اطلاعات جالب و مفيد سرگرمي و اطلاعات عمومي

آیا کفِ دست‌تان حرف “M” دارید؟

تقویم فارسی اندروید

آیا کفِ دست‌تان حرف “M” دارید؟

 

همین الان به کف دست‌تان نگاه کنید و ببینید آیا حرف M دارید، حالا این نوشتار رمزآلود را بخوانید تا به مفهوم عنوان این مقاله پی ببرید.

 

https://7ganj.ir/img/2016/01/palm-M.jpg

 

کف‌بینی یک هنر باستانی است که ریشه در هندوستان و چین دارد. این هنر در ابتدا بخشی از طالع‌بینی هندوها بود و پس از آن، از طریق کتاب چینی ئی چینگ (کتاب مقدس چینیان و کهن‌ترین متن به‌جامانده از چین باستان .م) به شهرت رسید. ارسطو نیز به این هنر علاقه‌مند شد، و به گسترش محبوبیت این هنر در اروپا و غرب آسیا کمک کرد.

 

این هنر و محبوبیت‌اش کماکان مثل گذشته باقی مانده است. بسیاری معتقدند کف‌بینی هیچ پایه‌ی علمی ندارد و آن را به سرعت رد می‌کنند، ولی اگر واقعا آن را بشناسیم، اعتراف خواهیم کرد کاملا حقیقی و درست است.

 

ولی یکی از چیزهای مهمی که باید با دقت دنبال‌اش بگردیم، حرف ‌M روی کف دست است. این شکل از به هم پیوستن خطوط قلب، سر، و زندگی ایجاد می‌شود. حرف M روی کفِ دست‌ همه‌ی آدم‌ها وجود ندارد. شمار افرادی که چنین شکلی را روی کف دست‌شان دارند، کم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. گفته می‌شود آدم‌هایی که حرف M کف دست‌شان دارند، آدم‌های خاصی هستند.

 

آن‌هایی که حرف M کف دست‌شان دارند ظاهرا در تشخیص دروغ بسیار ماهر هستند و می‌توانند پنهان‌کاری‌هایی را که برای گیج کردن و به اشتباه انداختن‌شان صورت می‌پذیرد، برملا کنند. به زحمت می‌توانید دورشان بزنید و آن‌ّها به سرعت می‌توانند دروغ و فریب را تشخیص دهند. این ویژگی اغلب میان زنان رواج دارد، ولی به این معنی نیست هر کس حرف M کف دست‌اش ندارد، فاقد خصوصیات بالا است.

 

هم‌چنین کسانی که حرف M کف دست‌شان دارند می‌توانند رهبران بزرگی باشند و آینده‌ی خوبی در انتظارشان است.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی