تبلیغ رپورتاژ

بهترین پیراهن مردانه برند در ایران چیست؟ 6 پیراهن مارک ایرانی

تقویم فارسی اندروید

 بهترین برند پیراهن مردانه ایرانی چیست؟ معرفی 6 برند پوشاک مردانه ایرانی که باید آن ها را بشناسید! برترین برند لباس مردانه ایرانی را شما انتخاب کنید!

 

بهترین برند های پوشاک خارجی و ایرانی در بازار وجود دارند که انواع مدل های پیراهن را عرضه کرده اند؛ اما سوال اینجاست برای خرید پیراهن، به سراغ برندهای پیراهن مردانه ایرانی برویم یا نه؟

دوگانه خرید و مقایسه جنس خارجی و ایرانی چندین سال است که در محافل مختلف داغ شده… بسیاری از افراد معتقد هستند که تولیدات ایرانی نسبت به اجناس وارد شده خارجی کیفیت لازم را ندارند. به جرات میتوان گفت برخلاف بعضی دیگر از کالاها، در صنعت پوشاک، برندهای ایرانی با قدرت به میان میدان آمده اند و با کیفیت ترین پوشاک را با سلیقه ی ایرانی طراحی و تولید کرده اند.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه ایرانی

در این مطلب قصد داریم تا بهترین مارک پیراهن مردانه ایرانی را معرفی کنیم، گفتنی است اکثر این برند های لباس مردانه ایرانی، در سایت های خود، امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده اند.

1- هاکوپیان

بی شک یکی از بهترین برند های معروف لباس مردانه در ایران، هاکوپیان است. سومبات هاکوپیان (بنیان گذار شرکت) به خوبی توانسته مجموعه خود را به برندی قابل‌ رقابت با تولید کننده های طراز اول‌ اروپایی تبدیل کند.

طی پنج دهه گذشته، کیفیت همواره در صدر کلکسیون‌های پوشاک مردانه ایرانی هاکوپیان درخشیده.

هاکوپیان برای تولید پوشاک از الیاف طبیعی استفاده می‌کند. چرا که معتقد است پوشاک تهیه‌شده از الیاف طبیعی، مانند پشم و پنبه، نه‌تنها آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌کنند، بلکه برای حفظ بهداشت فردی هم بهترند. ضمن اینکه الیاف طبیعی از حیث سبک‌وزنی سبب راحتی و آرامش مصرف‌کننده خواهد بود.

2- زاگرس پوش

برند زاگرس

برند زاگرس پوش سال‌ها با تجربه فراوان در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه، به خصوص پوشاک رسمی فعالیت می‌کند. پوشاکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب که سال‌ها بر تن شما می‌ماند و جذابیت خاصی در استایل شما ایجاد می‌کند. این برند در سال 1401 موفق به کسب واحد نمونه صنعتی کشور شد.

زاگرس پوش در زمینه تولید پیراهن و تیشرت بسیار موفق عمل کرده و پیراهن‌های این برند علاوه بر جنس‌های خوب مانند حریر، کتان و … تنوع مدل خوبی نیز دارند. این واحد تولیدی در گروه پوشاک آقایان، انواع کت شلوار مردانه، کت تک ، تیشرت و پلوشرت مردانه ، پیراهن، شلوار ، لباس زیر و… تولید می کند.

3- گراد

برند ایرانی گراد بیش از ۳۰ سال است که در حوزه مد و پوشاک فعالیت می کند. این برند همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد‌های جهانی تولید کند، از جمله ویژگی های این برند می‌توان به طراحی متنوع، تنوع بالای محصولات، فروش حضوری و اینترنتی، ارائه لباس‌های سایز بزرگ، سفارشی دوزی و. . اشاره کرد.

به جرات میتوان گفت که پیراهن مردانه ایرانی گراد ، یکی از بهترین مارک پیراهن مردانه در بازار است. به غیر از پیراهن، گراد  توانسته در حوزه پوشاک مردانه: کت و شلوار، پیراهن، تی‌شرت، کروات، جوراب، کیف، کفش، کمربند و … بخش زیادی از نیاز کشور را مرتفع کند.

4- ال سی من

چهارمین برندی که در لیست قرار دادیم، ال سی من هست. این برند که به ویژه بعد از تبلیغات تلویزیونی که انجام داد، بیشتر سر زبان ها قرار گرفت، طبق گفته مدیران آن یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه را در اختیار دارد. محصولات ال سی من در زمینه‌های تولید شلوار، تی‌شرت، پیراهن، کت و شلوار، و. . از کیفیت مناسبی برخوردار است.

ال سی من به مانند برندهای معرفی شده قبلی، ال‌سی من دارای امکان تأمین پوشاک موردنیاز سازمان‌هاست. پس از تعیین مدل و تأیید پارچه توسط سازمان متقاضی، کارشناسان ال‌سی من برای انجام اندازه‌گیریِ نفر به نفر در محل سازمان حضور می‌یابند. لباس‌های فرم اداری سپس در مدت‌زمان طی‌شده به سازمان تحویل داده خواهند شد.

5- وب پوش

وب پوش یکی دیگر از برندهای خوب ایرانی است که به ارائه انواع البسه مردانه نظیر: انواع پیراهن، انواع شلوار مردانه، انواع تیشرت و پولوشرت، کت، سویشرت، کاپشن و … همچنین انواع کفش های مردانه و اکسسوری های مختلف پرداخته.

پیراهن مردانه برند وب پوش

پیراهن مردانه برند وب پوش در مدل های مختلف، چهارخانه ، جین، کتی، پشمی و… تولید شده اند. اگر شما هم به پیراهن های غیر رسمی و اسپرت در مدل های مختلف علاقه دارید، پیراهن های وب پوش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

6- آر ان اس

برند RNS طراحی و تولید پوشاک را از سال 1388 در تهران آغاز کرده. محصولات آر ان اس، با استفاده از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت مانند پنبه، ویسکوز و رنگ‌های طبیعی تولید می‌شود.

همچنین پیراهن های مردانه برند آر ان اس از تنوع و کیفیت مناسبی برخوردار هستند، و در سایز بندی های مختلف راهی بازار شده اند به همین جهت، جواب گوی تمام سلیقه‌ها می‌باشند

جمع بندی

برند های معروف لباس مردانه در ایران، پیراهن های باکیفیت در مدل های متنوعی تولید و روانه بازار می کنند. اگر به دنبال خرید بهترین پیراهنهای مردانه می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین برند‌هایی که به شما معرفی کردیم، انتخاب کنید.

در پایان اگر تجربه خرید از هر کدام از این برند لباس مردانه ایرانی را داشتید ، آن را با ما در میان بگذارید.

منبع : https://b2n.ir/w78263

 

برچسب ها : پیراهن,کت و شلوار,شیک پوشی,مدل لباس مردانه,زاگرس پوش,استایل مردانه

2 دیدگاه

  • توی پیراهن رسمی های هاکوپیان و گراد واقعا درجه یک هستن

  • پیراهن های اسپرت وب پوش واقعا توی تن خوب مینشینن، توی بقیه برندهای هم کت شلوار های گراد و هاکوپیان واقعا کیفیت خوبی دارند

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی