تناسب اندام خواص مواد غذايي سلامت

آیا مصرف ماست باعث كاهش چربي هاي شكمي ميشود؟

همه‌ی ما برای اینکه از شر انبوه چربی‌های جمع شده در زیر شکممان که ظاهر خوبی هم ندارند خلاص شویم، به کارهای مختلفی متوسل می‌شویم، اینطور نیست؟
تقویم فارسی اندروید

همه‌ی ما برای اینکه از شر انبوه چربی‌های جمع شده در زیر شکممان که ظاهر خوبی هم ندارند خلاص شویم، به کارهای مختلفی متوسل می‌شویم، اینطور نیست؟

خب، چربی شکم ممکن است بدلایل مختلفی ایجاد شود، و معمولا هم در مردان اتفاق خواهد افتاد و مسبب عوارض جانبی خطرناکی در رابطه با سلامتی شماست، مخصوصا اگر در اطراف دل و روده جمع شود.

ماست - 7ganj.ir

چربی شکم به تنهایی می تواند شما را در معرض خطر فشار خون بالا، سکته مغزی، بیماری های قلبی، دیابت، سندرم متابولیک و بسیاری شرایط حاد پزشکی دیگر قرار دهد.

تمرینات ورزشی زیادی ادعا دارند که این چربی ناسالم را از بین می‌برند، اما یک چیزی وجود دارد که اگر در برنامه‌ی غذایی‌تان وارد کنید، می‌تواند بطور موثری چربی شکم را آب کند! بله، این نعمت خدادادی اسمش «ماست» است.

با توجه به مطالعات دانشمندان، کلسیم درون این محصول لبنی، درکنار اینکه استخوان و عضلات قوی تری برایتان ایجاد می‌کند، به چربی سوزی نیز کمک می کند!

تحقیقاتی در این زمینه آشکار کرده‌اند که کلسیم سلول‌های چربی را علامت‌گذاری می‌کند تا کورتیزول کمتری تولید شود (کورتیزول هورمون استرسی است که باعث ذخیره‌ی چربی بیشتر می‌شود). همچنین آمینو اسید درون این خوراکی مفید، به چربی سوزی و رشد عضلات هم کمک می‌کند.

افزودن ماست به برنامه‌ی غذایی‌تان کمک می‌کند تا سایز دور کمرتان چند سانتی متری کاهش یابد. در کنار میزان مناسب یک وعده ماست، بخاطر بسپارید که مصرف میوه، سبزیجات و گوشت کم چرب را هم فراموش نکنید. این یک ایده‌ی عالی است که میزان دقیق وعده‌های غذایی‌تان در روز را از پزشکتان مشورت بخواهید.

همچنین مصرف ماست، علاوه بر مزایای چربی سوزی‌اش، بواسطه ی پروبیوتیک‌هایی که دارد به پاک نگاه داشتن روده از عفونت و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدنتان نیز کمک می‌کند.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تناسب اندام

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی