تبلیغ رپورتاژ

بهترین جراح بینی طبیعی در ایران

تقویم فارسی اندروید

جراحی بینی رایج‌ترین عمل زیبایی در ایران است و ایران در این عمل زیبایی جزو رتبه‌های اول جهان است. انتخاب پزشک و بهترین جراح بینی طبیعی در ایران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مهارت پزشک متخصص می‌تواند نتیجه عمل را با موفقیت به پایان برساند. پزشکانی که همگام با پیشرفت‌های روز دنیا تکنیک‌های خود را ارتقا می‌دهند، بهترین پزشکان برای جراحی عمل بینی محسوب می‌شوند. در انجام رینوپلاستی باید نهایت دقت و ظرافت در کنار علم و مهارت توسط پزشک به کار برده شود تا نتیجه عمل ایده آل شود. برای بهترین جراحان زیبایی تفاوتی نمی‌کند که نوع بینی افراد استخوانی یا گوشتی است؛ پزشکان برتر به سبب تکنیک‌هایی که به آنها مسلط هستند می‌دانند که دقیقاً باید از چه روش‌ها و تجهیزاتی برای رینوپلاستی استفاده کنند تا نتیجه کاملاً طبیعی و بدون کوچکترین عوارض جانبی باشد. در ادامه مطلب روش‌هایی که توسط دکتر شیرنگی یکی از جراحان برتر و موفق زیبایی به کار برده می‌شود؛ شرح داده می‌شود.

جراح بینی طبیعی

روش های انجام جراحی بینی در کلینیک شیرنگی

در کلینیک شیرنگی عمل بینی به روش رینوپلاستی مدرن انجام می‌شود؛ در رینوپلاستی مدرن پزشکان بدون آسیب زدن به بافت‌های بینی، بدون ایجاد برش در مخاط بینی و جدا کردن پوست بینی عمل زیبایی را انجام می‌دهند. اسکلت داخلی بینی از تعدادی استخوان و غضروف تشکیل شده است که اسکلت درونی بینی توسط رباط و لیگمان‌هایی به یکدیگر متصل شده‌اند و این رباط و لیگمان‌ها به خوبی از اسکلت بینی محافظت می‌کنند. در روش های نوین رینوپلاستی نگهداشتن اسکلت بینی و عدم آسیب رسانی به رباط‌ها، لیگمان‌ها و غضروف‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند؛ از این رو در رینوپلاستی مدرن غضروف‌های بینی مورد هدف قرار می‌گیرند و متخصص با کمترین تغییر در غضروف‌ها اقدام به عمل جراحی می‌کند. از آنجا که جراحان برتر به خوبی به ساختار بینی و آناتومی آن تسلط دارند نقاطی را برای بخیه زدن و برش انتخاب می‌کنند که تغییری در بافت بینی و رباط‌های آن ایجاد نمی‌کند. به همین سبب عمل جراحی با کمترین میزان عارضه و به صورت کاملاً طبیعی انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت رینوپلاستی مدرن عدم ایجاد مشکلات تنفسی بعد از عمل بینی است، زیرا در مجرای ورودی هوا نیز تغییری ایجاد نمی‌شود و پزشک بدون ایجاد کوچکترین تخریب در دریچه های تنفسی عمل بینی را انجام می‌دهد.

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

بینی‌های استخوانی بینی‌هایی هستند که استخوان و غضروف زیادی در زیر پوست آنها وجود دارد و اغلب موارد قوز بینی در این افراد مشاهده می‌شود. استخوان بینی‌های استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی محکم‌تر است و استقامت زیادی دارد؛ به دلیل نازک بودن پوست بینی در این افراد؛ عمل جراحی آنها نسبت به افراد دارای بینی گوشتی راحت‌تر است. جراحی بینی استخوانی به دو روش باز و بسته انجام می‌شود. در روش بسته هیچگونه برشی روی بینی انجام نمی‌شود؛ استخوان و غضروف بینی در این روش بدون جراحی باز تغییر ساختار داده می‌شوند. در روش جراحی باز بر خلاف بسته روی تیغه و پره‌های بینی برش ایجاد می‌شود؛ با توجه به ساختار بینی مراجع و دیگر پارامترها بهترین جراح بینی استخوانی روش مناسب را انتخاب می‌کند.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی سخت‌تر است و حتماً باید توسط بهترین جراح بینی طبیعی در ایران انجام شود. غضروف‌های ضعیف بینی گوشتی و پوست ضخیم بینی در این افراد باعث شده است تا عمل بینی در آنها سخت باشد. بهترین جراح بینی طبیعی در ایران با تقویت نوک بینی و تقویت بافت غضروفی به روش‌های مدرن بینی گوشتی را جراحی می‌کند. برخی از داوطلبان عمل بینی گوشتی تمایل به کوچک کردن پره‌های بینی خود دارند که در کلینیک شیرنگی به روش الار بیس پره‌های بینی آنها کوچک می‌شود. این عمل در اکثر مواقع به روش باز انجام می‌شود. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که عمل بینی گوشتی نتایج ایده آلی ندارد و پس از مدتی بینی به حالت قبل باز می‌گردد؛ در حالی که جراحان برتر با استفاده از روش‌های نوین به گونه ای جراحی را انجام می‌دهند که قابل بازگشت نباشد و نتایج در بهترین حالت باشند. مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی اولین و مهم‌ترین قدم برای به دست آوردن بهترین نتایج است.

هزینه جراحی بینی در کلینیک شیرنگی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در کلینیک دکتر شیرنگی با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. نوع بینی فرد، نوع آسیب‌های وارد شده به بینی، هدف از انجام عمل و انتظارات زیباجو از عمل جزو این پارامترها محسوب می‌شود. به عنوان مثال اگر بینی افراد دچار شکستگی و تروما شده باشد و در عین حال بیمار بخواهد عمل زیبایی نیز انجام دهد؛ هزینه آن با شخصی که تمایل دارد صرفاً عمل زیبایی انجام دهد؛ متفاوت خواهد بود. از طرفی هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی بیشتر خواهد بود. مهارت پزشک و استفاده از تجهیزات مدرن پارامتر مهم دیگری در تعیین هزینه جراحی بینی است. به همین سبب به افراد توصیه می‌شود مهارت و علم پزشک برای آنها نسبت به هزینه در اولویت باشد. خیلی از افراد ممکن است بپرسند که چرا دکتر شیرنگی بهترین جراح بینی محسوب می‌شود؟ زیرا دکتر شیرنگی با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا و بدون ایجاد کوچکترین تخریب در بافت بینی، رباط‌ها و دریچه‌های تنفسی عمل را انجام می‌دهد و نتایج عمل کاملاً طبیعی خواهد بود.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی