تبلیغ رپورتاژ

بیوگرافی سینا درخشنده + معرفی بهترین آهنگ ها

تقویم فارسی اندروید
سینا درخشنده

سینا درخشنده این هنرمند شیرازی که متولد 31 شهریور سال 1371 (دهه هفتادی) است، تاکنون این خواننده بیش از 30 آهنگ منتشر کرده است. در این مجموعه با ما باشید تا به بیوگرافی سینا درخشنده و مجموعه‌ای از برترین و جدیدترین آهنگ های سینا درخشنده را به همراه معرفی این شخصیت به شما معرفی کنیم.

بیوگرافی سینا درخشنده

سینا درخشنده، یکی از خوانندگان دهه 70 به سبک پاپ در ایران است که اکنون 29 سال سن دارد. این خواننده که اکنون نامی در شعر سرایی و نوازندگی نیز برای خود کسب کرده است، با اسم سینا شناخته می‌شود؛ در حالیکه نام اصلی او در شناسنامه‌اش، سید رضا درخشنده است. او فرزند اول خانواده است و حرفه خود را در این زمینه از سن 20 (و یا به گفته دیگر منابع از منابع از سن 17) سالگی آغاز کرده است.  در این مقاله با ما باشید تا به بررسی بهترین آهنگ های سینا درخشنده و یک بیوگرافی کامل از این هنرمند عزیز کشورمان بپردازیم. در ابتدا در رابطه با مشخصات این خواننده در بیوگرافی سینا درخشنده باید گفت:

  • نام و نام خانوادگی: سیدرضا درخشنده
  • تاریخ تولد: 31 شهریور ماه سال 1371
  • محل تولد: ایران، شهر شیراز
  • حرفه: خوانندگی / پاپ
  • آخرین مدرک تحصیلی: مهندسی عمران (کارشناسی)
  • سابقه فعالیت حرفه‌ای: از سال 1390 تاکنون
  • وزن / قد / گروه خونی: 93 کیلوگرم / 182 سانتی‌متر / گروه خونی B+

علاقه به ورزش، مورد دیگری از ویژگی‌های فردی این خواننده است که باید در بیوگرافی سینا درخشنده بیان شود. آقای درخشنده به ورزش علاقه بسیاری دارد که در این خصوص می‌توان به فوتبال و والیبال اشاره کرد.او از نظر ظاهری نیز خوش استایل است و محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد. همچنین در مورد میزان محبوبیت و تعداد طرفداران این خواننده به صورت تخمینی می‌توان به تعداد 822 هزار نفری از لیست فالوورهای او در اینستاگرام اشاره کرد که از طریق آیدی: sinaderakhshande می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این خواننده هنوز مجرد است. با بیان این مقدمه برای معرفی سینا درخشنده، با ما باشید تا در رابطه با سابقه کاری و تحصیلی او بیشتر صحبت کنیم.

آهنگ های سینا درخشنده

جالب است بدانید مجموعه آهنگ‌های این خواننده به صورت تقریبی در هر ماه در حدود 30 هزار بار (تنها در اسپاتیفای) پلی می‌شود. برای دانلود آهنگ های سینا درخشنده کافیست به رسانه موزیکدل مراجعه کنید. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ سینا درخشنده از آرشیو 130 آهنگه موزیکدل استفاده کنید. این رسانه تاکنون بیش از صد آهنگ از این هنرمند برای شما ارائه کرده است که مشتمل بر آهنگ‌های قدیمی از این هنرمند نیز می‌باشد.

پس از نیم نگاهی که به زندگی و فعالیت‌های او در این مسیر داشته‌ایم، اکنون نوبت آن است که بیوگرافی سینا درخشنده را با معرفی بهترین و تازه‌ترین آهنگ هایش ادامه دهیم. از جمله بهترین و محبوب ترین آهنگ های سینا درخشنده می‌توان گفت:

  • حس قشنگ: از جمله بهترین آهنگ‌های سینا درخشنده در اولین رتبه، بایستی به “حس قشنگ” اشاره کرد که در سال 2019 منتشر شده است و تاکنون بیش از 1.5 میلیون بار دیده شده است. این آهنگ عاشقانه با همکاری جمیع افراد از جمله احسان صادقی (میکس و مسترینگ)، شجاعت شفایی (تنظیم کننده)، حمید دهقانی (نوازنده گیتار)، کیانا ناطقی (ترانه سرا) تنظیم و ارائه شد.
  • پرنده (سرسری): موسیقی سرسری یا پرنده با تم بیابانی آن که در دل خود یک آهنگ عاشقانه غمگین دارد، از جمله آهنگ‌های خاص این خواننده است که در قالب یک ترک 2 دقیقه‌ای سروده شده است. همکاران این خواننده در ایجاد این موسیقی شامل محمد فلاحی (میکس و مسترینگ)، شجاعت شفایی (تنظیم کننده)، میثم احمدی (طراحی کاور) و شقایق امیر عضدی (ترانه سرا) می‌باشند.
  • کوکه حالم: یکی از آهنگ‌های پربازدید این خواننده با متن “اینجوری که من، آخه دلمو دادم برا تو، اینجوری دلم، داره هی میکنه هواتو” قطعه “کوکه حالم” است که در سال 2019 سروده شده است. این اثر با همراهی محمد فلاح (میکس و مستر) و نیز شقایق امیر عضدی (شعر) و هادی برهان (تنظیم قطعه) سروده شده است.
  • انگار نه انگار: مورد دیگر از آهنگ‌های شاد و جذاب دیگر از این خواننده، آهنگ “انگار نه انگار میدونی من واست دیوونم، این درد و عشقم خودت انداختی توی جونم” است که تاکنون بیش از 300 هزار بار بازدید خورده است. این ترک 2 دقیقه و 26 ثانیه‌ای با همکاری کارن موسوی (شعر)، علی ولی پور (تنظیم قطعه) ساخته شده است.
  • دلبر شیرین: این موسیقی با متن “دنیام با تو یه دفعه چه جذاب شد / واست مردن توی دل من باب شد” که در سال 1398 منتشر شده است، توانست مخاطبین خوبی را به سمت این هنرمند بکشاند. متن روان و لحن جذاب و دلنشین این خواننده از جمله جذابیت‌های این آهنگ در بیوگرافی سینا درخشنده است.

از دیگر آهنگ‌های محبوب برای این خواننده باید به “بیا پیشم”، “یار همیشگی”، “نمک داری”، “یکی یکدونه”، “هفت آسمون” و نیز “آهنگ سینا درخشنده منحصربه فرد” نیز اشاره کرد. همچنین از جدیدترین آهنگ‌های سینا درخشنده باید گفت:

  • آدم برفی (2022)
  • منحصربفرد (2021)
  • یکی یکدونه (2021)
  • نمک داری (2021)
  • هفت آسمون (2021)
  • بیا پیشم (2021)
  • عشق یعنی (2020)
  • انگار نه انگار (2020)
  • سقوط (2020)

زندگی تحصیلی و کاری سینا درخشنده

دوران تحصیل بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هر هنرمندی است که در این خصوص در بیوگرافی سینا درخشنده باید گفت او مدرک تحصیلی خود را از رشته عمران در دوره لیسانس دریافت نموده است. با این حال، همانطور که از وضعیت کنونی او پیداست و با توجه به مطالبی که در خصوص او بیان شده است، آقای درخشنده در دوران تحصیل نیز علاقه‌ای به وارد شدن در این حوزه نداشته و بر روی حرفه کنونی خود یعنی موسیقی تمرکز می‌کرده است. یکی از نقل قول‌های بیان شده از سوی همکلاسی‌های او در دوران دانشگاهش این چنین بیان می‌کند که استعدادش در خوانندگی و نوازندگی در دوره دانشگاهی او گل کرده بود. تا حدی که او برای معلم و دوستان خود گیتار دست گرفته و ترانه سرایی کرده بود و از آن موقع مورد توجه اطرافیان خود است.

سینا درخشنده

در مورد زندگی کاری این نوازنده ایرانی اهل شیراز، در بیوگرافی سینا درخشنده باید گفت اولین فعالیت‌های او از سن 17 سالگی در قسمت ترانه سرایی آغاز شده اما با توجه به استقبال کم از این ترانه‌ها، این خواننده تصمیم گرفت تا مدت چند سالی را به برطرف کردن ایرادات و موسیقی خود بپردازد و قطعات دیگری را ارائه نکند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در بیوگرافی سینا درخشنده می‌توان به آن اشاره کرد که مرتبط با فعالیت او نیز می‌باشد، گرایش آهنگ‌ها و موسیقی او به سمت مضمون عاشقانه است (بیشتر در آهنگ‌های سال‌های گذشته او) که این ویژگی باعث شده تا اغلب جامعه و طیف طرفدار او، افرادی از قشر و طبقه جوانان باشد. او اکنون در زمینه موسیقی پاپ، کلاسیک و نیز رپ فعالیت دارد و توانسته است با سابقه فعالیت چند دهه‌ای خود، استعداد و تجربه‌اش را به شدت افزایش دهد. بیشتر ترک‌ها و قطعات موسیقی این خواننده با همکاری او با شجاعت شفایی (تنظیم آهنگ) و نیز محمد فلاح (میکس و مستر) در یک گروه کوچک ارائه می‌شوند.

برای دسترسی به مجموعه‌ای از آهنگ‌های این هنرمند تنها کافیست تا وارد سایت موزیکدل شده و از منوی “فول آلبوم خواننده‌ ها” در سایدبار سمت راست، بر روی گزینه “سینا درخشنده” کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید با زدن دکمه “بعدی” در انتهای هر صفحه، به لیست آهنگ‌های بعدی این خواننده دسترسی داشته باشید. به علاوه برای دریافت و دانلود آهنگ جدید در موزیکدل به آدرس https://musicdel.ir/single-tracks مراجعه کنید، تمام اهنگ های جدید خواننده های معروف ایرانی در این صفحه قرار میگیرد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی