دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر مطالب اختصاصي

از دعوت يك مدلينگ در «ماه عسل» تا توبيخ و واكنش احسان عليخاني

برنامه ماه عسل طی هفته جاری با دعوت از یک پُزر عروس سروصدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد. و اين امر موجب تذکر معاون سیما به مدیر شبکه ۳ گرديد ...
تقویم فارسی اندروید
برنامه ماه عسل طی هفته جاری با دعوت از یک پُزر عروس سروصدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد. و اين امر موجب تذکر معاون سیما به مدیر شبکه ۳ گرديد …
احسان عليخاني
احسان عليخاني

حضور یک مدلینگ عروس در برنامه ماه عسل

حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس ، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند.

او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال عکس‌های او به سرعت  همه جا پخش شدند.

عكس پزر عروس كه در برنامه ماه عسل دعوت شده بود
عكس پزر عروس كه در برنامه ماه عسل دعوت شده بود

«ماه عسل» توبیخ شد

معاون سیما در نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل انتخاب نادرست مهمانان در برنامه ماه عسل شد.
فارس: علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی در نامه‌ای ضمن تذکر به مدیر سبکه سه، خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد.

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیشتری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، به نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

واکنش علیخانی به حواشی برنامه اخیرش

تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ماه عسل» گفت: تابه‌حال در این برنامه تلویزیونی حدود ۱۵۰ مهمان داشته‌ایم و در این میان اشتباه هم پیش می‌آید.
تسنیم: پس از ایجاد حواشی پیش‌آمده برای برنامه «ماه عسل» و تذکر معاون سیما به مدیر شبکه سه، احسان علیخانی مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و گفت: در برنامه ماه عسل مردمی می‌آیند که شاید در طول سال در تلویزیون جایی نداشته باشند و کسی به آنها توجه نکند.

وی ادامه داد: امسال ما در برنامه تماشاگر نداریم و کسانی که در استودیو حضور دارند، همراه ما هستند.

این مجری همچنین درباره حواشی پیش‌آمده برای برنامه اخیرش که مربوط به دعوت از یک پزر مراسم عروسی بود، عنوان داشت: ما در این برنامه فقط مشاغل سخت نداشتیم و در حقیقت مشاغل سخت و آسان کنار هم بودند. این تضاد و تناقض جواب می‌دهد و کنار خانم رئیس معدنی که شغل سخت دارد، این مشاغل آسان و پردرآمد هم حضور دارند.

علیخانی درباره آوردن جوانی که به‌خاطر عشقش خود را از تراس خانه به پایین پرت کرده بود نیز تصریح کرد: متأسفانه ما در این برنامه زمان کم آوردیم و من درباره این برنامه حرف دارم. باید به خانواده و مراکز آموزش تلنگر زد که در تربیت و آموزش خود بیشتر دقت کنند.

وی همچنین درباره انتخاب نامناسب 2 مهمان این برنامه نیز گفت: ما تا به حال حدود 150 مهمان در برنامه داشته‌ایم و امکان دارد در این میان اشتباه نیز کرده باشیم.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

2 دیدگاه

  • کاری به دعوت های قبل ندارم ولی با این دعوت اخیر یعنی همین بنده خدای بیابان نشین …یه عده که نه، کل جنوب کشور با اجرای برنامه اخیر صداشون دراومد … آخه یه آدم که دوست داره مثل صوفیا زندگی کنه هم خودش هم زندگیش رو بایستی ارج نهاد … اوکی موافقم … اما چرا هویتش رو مشخص می کنید ؟ یعنی این نمونه آدم گینسیه ؟ همتا نداره ؟ یعنی چی به مولا ؟ خود شما تو این پست میگید نبایستی زندگی شخصی مردم رو روی صحنه بیاریم … اما چرا بایستی این شخصیت دشتستانی (برازجانی) رو که بنده خدا شناسنامه ای نداره بیاریم جلو تلویزیون و بگیم آهای ملت این عمو برازجانیه … چرا نگیم آهای ملت ثبت احوال ما رو ببین یه بنده خدایی از یه جایی !!! کدوم قشنگ تره ؟؟ خودتون قضاوت کتید.

    • به آدمای کاسه از آش داغ تر باید گفت دنیای هر آدمی خلاف اونچه ما میبینیم پر از رازه پس نباید قضاوت کرد یا هر نظری داد…

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی