سبك زندگي موفقيت در زندگي

چطور مثل نابغه ها تجارت کنیم؟ + ويدئو

همۀ ما نمی‌توانیم ضریب هوشی بالایی داشته باشیم ولی می‌شود با یادگیری از افراد و نوابغی که در تاریخ تحول ایجاد کرده‌اند، تحولی شگرف در خود و تجارت‌مان ایجاد کنیم...
تقویم فارسی اندروید

همونطور که می‌دانیم میانگین آی‌کیو IQ افراد معمولی ۱۰۰ و افراد باهوش ۱۴۰ یا بالاتر است؛ البته همۀ ما نمی‌توانیم ضریب هوشی بالایی داشته باشیم ولی می‌شود با یادگیری از افراد و نوابغی که در تاریخ تحول ایجاد کرده‌اند، تحولی شگرف در خود و تجارت‌مان ایجاد کنیم.

تجارت موفق

برای مثال با مطالعه و دانستن رفتارهای تجاری آقای بیل گیتز Bill Gates می‌توانیم از نبوغ وی در موفقیت تجاری درس بگیریم یا نبوغ آقای استیو جابز را در چگونگی ارائه محصول جدید مورد مطالعه قرار دهیم و آنها را در تجارت خود بکار بگیریم.

در عین حال با بررسی عادات و رفتارهای شخصی نوابغ، می‌توان در موفقیت تجاری و رفتارهای روزمره خود ایده بگیریم.

اما در راه‌اندازی و اداره یک کسب‌و‌کار جدید یا ارائه یک محصول تازه، چهار خصوصیت در افراد نابغه در طول تاریخ مشترک بوده که با رعایت آنها می توان به یک نابغه در تجارت تبدیل شد:

 

نخست: پیگیر باشید و پشتکار داشته باشید

 

نگذارید شکست‌ها شما را متوقف کنند. توماس ادیسون بعد از ۱۰۰۰ بار شکست موفق به کنترل الکتریسیته و اختراع لامپ شد.

 

دوم: هدفمند باشید

برای خود اهداف بلند و بزرگی انتخاب کنید و با دیگران همچون دوستان یا همکلاسی‌ها و همکارانتان در میان بگذارید. این امر باعث می شود شما انگیزه بیشتری برای دستیابی به اهدافتان داشته باشید.

 

سوم: بیشتر مطالعه کنید

کافی است بدانید افرادی که در طول روز ۱۵ دقیقه مطالعه می‌کنند، در طول سال بیشتر از یک میلیون کلمه مطالعه کرده‌اند.
در مورد تجارت خود مطالعه کنید؛ تجربیات و مکاشفات جدید در دنیا را مورد بررسی قرار دهید و به‌روز باشید و از رقبایتان جلو بزنید.

 

چهارم: کنجکاو باشید

افراد باهوش سوال می‌پرسند. آنها در بارۀ تمام وقایعی که برایشان اتفاق می‌افتد کنجکاو هستند و تحقیق می‌کنند و به نتیجه می‌رسند.

ویدئوی فوق نشان می‌دهد که چطور افراد موفق با ضریب هوشی بالا چطور توانسته‌اند بعد از شکست‌های بسیار، فقط با داشتن چهار خصوصیت مهم، به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یابند.
ما نیز با تقویت این چهار خصوصیت در خود، می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.‎

 

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

 

منبع: imarketor.com

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی