تبلیغ رپورتاژ دانش و فناوری

همه چیزهایی که شما باید درباره معاملات آنلاین بدانید

تقویم فارسی اندروید

معاملات آنلاین بسیار دشوار و غیرقابل تصور به نظر می رسند. با استراتژی هایی که ما به شما ارائه می دهیم، یک تازه کار هم می تواند خیلی زود یک تریدر موفق شود. آنها را بررسی کنید.

راهنمای استراتژی های معامله برای تازه کار ها

بازاری پر بازده

معاملات فارکس موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. افراد بسیار زیادی هستند که در مبحث سرمایه گذاری به دنبال روش های سرمایه گذاری نوین و پربازده می‌باشند. زمانی که موضوع معاملات فارکس در میان می آید، یک سری سوالات ذهن هر مخاطبی را درگیر می‌کند که اصلاً فارکس چیست و یا بازار فارکس چگونه بازاری است؟ و یا بروکرهای فارکس در ایران کدام ها هستند؟ و مفاهیمی مانند آلپاری و تریدر به چه معنایی می باشند؟ تمام این ها، سوال هایی هستند که در هنگام مواجهه با سیستم فارکس مطمئنا با آنها مواجه خواهیم شد. در ادامه مقاله ما به معاملات فارکس و موضوعات پیرامون آن خواهیم پرداخت است در صورتی که می خواهید در مورد این سیستم اطلاعات کافی بدست آوردید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید:

استراتژی های معاملاتی فارکس

چگونگی انجام معاملات

در گذشته و در ابتدای عمر معاملات فارکس فقط از طریق بانک های عامل که در آنها امکان تبادلات ارزی وجود داشت انجام می شد. اما رفته رفته بانکها برای اینکه منافع بیشتری برای خود کسب نمایند برای مشتریان خود یک سری الویت بندی در نظر گرفتند.

استراتژی های معاملاتی

بخش اصلی از استراتژی های معاملات فارکس مربوط به انواع مختلف تحلیل بازار فارکس می باشد که دلیل استفاده از این استراتژی‌ها این می باشد که افراد بتوانند به راحتی حرکت بازار را مورد بررسی قرار دهند. از این روش‌های اصلی تحلیلی می‌توان به تحلیل تکنیکی، تحلیل بنیادی و همچنین تحلیل روحیه بازار اشاره نمود.

هر کدام از شیوه های تحلیلی که در بالا ذکر شدند به صورتی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان با استفاده از آنها روند بازار را تعیین نمود و همچنین بتوان رفتار آینده بازار را تعیین نمود و پیش‌بینی‌هایی را نیز در مورد معاملات فارکس انجام داد. افرادی که در بازار و همچنین معاملات فارکس در حال فعالیت هستند با استفاده از تحلیل تکنیکی و با استفاده از تجهیزات و ابزار مختلف و همچنین نمودار های موجود به تعیین وضعیت قیمت‌ها در گذشته حال و آینده می پردازند. در تحلیل های بنیادی به موضوعاتی مانند عوامل سیاسی و همچنین اقتصاد های کلان که قابلیت این را دارند که تاثیر بسیار بزرگی بر روی معاملات فارکس داشته باشند اهمیت بسیار زیادی داده می شود. متفاوت ترین روش برای تحلیل روند بازار تحلیل روحیه بازار می باشد که مربوط به نظرات و گرایشات معاملات فارکس می باشد.

استراتژی معاملاتی روند

یکی از مهمترین مفاهیم که در تحلیل تکنیکی معاملات فارکس به کار میرود روند می باشد. تمامی ابزارها و نمودار هایی که در هنگام تحلیل تکنیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد از یک هدف مشخص برخوردار می باشند که این هدف کمک به تشخیص دادن روندی که بازار در پیش گرفته است، می باشد. مفهوم روند معاملات فارکس چندان تفاوتی با معنای عمومی روند معاملات فارکس ندارد، در حالت کلی می‌توان گفت که روند فارکس روندی بیش از جهتی که بازار در پیش گرفته است نمی باشد.

استراتژی معاملاتی

استراتژی معاملات در کانال

یکی دیگر از استراتژی های معاملات فارکس استراتژی معامله در کانال می باشد که نام دیگر آن معامله در کانال افقی نیز می باشد این نوع استراتژی در حالت کلی به زمانی مربوط می شود که بازار از هیچ گونه جهت مشخصی برخوردار نمی باشد. در معاملات کانال، قیمت های معاملات فارکس در درون کانال ها در حال حرکت می باشند و اولین کاربرد این نوع استراتژی معاملات در درون همین کانال های یافت می گردد. این روش ارتباط نقاط کف و اوج قیمت ها را در یک محور افقی مورد پوشش قرار می دهد. اگر بخواهیم این موضوع را به نوع دیگری بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که در این نوع استراتژی فردی که معاملات فارکس را انجام می دهد باید بخش اصلی حمایت و مقاومت معاملات فارکس را در محوطه ای بیابد که نام آن محوطه کانال معاملاتی می باشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی