اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری فرهنگ و هنر هنر و هنرمند

اعلام جرم علي ضيا در بخش خبري 20:30

بخش خبرى ٢٠:٣٠ شبکه دو سیما اعلام کرد: على ضیا ممنوع التصویر شده است...
تقویم فارسی اندروید

بخش خبرى ٢٠:٣٠ شبکه دو سیما اعلام کرد: على ضیا ممنوع التصویر شده است.

ممنوع التصويري علي ضيا
ممنوع التصويري علي ضيا

گوینده خبر بر مبناى گفته هاى مدیران سازمان صدا و سیما افزود:” على ضیا به دلیل توهین به سرمربى تیم استقلال و حضور در جمعى مختلط ممنوع التصویر است و قرار است پرونده او در اداره مربوط به مجریان در صدا و سیما بررسى شود.”

این شاید نخستین بار است چنین خبرى درباره مجریان تلویزیون از طریق رسانه ملى پخش مى شود.

ساعتى پیش علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه ای هم درباره وضع سیدعلی ضیاء گفت: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین  آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صداوسیما بررسی و تصمیم مورد  نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است  و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می‌شود.

علی اصغر پورمحمدی گفت : سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

چند روز پیش کلیپی  از سید علی ضیاء منتشر شده بود که این مجری در آن پس از اینکه  تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و درکافه ای که مختلط بود  حرکات نامتعارفی از خود انجام داد.

ساير حواشي مرتبط با علي ضيا را اينجا بخوانيد

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

منبع : honaronline.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی