تبلیغ رپورتاژ

بلیط کیش اصفهان چه زمانی ارزان می‌شود؟

تقویم فارسی اندروید

اصفهان از آن شهرهای اصیل ایران است که از تک‌تک آجرهایش تاریخ و فرهنگ و تمدن می‌بارد. لقب «نصف جهان» را به خاطر تعداد بسیار زیاد جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی به این شهر داده‌اند. اصفهان همیشه یکی از شهرهای مهم ایران بوده است و هر حکومتی در طول تاریخ، اثری از خودش در این شهر به جا گذاشته است. مجموعه این آثار، یک شهر شگفت‌انگیز را خلق کرده‌اند. شاهکارهای معماری اصفهان آنقدر زیبا و خاص هستند که هر بیننده را به وجد می‌آورند. هر سال گردشگران بسیار زیادی از سراسر ایران و جهان به اصفهان سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد شکوه و زیبایی‌های این شهر باشند. اگر قصد خریدن بلیط کیش اصفهان را دارید، بهتر تا اطلاعات مناسبی درباره این شهر و زمان‌های مناسب برای سفر به آن داشته باشید.

کیش

آب و هوای اصفهان چطور است؟

اصفهان از شهرهای مرکزی ایران است و در منطقه‌ای کویری و خشک قرار گرفته است. این شهر آب و هوای نیمه بیابانی و خشک دارد و باران زیادی در این شهر نمی‌بارد. خشکی هوا باعث پدیدآمدن تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های بسیار سرد می‌شود. به‌طوری که دمای هوای تابستان به حدود 40 درجه سانتی‌گراد و دمای هوای زمستان گاهی اوقات به منفی 18 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

بهترین زمان برای سفر به اصفهان کی است؟

پاسخ این سوال کاملا به هدف شما از سفر بستگی دارد. از اواخر اسفند ماه تا اوایل خرداد، دمای هوای شهر در بهترین حالت خودش قرار دارد. در این فصل از سال، دمای هوا بین 20 تا 25 درجه است و مسافران زیادی، این ماه‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند. اصفهان در ماه اردیبهشت به زیباترین شکل خودش در می‌آید و درختان سرسبز و گل‌های رنگارنگ سراسر شهر را آرایش خواهند کرد.

اما سفر به اصفهان در تابستان اصلا گزینه محبوبی نیست. با این‌که تعطیلی مدارس باعث رونق‌گرفتن سفر در این فصل می‌شود اما، گرمای شدید اصفهان مسافران را از این شهر دور می‌کند. تقریبا از نیمه‌های خرداد تا اواخر مرداد، اصلا زمان مناسبی برای سفر به اصفهان نیست. در شهریور که هوا کمی خنک‌تر می‌شود، تعداد گردشگران اصفهان هم افزایش می‌یابد.

در فصل پاییز هوای اصفهان بسیار مطلوب می‌شود. این فصل به خاطر هوای عالی و خلوتی شهر، زمان بسیار مناسبی برای بازدید از اصفهان است. هرچه به زمستان نزدیک می‌شویم، تعداد مسافران کم‌تر می‌شود؛ تا جایی که در ماه‌های دی و بهمن کمتر گردشگری در شهر دیده می‌شود. در مجموع بهترین فصل برای سفر به اصفهان از نظر آب و هوا، بهار است.

 

قیمت بلیط پرواز کیش اصفهان چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت بلیط تاثیر می‌گذارند. زمان سفر، ایرلاین انتخابی و کلاس پروازتان از عوامل اصلی تعیین‌کننده قیمت بلیط هستند. بیشترین تفاوت قیمت در انتخاب کلاس پرواز رقم می‌خورد. بلیط‌های فرست کلاس گران‌ترین و بلیط‌های اکونومی ارزان‌ترین بلیط‌های موجود هستند. بلیط‌های بیزنس هم میان این دو قرار می‌گیرند. تفاوت این سه بلیط در نوع صندلی‌ها و خدماتی است که به مسافران ارائه می‌شود.

 

کدام ایرلاین از کیش به اصفهان پرواز دارند؟

هواپیمایی‌های ایران ایر، آتا، معراج، زاگرس، کیش ایر و فلای پرشیا از فرودگاه بین‌المللی کیش به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پرواز دارند. تمام این پروازها به‌صورت مستقیم انجام می‌شوند.

 

در پرواز کیش اصفهان چه مقدار بار می‌توانیم با خودمان ببریم؟

مقدار بار مجاز برای این سفر بستگی به ایرلاین و کلاس پروازتان دارد. اما به‌طور کلی با داشتن بلیط‌های اکونومی چیزی بین 15 تا 25 کیلو بار می‌توانید ببرید. برای بردن هر کیلو بار بیشتر از این مقدار باید جریمه آن را پرداخت و حتما مقدار بار نوشته‌شده روی بلیط را چک کنید.

اصفهان
اصفهان

بهترین زمان سفر از نظر ارزانی بلیط کیش اصفهان

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط پرواز کیش به اصفهان می‌گردید، باید فصلی را انتخاب کنید که کم‌ترین مسافر به این شهر سفر می‌کنند و اصفهان کاملا خلوت است. از اواسط خرداد تا اواخر مرداد که گرمای طاقت‌فرسای اصفهان به شدیدترین حدش می‌رسد، تعداد گردشگران اصفهان بسیار کم می‌شود. همین وضعیت در زمستان و در سرمای جان‌سوز ماه‌های دی و بهمن رخ می‌دهد. در این دو بازه زمانی، نه‌تنها قیمت بلیط هواپیما به پایین‌ترین قیمت می‌رسد، بلکه قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر و محصولات اصفهان هم کاهش زیادی می‌یابند.

 

آیا بلیط ارزان فقط در فصل‌های تابستان و زمستان پیدا می‌شود؟

در این دو فصل قیمت بلیط این پرواز از هر زمان دیگری کم‌تر می‌شود اما، به این معنی نیست در دیگر زمان‌های سال بلیط ارزان پیدا نمی‌کنید. از آن‌جایی که اصفهان یکی از مقاصد پر طرفدار در میان مسافران است، بلیط‌های چارتری و لحظه آخری زیادی برای آن پیدا می‌شود.

 

چه عوامل دیگری می‌توانند قیمت بلیط کیش اصفهان را کاهش دهند؟

زمان خرید بلیط هم در تعیین قیمت تاثیر می‌گذارد. بلیط‌های این پرواز معمولا در روزهای تعطیل و آخر هفته گران‌تر می‌شوند. پس، بلیطتان را در روزهای وسط هفته بگیرید. همچنین یادتان باشد که بلیط رفت‌وبرگشت بخرید. بلیط‌های دوطرفه معمولا از دو بلیط یک‌طفره به‌صرفه‌تر هستند.

اصفهان

خرید بهترین و ارزان‌ترین بلیط کیش اصفهان در فلای تودی

برای تجربه یک سفر ارزان، حتما بلیطتان را از فلای تودی بخرید. سایت فلای تودی تمام بلیط‌های موجود برای پرواز از کیش به اصفهان را در کنار هم بهتان نشان می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه آن‌ها، بهترین و ارزان‌ترین بلیط موجود را انتخاب و به‌سادگی خریداری کنید. به جز خرید بلیط هواپیمای کیش اصفهان، امکان رزرو بهترین هتل های اصفهان هم در سایت فلای تودی فراهم است. به جز این موارد می‌توانید سایر خدمات پرواز مثل ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات را با تخفیف ویژه از فلای تودی بخرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی