگرهای مختلف عمل می کند.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: peransa.com

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی