اخبار اجتماعی و اقتصادي اخبار داغ

آخرین يارانه ۴۵۵۰۰ تومانی، چه زماني واريز مي شود؟

همزمان با نزدیک شدن به اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه ها و آغاز ثبت‌نام مجدد برای دریافت يارانه نقدی دولت بنا دارد در آخرین پرداخت نقدی همگانی، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فروردین ماه را در موعد همیشگی پرداخت کند...
تقویم فارسی اندروید

همزمان با نزدیک شدن به اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه ها و آغاز ثبت‌نام مجدد برای دریافت يارانه نقدی دولت بنا دارد در آخرین پرداخت نقدی همگانی، يارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فروردين ماه را در موعد همیشگی پرداخت کند.

يارانه - www.7ganj.ir
براساس تصمیم مشترک دولت و مجلس و اظهارات روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهور قرار است مرحله دوم هدفمندی يارانه ها از اردیبهشت ماه مورد اجرا قرار گیرد و استارت این کار با ثبت نام مجدد خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی از بیستم فروردین ماه خواهد خورد.

بنابراین بعد از تکمیل فرم‌های خوداظهاری و آغاز اجرای فاز دوم هدفمندي يارانه رسما تغییراتی در گروه هدف يارانه بگیر در جامعه شكل خواهند گرفت كه موجب محدود شدن يارانه پرداختی از سوی دولت به خانوارها خواهد شد.

اما دولت تا زمان دقیق اجرای این قانون بنا ندارد يارانه پرداختی را قطع کند از همین رو آخرین یارانه نقدی فاز اول هدفمندی یارانه ها که تقریبا مشمول تمام جامعه می شود بناست در موعد مقرر و مانند ماه‌های قبل پرداخت شود.

بر همين اساس،  يارانه 45500 تومانی فروردين ماه بدون تغییر و مانند ماه‌های قبل احتمالا در روزهای 20 الی 22 ماه جاری پرداخت خواهد شد.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: تسنیم

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی