اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ

انتخاب چهره جذاب سال۹۲ توسط مایلی کهن

محمد مایلی کهن این روزها دور از هیاهوی فوتبال به سر می برد اما همچنان از چهره خبرساز کشور است...
تقویم فارسی اندروید

محمد مایلی کهن این روزها دور از هیاهوی فوتبال به سر می برد اما همچنان از چهره خبرساز کشور است.

مايلي كهن - 7ganj.ir

محمد مایلی کهن این روزها دور از هیاهوی فوتبال به سر می برد اما همچنان از چهره خبرساز کشور است. او که در ماه های اخیر با اقداماتی چون تراشیدن موهای سرش و پوشیدن لباس رفتگران حسابی سر و صدا کرد، می گوید: «همیشه حرف من این بوده که فوتبال زیباست اما عده ای می خواهند با شلوغ کاری این زیبایی را از بین ببرند. من دنبال این نیستم که خودم را نشان دهم و بگویم که آدم مهمی هستم اما مطمئن باشید که مقابل این افراد می ایستم.»

او ادامه می دهد: «من زیاد اهل مصاحبه نیستم اما زمانی سکوتم را می شکنم که می بینم عده ای از طریق فوتبال به دنبال حفظ منافع شخصی‌شان هستند.»

مایلی کهن یکی از کارشناسانی است که امسال همراه با بسیاری از نخبگان حوزه های مختلف در یک نظرسنجی برای انتخاب چهره سال شرکت کرده است. او در مورد چهره سال کشور در سال ۱۳۹۲ می گوید: «در میان چهره های ورزشی بدون شک انتخاب من خولیو ولاسکو است. او موفق شد والیبال ایران را متحول کند و حالا در این رشته به یکی از قدرت های برتر دنیا تبدیل شده ایم.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: «هر جوری که نگاه کنید، نمی توان از امید عباسی آتش نشان فداکار گذشت. کم پیش می آید که کسی تا این حد از خودگذشتگی داشته باشد. باید به خانواده شهید عباسی بابت تربیت کردن چنین فرزندی تبریک گفت.»

انتخاب سوم مایلی کهن هم کسی نیست جز محمدعلی محمدیان، معلم مریوانی: «به نظر من آقای مریوانی هم از چهره های تاثیرگزار سال ۹۲ است. او با این اقدام به همه درس اخلاق داد و جنبشی به پا کرد تا دیگران هم به فکر کودکان بیمار باشند.»

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی