تبلیغ رپورتاژ

معرفی متخصص ارتوپد در شیراز

تقویم فارسی اندروید

بیماری‌های ارتوپدی که با مفاصل و عضلات در ارتباط است، می‌تواند تأثیر منفی زیادی روی سبک زندگی بگذارد. این بیماری‌ها، کمیت و کیفیت زندگی را چه در افراد مسن و چه در افراد جوان تحت تأثیر قرار می‌دهد. بروز این بیماری‌ها می‌تواند باعث درد و اختلال در عملکرد و فعالیت‌های روزانه شود. از طرفی عدم توجه و مراقبت و رسیدگی به موقع می‌تواند باعث وخیم‌تر شدن بیماری شود. به همین دلیل، مراجعه به موقع به متخصص ارتوپد می‌تواند مانع از بدتر شدن بیماری‌های ارتوپدی شود. شهر شیراز، به عنوان قطب درمانی در جنوب غربی کشور محسوب می‌شود. عده زیادی از هم‌وطنان از استان‌های هم‌جوار استان فارس، برای درمان به شهر شیراز می‌روند.

در ادامه قصد داریم به معرفی مرکز ارتوپدی در شیراز و معرفی متخصص ارتوپد در شیراز بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیماری‌های ارتوپدی

متخصص ارتوپد در شیراز

بیماری‌های ارتوپدی گاهی به دلیل بروز برخی حوادث مانند افتادن، تصادف و… پیش می‌آید، گاهی هم این بیماری‌ها به دلیل مسائل ژنتیکی و ارثی به وجود می‌آید. البته تمام بیماری‌های ارتوپدی درمان ندارند و تنها می‌توان با استفاده از برخی راهکارها از پیشرفت، شدت و درد آن جلوگیری کرد. روش‌های درمان بیماری‌های ارتوپدی از روش آسانی مانند استراحت مطلق تا برخی روش‌های هجومی مانند اعمال جراحی متغیر است. بیماری‌های ارتوپدی توسط متخصص ارتوپدی درمان می‌شود. اگر در بدن اختلالاتی مربوط به مفاصل، استخوان‌ها، رباط و ماهیچه‌ها پیش آید، شما به متخصص ارتوپد نیاز دارید.

اگر در شهر شیراز یا شهرهای هم‌جوار استان فارس و نزدیک به شیراز به سر می‌برید با مراجعه به متخصص ارتوپد در شیراز، می‌توانید بسیار سریع کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید. کلینیک تخصصی ارتوپدی دکتر شهریور در شیراز می‌تواند به شما کمک کند مجدداً به روال قبل زندگی خود برگردید و فعالیت‌های روزمره را از سر بگیرید.

آرتروز

آرتروز، نوعی بیماری روماتیسمی است که با درد مفاصل و گاهی ورم همراه است. این بیماری اغلب در افراد میان‌سال و مسن رخ می‌دهد. در صورت شدید بودن علائم بیماری آرتروز، عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد دچار اختلال می‌شود. از این رو مراجعه به‌موقع به متخصص ارتوپد می‌تواند در کاهش علائم و پیشرفت جدی بیماری کمک زیادی کند.

شکستگی

شکستگی می‌تواند به دلایل ساده‌ای از قبیل افتادن ناگهانی و دلایل دیگری مانند تصادفات سخت روی دهد. در شکستگی ممکن است استخوان به صورت کامل یا جزئی بشکند. ورم و درد از جمله علائم شکستگی است که باید فرد هر چه سریع‌تر به متخصص ارتوپد مراجعه نماید. شکستگی انواع متفاوتی دارد که باید توسط متخصص ارتوپد تشخیص داده و درمان شود.

 کمردرد

کمردرد، بیماری ارتوپدی شایع دیگری است که حتی در افراد جوان هم رخ می‌دهد. این بیماری می‌تواند فرد را حتی از کارهای ساده روزانه منع کند.

اختلالات شایع ارتوپدی

اختلالات ارتوپدی دیگری نیز وجود دارد از جمله: بورسیت، فیبرومیالژی، گوژپشتی، پوکی استخوان، اسکولیوز و… . با توجه به طیف گسترده این بیماری‌ها، بهتر است با مشاهده هرگونه علامت مانند ورم و درد هر چه سریع‌تر به متخصص ارتوپد مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی کلینیک ارتوپدی دکتر شهریور در شیراز

خدمات تخصصی کلینیک ارتوپدی دکتر شهریور

بهترین متخصص ارتوپد در شیراز

دکتر فرید شهریور، متخصص ارتوپد در شیراز و پزشک کلینیک ارتوپدی دکتر شهریور در شیراز، خدمات متنوعی را در زمینه بیماری‌های ارتوپدی ارائه می‌نماید.

خدمات این کلینیک، شامل سه دسته خدمات تزریق مفصلی، خدمات مربوط به شکستگی و دررفتگی‌ها و جراحی‌های سرپایی است. خدمات تزریق مفصلی شامل ارتوکین تراپی، تزریق پی آر پی، تزریق خار پاشنه، تزریق ژل و تزریق کورتون است. خدمات شکستگی و دررفتگی شامل آتل‌بندی، جااندازی و گچ‌گیری است. جراحی‌های سرپایی که در این کلینیک صورت می‌گیرد شامل خارج کردن پین و فیکساتورهای خارجی، خارج کردن کیست و توده‌های سطحی و گانگلیون کیست است.

با توجه به اهمیت درمان صحیح بیماری‌های ارتوپدی، مراجعه به متخصص ارتوپد در شیراز که توانایی و تجربه بالایی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. دکتر فرید شهریور، با استفاده از متدهای درمانی نوین و روز دنیا، در زمینه اعمال جراحی و درمان‌هایی که نیاز به تبحر و تسلط فوق‌العاده دارد، تجربه زیادی دارد.

دکتر فرید شهریور، پزشک کلینیک ارتوپدی دکتر شهریور در شیراز و متخصص ارتوپد در شیراز، می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مطمئن برای مراجعه و درمان مشکلات و بیماری‌های ارتوپدی انتخاب شود.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی