سبك زندگي موفقيت در زندگي

ثروتمندان اينگونه مي انديشند كه موفق اند…

یک جمله معروف است که می گوید: آدم پولدار، پولدارتر می شود و این افراد جزو اقلیت مردم بوده و همیشه افراد خیلی خوش شانسی به نظر می آیند...
تقویم فارسی اندروید

یک جمله معروف است که می گوید: آدم پولدار، پولدارتر می شود و این افراد جزو اقلیت مردم بوده و همیشه افراد خیلی خوش شانسی به نظر می آیند.

rich-people1_02

مردم ثروتمند متفاوت فکر می کنند

یک جمله معروف است که می گوید: آدم پولدار، پولدارتر می شود و این افراد جزو اقلیت مردم بوده و همیشه افراد خیلی خوش شانسی به نظر می آیند.
اما برای آن دسته از میلیونرهای کمی که خودشان به ثروت رسیده اند و سرنوشت خود را تعیین کرده اند، راز این دسته از افراد در ذهنشان است. این دسته از افراد با عزم راسخ و شور و اشتیاق فراوان باور داشته اند که ثروتمند می شوند.

1. افراد ثروتمند خودشان را باور دارند.

ثروتمندان جامعه مدرن مثل، اپرا، استیو جابز، و مارک زاکربرگ، همه شان در یک چیز مشترک هستند- آنها اعتقاد راسخ داشتند که می تواند با فروش ایده هایشان و استفاده از خلاقیت های خود پول به دست آورده و کارهایی که دوست دارند را انجام دهند. در کتاب پرفروش Steve Siebold به نام ثروتمندان چگونه فکر می کنند، نوشته شده کسانی که بیش از ده سال است در حال مصاحبه کردن و سخنرانی هستند میلیونرهایی خودساخته بوده اند و دلیل این ثروت اعتقاد آنها و تاثیرش در پول در آوردن بوده است. ثروتمندان هر چیزی را ممکن می دانند، درحالیکه مردم معمولی فقر و تنگدستی را باور کرده اند. به همین دلیل است که مردم فقیر پس رفت می کنند.

2. مردم ثروتمند وجدان را سر لوحه زندگی خود قرار می دهند.

آنها باور داند جایی که غارت و دزدی باشد، افتخاری وجود ندارد. وقتی که مشاغل دیگر جمع می شود آنها مشاغلی را راه اندازی می کنند. آنها کاملا متفاوت از مصرف کننده های معمولی عمل می کنند.

3. وقت گذاشتن براي آموزش تخصصي در يك زمينه

از بین 3 میلیون نفر میلیونر خود ساخته در امریکا 90 درصدشان تحصیلات رسمی ندارند، و ترجیح می داند که روی آموزش های تخصصی در رشته خودشان تمرکز کنند. دراصل آنها فقط در یک زمینه آموزش دیده اند. انها به جای رفتن به کالج بر روی شکل های خاصی از تحصیل مثل دوره انترنتی فوکوس کرده اند.  و خانه های آنها پر از کتاب است. آنها یک هدف در ذهنشان دارند و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را می کنند.

4. به كسي تكيه نميكنند

Siebold  می گوید برای حل یک مشکل نگاه ثروتمندانه داشته باشید و مشکل را حل کنید. توده مردم یا منتظرند با کمک افراد دیگر پولدار شده یا با برنده شدن در یک قرعه کشی یک شبه صاحب پول زیاد شوند. اما افراد بزرگ خودشان مشکلات را حل کرده و به پول می رسند.

5. مرد عمل اند

خوب است انسان زمانی را به فکر کردن کارهایی که می خواهد انجام دهد فکر کند، اما افراد ثروتمند به جای اینکه بیشتر وقت خود را به سرمایه گذاری کردن و پس انداز کردن فکر کنند، مرد عمل بوده و به جای فکر کردن پول در می آورند. آنها نگرانی شان بابت سرمایه گذاری کردن را به مشاوران مالی خود می سپارند. آنها می دانند احساسات اولیه ای که باعث عقب نشینی سرمایه گذاران می شود ترس و طمع است، انها این دو خصلت را از حرفه خود دور می سازند. این آگاهی شان از طبیعت بشر و تاثیر آن در تجارت بهشان برتری استراتژیک در بالاتر بردن ثروت داده است.

6. افراد ثروتمند رابطه خوب و مثبتی با پول دارند.

آنها برخلاف افرادی که رابطه منفی با پول دارند، فکر می کنند پول برایشان آزادی می آورد. به عبارت دیگر مردم فقیر از پولدار شدن می ترسند.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی