تبلیغ رپورتاژ

با ویژگی های یک جراح پلاستیک ماهر آشنا شوید

تقویم فارسی اندروید

بسیاری از ما چنین تصور می کنیم که جراح پلاستیک همان جرح زیبایی است در حالی که چنین نیست. جراح پلاستیک با هدف بهبود اندام و مشکلات ظاهری به زیبایی بیمار کمک می کند. او می تواند تخصص خود را در کلیه نقاط بدن اعمال نموده و همچنین مشکلات مادرزادی را نیز برطرف کند. یکی از این مشکلات کوچکی سینه است که گاه فرد به صورت مادرزادی دارای سینه های کوچکی است و گاه به دلیل حوادث و بیماری هایی مانند سرطان سینه با مشکلاتی در سینه خود مواجه می شود. اگر به دنبال جراح پلاستیک ماهر و با تجربه می گردید، در این مقاله می توانید با دکتر شاپور عزیزی بیشتر آشنا شوید. در این جا، ما در مورد ویژگی های بهترین دکتر پروتز سینه و رزومه کاری ایشان بیشتر توضیح خواهیم داد.

جراح پلاستیک

چند نوع جراحی پلاستیک داریم؟

جراحان پلاستیک می توانند تمامی اعضای بدن مانند سینه، بینی، سر، شکم، ران و غیره را جراحی کنند. در این جراحی هدف می تواند لاغری یا صرفا زیبایی باشد. در ادامه این مطلب توضیحات مختصری در مورد مهمترین جراحی های پلاستیک ارائه خواهد شد:

جراحی سینه

کسانی که قصد رفع مشکل افتادگی سینه یا کوچکی آن را دارند، می توانند از ماموپلاستی یا همان جراحی پروتز سینه استفاده کنند. دکتر شاپور عزیزی به عنوان یک متخصص در این زمینه، مشاوره های لازم برای این عمل را به بیماران خود ارائه کرده و با در نظر گرفتن تمامی موارد، ایشان در حال حاضر یکی از بهترین دکتر پروتز سینه در ایران هستند که به صورت تخصصی به پروتز و لیف سینه می پردازند.

جراحی سینه

جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های پلاستیک و زیبایی در ایران است. برای رسیدن به یک نتیجه فوق العاده در جراحی بینی، بهتر است به سراغ بهترین های این رشته تخصصی بروید؛ چراکه این نوع جراحی می تواند عوارض بسیاری داشته باشد.

جراحی لاغری

جراحی لاغری نیز، بیشتر به دو روش لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی انجام می شود که دکتر شاپور عزیزی با داشتن گواهی پیکرتراشی با دستگاه ویزر از کشور ترکیه، به عنوان یکی از متخصصین این نوع جراحی شناخته می شوند. ایشان می توانند در کلیه زمینه های تزریق چربی، لیپو ویزر، بوکال فیس و بلفاروپلاستی جراحی کرده و به زیبایی اندام شما کمک کنند.

بهترین دکتر پروتز سینه را چگونه انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال دکتری حاذق در زمینه پروتز سینه هستید، بهتر است نکات زیر را به یاد داشته باشید:

  • با مراجعه به گوگل سایت جراح مورد نظرتان را پیدا کرده و رزومه کاری موجود در سایت را کامل مطالعه کنید. با خواندن توضیحات موجود در سایت، می توانید به میزان مهارت و تخصص وی پی ببرید. رزومه کاری دکتر عزیزی نیز کاملا گویای این مطلب است.
  • دومین کاری که می توانید انجام دهید این است که از کسانی که عمل شده اند در مورد میزان رضایتشان بپرسید. بسیاری از کسانی که تحت عمل جراحی بوده اند، می توانند تجربیات مفیدی را در اختیارتان قرار دهند.
  • بهترین دکتر پروتز سینه دارای تخصص و دانش عمیقی در زمینه جراحی پلاستیک است. مدارک و محل اخذ آن ها را می توان از سایت پزشک مورد نظر پیدا کرد.
  • استفاده از تجهیزات به روز در اتاق عمل و اتاق معاینه
  • ارائه مشاوره های مفید و دقیق برای تمامی مراجعین
  • توانایی ارتباط گیری صمیمانه با بیمار برای کاهش استرس او
  • دریافت هزینه منطقی و معقول با در نظر گرفتن شرایط مالی بیمار

دکتر عزیزی تنها به دلیل تخصص خود در زمینه جراحی پلاستیک به شهرت نرسیده اند، ایشان در کنار تخصص و مهارت های لازمه، دارای رزومه کاری موفق و اخلاق شایسته برای یک جراح هستند.

آشنایی با رزومه دکتر شاپور عزیزی

دکتر شاپور عزیزی متولد 1357 هستند ایشان مدرک جراحی عمومی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفته و سپس بعد از چند سال کار در بانه و تهران، در سال 2018 میلادی، موفق به اخذ گواهی پیکرتراشی با دستگاه ویزر از ترکیه شدند. ایشان به عنوان یکی از بهترین دکتر پروتز سینه در این سال ها توانسته اند بیش از 1400 جراحی موفق را در رزومه خود ثبت کنند. دکتر عزیزی، با بهترین تیم جراحی و به روزترین ابزار شما را به آرزویتان می رسانند.

دکتر شاپور عزیزی

جمع بندی

انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه در شهرهای بزرگی مانند تهران کار ساده ای نیست؛ چرا که شهر پر از جراحان معروف و حاذق است. بسیاری از ما تنها به شهرت جراح توجه کرده و به دلیل توصیه اطرافیانمان به سراغ جراح معرفی شده می رویم؛ در حالی که گاه معروف بودن به معنی بهترین بودن نیست. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهد و از عوارض جراحی پلاستیک آگاه هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به مطب جراح، معیارهای خود برای انتخاب جراح را نوشته و این معیارها را رتبه بندی کنید. برای مثال، قیمت جراحی چقدر برای شما اهمیت دارد، رزومه او و نتایج عمل های پیشین جراح مورد نظر در چه رتبه ای قرار می گیرد؟ پس برای بهترین بودن شاخص های بسیاری وجود دارد. اگر در حوزه جراحی سینه به دنبال دکتری ماهر در زمینه پروتز سینه هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت دکتر شاپور عزیزی (drshapourazizi.com) بزنید. شما می توانید در این سایت، رزومه ایشان را مطالعه کرده و نمونه کارهای ایشان را ببینید. در سایت ایشان، مقالات و ویدئوهای بسیار مفید و جالبی نیز وجود دارد که پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری حتما این مطالب را خوانده و ویدئوها را مشاهده نمایید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی