تبلیغ رپورتاژ

بهترین کلاس خیاطی در تهران را بشناسید

تقویم فارسی اندروید

شده به این فکر کنید که بتونید مدل هایی که تو پیج های اینستاگرام و شوهای لباس یا مغازه ها رو می بینید خودتون بدوزید و بپوشید؟ اصلا به خیاطی و آفریدن یه اثر هنری علاقه دارید؟ بله هنر، خیاطی در عین اینکه یه حرفه و شغل و منبع درآمد برای خیلی هاست در نهایت یک اثر هنری مخصوص شماست که با هماهنگی دست و چشم و مغزتون به کمک تجهیزات و ابزار بوجود میارید و تن می کنید و دیگران به شما و این همه خلاقیت و زیبایی و توانایی شما غبطه می خورن؛ نظرتون چیه؟ ارزشش رو داره که بخواهید برای آموزش خیاطی تو یه آموزشگاه معتبر اقدام کنید و استارت یه آینده روشن رو بزنید و آینده خودتون رو تضمین کنید و بتونید یه منبع درآمد خوب داشته باشید؟ البته که داره فقط باید بهترین کلاس خیاطی در تهران را بشناسید؛ برای اینکه بهترین کلاس خیاطی در تهران رو پیدا کنید ما به شما کمک می کنیم تا ایده آل ترین انتخاب رو داشته باشین، برای آشنایی با دوره آموزش خیاطی کلیک کنید تا بهترین آموزشگاه تو تهران و ایران رو بشناسید.

کلاس خیاطی

اول می خوام براتون بگم که فضای یه آموزشگاه مناسب و معتبر برای یادگیری باید چه ویژگی هایی داشته باشه:

-فضای آموزشی باید بزرگ و دارای تهویه مناسب، وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب باشد.

-دارای امکاناتی مثل آب سرد کن و آب جوش و چای و شکلات و … برای هنر آموزان باشد.

-سرویس بهداشتی مناسب و همیشه تمیز و لوازم بهداشتی و ضدعفونی جزو واجبات آنجاست.

-میزهای کار خیاطی و طراحی لباس برای تدریس باید سایز استاندارد داشته باشد نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه.

-صندلی هایی که برای پشت میزهای تدریس در نظر گرفته می شود باید متناسب با ارتفاع میز طراحی شوند و دارای نشیمنی مبلی و نرم باشند.

-تمامی ابزاری که برای رسم یک الگو لازم است باید در کارگاه موجود باشد مثل کاغذ الگو، انواع خط کش ها، قیچی های برش، چسب های نواری، سرنخ زن، مداد و خودکار و … همچنین لوازم برای برش پارچه و اندازه گیری مثل متر، قیچی مخصوص برش پارچه، صابون های خیاطی و … همه و همه وجود داشته باشند.

-چرخ های صنعتی باید از بهترین و بروزترین مدل ها و بر روی میز مخصوص خودشان با صندلی های مناسب و راحت برای خیاطی وجود داشته باشند.

-باید سردوزهای سه نخ و پنج نخ موجود باشد و همیشه نخ هایی که بیشتر کاربرد دارند مثل سفید و سیاه در آنها برای استفاده هنرجوها موجود باشند.

-اتوهای بخار یکی از مهم ترین تجهیزات یک کارگاه هستند که بهترین آنها برندی ایتالیایی دارند و برای اینکه بتوانید زیبایی یک لباس را نشان دهید یا به آن لایی بچسبانید بسیار ضروری اند.

-مانکن در چند سایزهای مختلف برای بررسی لباس با مدرس یا کار روی مانکن برای ایجاد تزئینات یا مولاژ نیاز یک کارگاه خیاطی اند.

-علاوه بر چرخ های صنعتی که در استفاده از آنها باید مهارت پیدا کنید بعضی چرخ های خانگی با مارک های مختلف ژانومه و فاف و کاچیران و … دارند و وجود آنها در کارگاه لازم است.

-اطاقی برای پرو و نشان دادن لباس به مدرس و هنرجوها نیز باید در نظر گرفته شود.

-سطل های زباله برای اضافه های الگو و نخ ها و پارچه ها و … از واجبات می باشد.

-رگالی برای نمونه کارهای گلچین شده هنرجویان نیز لازم است تا اگر کسی برای ثبت نام و بازدید آمد توانایی آنها را ببیند و …

کلاس خیاطی در تهران

حال یک کلاس خیاطی در تهران باید دارای چطور آموزشی باشد که مقبول افراد گردد:

-یه آموزشگاه اول باید معتبر باشه و زیر نظر وزارت ارشاد یا سازمان فنی حرفه ای باشه و دارای جواز کسب و شماره ثبت باشه.

-دارای مدرسین مجرب و کارآزموده و متخصص باشد که همه شان بعد از دادن تست های فراوان چه تست رسم الگو و برش و دوخت و چه تست های هوش و سنجش اخلاق در آنجا استخدام می شوند.

-اساتید باید ظاهری آراسته و اخلاق و رفتاری خوب و بیانی واضح و به متد مولر مسلط باشند و در نهایت احترام با هنرجوها رفتار کنند.

-کلاس ها خصوصی یا نیمه خصوصی باشد بین یک الی سه نفر تا هم مدرس و هم هنرجو در یاد دادن و یادگیری راحت باشند و پاسخ تمام سوالات خود را بگیرند.

-مبلغ ثبت نامی را بتوان بصورت اقساطی نیز پرداخت کرد تا هر قشری بتواند در آن کلاس های ارزشمند شرکت کند.

-سرفصل ها باید کامل باشند و در آخر دوره کارآموز بتواند هر آنچه را یاد گرفته بتواند الگویش را رسم کند و آن را بدوزد.

-برای هر هنرجو هنگام آموزش و مرحله دوخت یک چرخ خیاطی وجود داشته باشد.

-جزوه و کتاب کمکی برای بالا بردن راندمان و یادگیری بهتر باید به هنرجو معرفی یا در اختیارش قرار گیرد.

-کلاس های خیاطی باید همراه با آموزش رسم الگو و دوخت توأمان باشد.

-تا هنرجویان یک درس را کامل یاد نگرفته اند از آن سرفصل رد نشوند و تا یادگیری کامل آن را تکرار کنند و …

مزایا و ویژگی های یک آموزشگاه دارای کلاس خیاطی در تهران باید چی باشه:

-در انتهای دوره مدرکی معتبر، بین المللی، دوزبانه و ترجمه شده زیر نظر وزارت ارشاد و خانه مد و طراحان لباس ایرانی اسلامی باشد تا بتوانند پس از دریافت مدرک در هر شرکت یا کارگاه یا کارخانه یا مزونی که معتبر باشد استخدام شوند و یا با آن مدرک برای راه اندازی مزون یا کارگاه بتوانند مجوز بگیرند و برای تجهیز آن نیز وام دریافت نمایند.

-مشاوره های رایگان با متخصصین کسب و کار برای راه اندازی و طرح هایی که در ذهنشان است وجود داشته باشد.

-ورکشاپ های متعددی با موضوعات و سرفصل هایی که جدیدند برگذار شود تا حس خلاقیت هنرجو تحریک و به آموزش علاقمندتر شود.

-امکان شرکت در کلاس های رفع اشکال به تعداد نامحدود برای کسی که سرفصلی را بخوبی یاد نگرفته است حال چه رسم الگو باشد چه دوخت در نظر گرفته شود.

-هنرجو حق استفاده از جلساتی برای غیبت ر مواقع ضروری و واجب داشته باشد و آن جلساتی که حضور نداشته سوخت نشود.

-تورها و اردوهای بازدید از کارخانجات تولید پوشاک یا کارگاه های گلدوزی های صنعتی برای هنرجویان در نظر گرفته شود.

دوره خیاطی

-هنرجویان دوره خیاطی از کلاس های طراحی لباس بازدید کنند تا برای شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس قانع شوند و بدانند که برای تکمیل دوره خیاطی ضروری می باشد و …

تمام خصوصیات، مزایا و امکاناتی که در بالا گفته شد را می توانید در آموزشگاه آکادمی هنر پارس که در بهترین لوکیشن با راحت ترین دسترسی قرار دارد موجود است و حتی چیزی فراتر از مسائلی که گفته شد در آن وجود دارد که پیشنهاد می گردد اگر علاقمند به یادگیری خیاطی و دوخت لباس برای خود و اطرافیانتان هستید یا بعنوان یک شغل و منبع درآمد به آن نگاه می کنید به سایت رسمی آکادمی پارس سری بزنید تا از جزئیات سرفصل های آموزشی و شرایط ثبت نام، مشاوره های تخصصی تلفنی و سنجش آموزشگاه آشنا شوید و حتی بازدید از آموزشگاه و مشاوره حضوری و ثبت نام اقدام نمایید تا بتوانید به انتخاب خود با توجه به شرایط شغلی و زندگی تان دوره مورد علاقه تان را انتخاب و خیلی زود آن را زیر نظر مدرسین مجرب آکادمی هنر پارس شروع کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی