مد بانوان مد و زيبايي مد و مد گرايي

اکسسوری مناسب برای ست کردن با لباس مشکی

تقویم فارسی اندروید

لباس مشکی همواره لباس محبوب زنان است و شاید چگونه ست کردن با لباس مشکی از سوالات شما نیز باشد. در کمد اکثر زنان بالاخره یک لباس مشکی پیدا می شود و البته گزینه های زیادی برای ست کردن با لباس مشکی وجود دارد. لباس مشکی از جمله لباس هاییست که در مراسم های مختلف قابل استفاده است و وقتی نمی دانید چه لباسی بپوشید بهترین و ساده ترین انتخاب به شمار می رود. برای ست کردن با لباس مشکی شما می توانید از اقلام با طرح ها و بافت های مختلف استفاده کنید و هر بار به استایل تان ظاهری جدید ببخشید.

ست کردن با لباس مشکی
مد بانوان

جواهرات برای ست کردن با لباس مشکی

در انتخاب جواهرات برای ست کردن با لباس مشکی هیچگونه محدودیتی ندارید و می توانید از هر رنگ و طرحی که می خواهید استفاده کنید. جواهرات برای زینت بخشیدن به لباس مشکی و درخشش و رنگ دادن بیشتر به آن بسیار مناسب هستند.

دورهمی های دوستانه

لباس مشکی خود را با جواهرات ساده و کلاسیک ست کنید. گردنبند طلایی رنگ بلند برای لباس های مشکی که یقه پوشیده و بسته ای دارند بسیار مناسب است. در کنار آن گوشواره طلایی را فراموش نکنید. همچنین اگر لباس تان یقه باز است و گردنتان پوشیده نیست از گردنبند طلایی کوتاه تر استفاده کنید.

جواهرات و لباس مشکی

مراسم رسمی

اگر به یک مراسم رسمی دعوت هستید و قصد دارید لباس مشکی محبوب تان را به تن کنید حتما از جواهرات پر زرق و برق و گیرا استفاده نمایید. گوشواره ها می توانند کمی بلند تر باشند و از گردنبندهای دو ردیفه استفاده کنید.

استایل فصلی

در فصل های بهار و زمستان می توانید از طریق جواهرات، کمی رنگ روشن به لباس تان اضافه کنید. بدین منظور برای ست کردن با لباس مشکی از نگین سبز و آبی روشن استفاده کنید. برای فصل پاییز و زمستان نیز به سراغ رنگ های تیره تر بروید و از یاقوت قرمز و زمرد سبز استفاده کنید.

جواهرات و لباس مشکی

کفش برای ست کردن با لباس مشکی

لباس مشکی شما ساده است پس برای بخشیدن شور و حال هر چه بیشتر به لباس تان از کفش هایی با رنگ و طرح جذاب استفاده نمایید.

رنگی

هنگام انتخاب کفش حتما فصول و مراسمی که به آن دعوت شده اید را مد نظر قرار دهید. قرمز، صورتی و آبی رنگ هایی هستند که برای ست کردن با لباس مشکی بسیار مناسبند. از این رنگ ها برای مراسم خودمانی استفاده کنید و اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده اید کفش طلایی و نقره ای بسیار شیک و زیباست.

کفش و لباس مشکی

طرح دار

کفش های پاشنه بلند با طرح های چاپی مثل طرح پلنگی برای مراسم رسمی توصیه نمی شوند. طرح چهارخانه و راه راه که کلاسیک تر هستند کمی مناسب تر از طرح پلنگی به نظر می رسند. کفش های پاشنه بلند جلو باز برای بهار و تابستان مناسب هستند و کفش های جلو بسته را می توانید در فصل پاییز و زمستان به پا کنید.

اکسسوری برای ست کردن با لباس مشکی

برای زیباتر شدن هر چه بیشتر لباس تان از اکسسوری های مناسب با آن استفاده نمایید.

کیف دستی زنانه

برای قرارهای رسمی از کیف مشکی و طلایی استفاده کنید و در قرارهای غیر رسمی، کیف مشکی و رنگی به همراه داشته باشید. اگر کیف رنگی را انتخاب می کنید سعی کنید کمی براق باشد.

ست کردن کیف با لباس مشکی

کمربند

شما می توانید به لباس مشکی خود یک کمربند اضافه کنید اما نبودش چندان مهم نیست. از کمربندهای ضخیم برای ست کردن با لباس مشکی پرهیز کنید و از کمربند نازک استفاده نمایید. کمربند مشکی، طلایی و طرحدار می تواند برای لباس مشکی با هر اندازه ای و در هر فصلی مناسب باشد.

دستمال گردن

به ویژه در فصل های سرد سال شاید شما به همراه لباس تان نیاز به یک دستمال گردن داشته باشید که علاوه بر پوشاندن گردن تان بتواند زیبایی بیشتری به لباس ببخشد. رنگ مشکی و رنگی که با فصل مورد نظر تناسب داشته باشد انتخاب خوبی به شمار می رود.

ست کردن دستمال گردن با لباس مشکی

لباس گرم برای ست کردن با لباس مشکی

این مورد بستگی به فصول سال دارد و کلید انتخاب درست آن به تعادلی که ایجاد می کند مربوط می شود.

مخمل

یکی از زیباترین راه ها برای اضافه کردن گرما به لباس مشکی، پارچه مخمل است. شما می توانید از یک ژاکت اسپرت مخمل استفاده کنید یا در شبهای سرد یک پالتو مخمل بلند بر تن کنید.

ست کردن با لباس مشکی

کت

شما می توانید یک کت جین، رنگی یا مشکی چرم همراه با لباس مشکی تان به تن کنید. این که لباس تان کوتاه یا بلند است فرقی ندارد اما بیشتر برای مراسم غیر رسمی مناسب است.

منبع : leaf

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی