سلامت سلامت پوست، مو و ناخن

۹ دلیل برای آنکه به پزشک متخصص پوست و زیبایی خود اعتماد کنیم

تقویم فارسی اندروید

متخصص پوست و زیبایی

چرا باید به پزشک متخصص پوست و زیبایی خود اعتماد کنیم ؟ آیا شما نمی توانید از آکنه، لکه های رنگی و مشکلات پوستی خلاص شوید؟ مدام از داروها و مراقبت های پوستی مختلف استفاده می کنید و چون زمان و هزینه ی زیادی صرف می کنید تصور می کنید که همه چیز باید درست باشد؟ اما این کافی نیست. شما باید زیر نظر یک متخصص از سلامت واقعی پوست خود آگاه شوید.

متخصصان پوست بهتر از شما می دانند

دکتر با یک نگاه به صورت شما اکثر مشکلات پوستی و همچنین مراقبت هایی که داشته اید و یا ناپرهیزی هایی که کرده اید را متوجه می شوند. یک متخصص پوست شما را از آسیب رساندن به پوستتان باز می دارد.

اجتناب از داروهای خانگی

استفاده از داروهای خانگی می تواند اثر موقت داشته باشند و یا اصلا تاثیری که روی دوستتان گذاشته برای شما نداشته باشد. این داروها می توانند دردسر ساز باشند و یا حتی شما را در طولانی مدت به پشیمانی بیندازند. بهتر است در خصوص استفاده از هر دارویی با دکترتان مشورت کنید.

دکتر راهکار هایی زیادی دارد.

آیا به شما گفته شده که باید یک راه درمانی ویژه را دنبال کنید و یا اینکه به دنبال داروی خاصی باشید؟ اگر نتوانید این کار را فعلا انجام دهید می توانید این موضوع را با دکترتان در میان بگذارید تا وی یک راه درمان دیگر جلو پایتان بگذارد. او گزینه های زیادی برای درمان یک مشکل می شناسد.

جلوگیری از صرف هزینه های گزاف ولی بی فایده

چه کسی گفته که محصولات گرانقیمت آرایشی تاثیر خوبی هم دارند؟ ممکن است شما فکر کنید که این محصولات مشکل شما را به صورت تضمینی حل خواهند کرد در حالی که اینطور نیست. این محصولات بسته به غلظت و مواد استفاده شده می توانند قیمت بالایی داشته باشند اما این دلیل بر خوب بودنشان نیست به علاوه آن محصول ممکن است با پوست شما هماهنگی نداشته باشد.

پوست شما به تنوع نیاز دارد.

پوست هم مانند تمامی ارگان های بدن نیاز های مختلفی دارد که طی گذر زمان عوض می شوند و ثابت نمی مانند. یک متخصص پوست می تواند کمبود های پوست شما را بشناسد و قبل از اینکه مشکلی بروز کند آن ها را رفع کند.

متخصص زبان پوست شما را می داند

پوست شما ممکن است مشکلات زیادی برایش به وجود بیاید. این مشکلات از ابتدا چندان پررنگ نیستند و جلب توجه نمی کنند اما با گذشت زمان و در صورت بی توجهی شما این مشکلات حاد شده و دردسر ساز می شوند. متخصصان پوست هر نشانه ای را با یک معاینه ی کوچک ریشه یابی کرده و آن را رفع می کند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی