سبك زندگي موفقيت در زندگي

معیار های زنان برای انتخاب شریک زندگی شان چیست

تقویم فارسی اندروید

معیار زنان

زنان اغلب سخت تر انتخاب می کنند و توجه بیشتری به جزئیات ریز و کوچکی دارند که شاید به نظر شما اهمیت چندانی نداشته باشد. آن ها معیار های خاص خود را دارند. به خاطر همین است که گاهی در روابطی که تصور می کنید قطعا وی را تصاحب کرده اید ناگهان می فهمید که او علاقه ای به شما ندارد. شما حتی اگر جذاب ترین مرد دنیا هم باشید تا موقعی که معیار های او را نداشته باشید نمی توانید نظرش را جلب کنید. در این مقاله ما به برخی از معیار های زنان اشاره می کنیم.

زنان یک همراه همیشگی می خواهند

زن ها مردانی را می خواهند که تنهایی شان را پر کرده و هر گاه به آن ها نیاز دارند کنارشان باشند. مرد رویاهای یک زن همان مردی است که هیچ گاه تنهایش نگذارد و در همه ی مراحل زندگی کنارش باشد. زنان مردانی را دوست دارند که بتوانند به آن ها تکیه کرده و باورشان کنند. زنان به یک تکیه گاه مطمئن نیاز دارند و همچنین کسی که آن ها را درک کند. فراموش نکنید که آن ها بی اعتمادی، حسادت و رقابت های شما را تحمل نکرده و با این رفتارها هر روز از شما دور تر می شوند. زنان به همراهی و حمایت و دوستی شما نیاز دارند.

2. هنر گوش دادن یکی از مهمترین معیار های زنان در انتخاب همسر است.

زنان دوست دارند همیشه یک شنونده برای حرف های شان و گوش دادن به درد دل های شان داشته باشند. حتی اتفاق های ساده روزمره اگر بهانه ای برای حرف زدن و هم صحبتی شما نباشد چه ارزش دیگری دارند. معیارهای زنان شامل مردانی می شود که علاوه بر گوش دادن به آن ها خودشان هم به حرف زدن و ایجاد ارتباط علاقه مند باشند. مردانی که برای برقراری ارتباط جسارت داشته و خجالت نمی کشند برای زنان جذابند.

3. معیار زنان شامل مردانی است که یکنواخت و بی حوصله نباشند

نیاز به کار خارق العاده ای نیست. تنها کافی است کمی مهربان تر باشید و او را بیشتر سر ذوق آورید. صبح با یک لبخند به او صبح بخیر بگویید و شب ها او را در آغوش بگیرید. با هم به پیاده روی رفته و گاهی با یک هدیه خوشحالش کنید. همچنین همیشه دنبال راهی باشید که خودتان و او را سرگرم کنید و لحظات بهتری داشته باشید.

4. مردان بالغ با اعتماد به نفس بالا

مردانی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند یا اعتماد به نفس کمی دارند زنان را کلافه می کنند. مردان همیشه نقش یک تکیه گاه را در ذهن زنان داشته اند. مردان ضعیف و ترسو نه تنها هیچ جذابیتی ندارند بلکه زنان را هم از اطراف خود فراری می دهند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی