اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

تكذيب خبر ازدواج نرگس محمدي و سام درخشاني

روز گذشته خبر ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بسياري از سايت ها و صفحات اجتماعي منتشر شده بود كه یکی از خبرنگاران حاضر در اینستاگرام آن را منتشر کرده بود ...
تقویم فارسی اندروید

روز گذشته خبر ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران در بسياري از سايت ها و صفحات اجتماعي منتشر شده بود كه منشا اين خبر يكي از خبرنگاران حاضر در برزيل بود كه به اشتباه اين خبر را در اينستاگرامش منتشر كرده بود.

ليكن یکی از هنرمندان حاضر در برزیل در گفت وگو با خبرنگار نامه نیوز خبر اعلام رسمی ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل را تکذیب کرد . 

بر همین اساس سایت خبری نامه نیوز و برخی از سایت های خبری دیگر به استناد این ادعا اقدام به انتشار این خبر کردند و این خبر نادرست را منتشر کردند .

سایت نامه نیوز از خوانندگان محترم و این دو بازیگر به علت انتشار این خبر نادرست عذرخواهی می کند . 

گفتنی است که تصویر منتشر شده در این خبر نیز مربوط به فیلمبرداری آخرین همکاری این دو بازیگر در تهران پیش از سفر به برزیل است . 

7ganj.ir

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان با بازی پژمان جمشیدی این مسیر را ادامه داده‌است.

نرگس محمدی نیز زاده ی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران است و به گفته خود وی در یک برنامه تلویزیونی اصالتی سرابی دارد.

نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش ستایش (مجموعه تلویزیونی) نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

وی همچنین دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی