اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

کفاشيان: تا جام جهاني 20 ميليارد نياز داريم

بلوکه بودن پول ما در فيفا بايد حل شود و متاسفانه اسپانسر براي پرداخت بقيه قرارداد با مشکل روبرو است.
تقویم فارسی اندروید

رئيس فدراسيون فوتبال در نشست هيئت رئيسه اين فدراسيون با وزير ورزش و جوانان گفت: آنچه که حائز اهميت است هماهنگي با وزارت ورزش و جوانان براي برنامه هاي جام جهاني فوتبال چه به لحاظ فني و چه به لحاظ اجتماعي، سياسي و اقتصادي است.

علي کفاشيان در اين نشست گفت: ستاد جام جهاني فوتبال در وزارت خارجه تشکيل شده و بايد حمايت ها با هماهنگي وزارت ورزش و جوانان صورت پذيرد.

وي با بيان اين مطلب که امروز آخرين جلسه فني را با کي روش و کادر فني تيم ملي داشتيم، در مورد بازي هاي تدارکاتي تيم ملي اظهار داشت: دو اردوي تدارکاتي در آفريقاي جنوبي و اروپا برگزار مي کنيم و سعي داريم در اين دو اردو با تيم هاي کشورهاي مختلف که سبک فوتبالشان شبيه به سبک حريفان ما در جام جهاني است بازي هاي دوستانه انجام دهيم.

کفاشيان با اشاره به مشکلات مالي فدراسيون فوتبال افزود: بلوکه بودن پول ما در فيفا بايد حل شود و متاسفانه اسپانسر براي پرداخت بقيه قرارداد با مشکل روبرو است.

images (62)

وي در مورد وضعيت باشگاه هاي کشور نيز عنوان کرد: باشگاه ها وضعيت مالي مناسبي ندارند و بازيکنان به دليل بي پولي باشگاه هايشان به تيم هاي خارجي مي روند و در اين صورت در اردو هاي پس از 20 فروردين 93 با تيم ملي نخواهند بود. ما هم نتوانسته ايم پاداش هاي ملي پوشان را پرداخت کنيم. کي روش وضعيت مالي بازيکنان را با وضعيت فوتباليست هاي بوسني و نيجريه مقايسه مي کند که به حق قابل مقايسه نيست. ما از باشگاه ها مي‌خواهيم ملي پوشان را در اولويت پرداخت ها قرار دهند. متاسفانه تا امروز صدا وسيما در مورد حق پخش بازي هاي فوتبال پاسخ درست و روشني به ما نداده است. اين پول حق فوتبال است و بايد آن را بگيريم و به بدنه باشگاه ها تزريق کنيم.

کفاشيان در پايان صحبت هاي خود در اين نشست گفت: فدراسيون فوتبال هيچ برنامه از پيش تعيين شده‌اي که در تقويم 18 تيم ملي فوتبال قرار دارد را به خاطر مشکلات و کمبود منابع مالي کنسل نکرده و طبق برنامه پيش مي رويم. پس از جام جهاني با توجه به تزريق 8.5 ميليون دلار فيفا مشکل مالي نخواهيم داشت و تنها به رقمي حدود 20 ميليارد تومان تا زمان برگزاري جام جهاني احتياج داريم.

منبع: ورزش 3

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی