تبلیغ رپورتاژ

معرفی انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال در تصفیه آسا

تقویم فارسی اندروید

آب شهری به دلیل املاح و مواد شیمیایی مضری که دارد باید به خوبی تصفیه شود تا خطری برای سلامتی ما نداشته باشد. به همین علت دستگاه تصفیه آبی که تهیه می کنیم باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند تمام املاح درون آب را حذف کند. دستگاه تصفیه آب تایوانی در بازار بهترین نوع آن ها هستند که قیمت مناسبی هم دارند. شرکت تصفیه آسا فروشنده معتبر برند های معروف و شناخته شده تایوانی از جمله مینروا می باشد که می توانید برای اطلاع از مشخصات آن ها و نحوه ی خرید با شماره تلفنن های شرکت تماس حاصل کنید.

دستگاه تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران ساخت تایوان هستند که در کشور های اروپایی و سایر نقط دیگر جهان بسیار محبوب می باشند.

  • مینروا

آب تصفیه کن مینروا که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی است املاح آب را تا 99 درصد از بین می برد. این امر توسط فرایند اسمز معکوس در این دستگاه انجام می شود. فیلتر ممبران مینروا مارک فیلمتک آمریکایی است که به خوبی مواد مضر آب را به خود جذب می کند. مینرت دارای استاندارد NSF,  گواهینامه ی  WQ, FDA  و استاندارد CE می باشد. این دستگاه از قطعات اصل تایوان و با برند Minerva ساخته شده هم چنین پمپ و مخزن آن بسیار قدرتمند و با کیفیت است و می تواند 250 لیتر آب در 24 ساعت را تصفیه کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم مینروا وجود نماد اصالت محصول برای اطمینان از اورجینال بودن دستگاه است. برند مینروا نمایندگی رسمی در ایران دارد که شرکت تصفیه آسا می باشد به همین علت دارای ضمانت قیمت، گارانتی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات و خدمات پس از فروش بسیار عالی از جمله تعویض دوره ای فیلتر ها است. شما می توانید با بهترین قیمت تصفیه آب اورجینال مینروا را از مینروا فیلتر تهیه نمایید. مدل های پر فروش این برند تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی اسمز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز هستند.

  • سافت واتر

یکی از شرکت های تایوانی معروف و با سابقه ی سازنده تصفیه آب سافت واتر است. این شرکت دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت است و کاملا استاندارد می باشد. سافت واتر  بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشد. این برند در ابتدا تصفیه آب های اولترا فیلتراسیون را تولید کرد که تنها رسوبات آب را حذف می کرد و بدون برق و مخزن بودند. پس از اختراع سیستم اسمز معکوس و ضرورت حذف املاح و سختی آب، شروع به تولید تصفیه آب هایی با این فناوری کرد. شرکت سافت واتر برای تولید دستگاه های خود از به جدیدترین فناوری ها و بهترین متخصصان این رشته استفاده می کند. دستگاه های سافت واتر مقرون به صرفه نیز هستند. فیلتر ممبران اسمز معکوس 12 لایه ی این دستگاه  املاح آب را تا ریز ترین اندازه ها از بین می ببرد. پمپ قدرتمند و مخزن با کیفیت آنتی باکتریال از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. مدل های 6 الی 8 مرحله ای دارای سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز از انواع دستگاه سافت واتر هستند که بهترین آن تصفیه آب اکسیژن ساز 8 مرحله ای است که علاوه بر کاهش املاح و سختی آب، آن را یونیزه کرده و خواص ضد سرطانی به آن می دهد و در مرحله ی آخر اکسیژن آب را بالا برده که این کار باعث آب رسانی بیشتر به بدن و افزایش انرژی در طول روز می شود. برای خرید تصفیه آب اورجینال سافت واتر به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

  • سی سی کا

شرکت تایوانی سی سی کا یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب است که آن را با برند های اروپایی و آمریکایی برابر می دانند. این شرکت تایوانی ابتدای کار به تولید تجهیزات دستگاه های تصفیه آب مشغول بود و با تولید انواع لوله ها، اتصالات، حوزینگ ها و فیلتر های تصفیه آب با کیفیت بسایر عالی در ادامه به ساخت دستگاه های تصفیه آب نیز روی آورد. دستگاه های اسمز معکوس برند سی سی کا در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز تولید شده اند که دارای فیلتر ممبران 12 لایه آمریکایی، مخزن آنتی باکتریال، پمپ قوی و فیلتر های گیاهی می باشند. مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز سی سی کا پر فروش ترین مدل این برند می باشد که با 8 مرحله فیلتراسیون بهترین کیفیت آب را در اختیارتان قرار می دهد.

دستگاه های تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در بازار متفاوت است و  به عوامل بسیاری هم چون برند، تعداد مراحل دستگاه، نوع سیستم به کار رفته و نوع خدمات پس از فروش و گارانتی آن وابسته است. بسیاری از دستگاه های موجود در بازار تقلبی هستند که قیمت بسیار ارزانی دارند و همین امر باعث می شود تا افراد فریب این قیمت را بخورند و آن را خریداری کنند. این دستگاه ها از نظر قدرت تصفیه ضعیف اند و قطعات آن ها استاندارد نمی باشند. به همین علت برای سلامتی ما مضر می باشند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می توانید به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کنید و قیمت روز آن ها را مشاهده نمایید و یا با شماره تلفن های تصفیه آسا تماس حاصل کنید. این شرکت نمایندگی رسمی برند مینروا نیز هست که علاوه بر قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها را نیز به شما ارائه خواهد کرد.

دستگاه تصفیه آب مینروا
دستگاه تصفیه آب مینروا

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا در زمینه ی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سابقه ی فعالیت زیادی دارد و  نمایندگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی مینروا می باشد. این شرکت کارشناسان فروش حرفه ای دارد که در تلاش اند بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهند.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

تصفیه آسا خدماتی هم چون گارانتی یک ساله طلایی شرکت، خدمات پس از فروش، تعویض های دوره ای فیلتر های تصفیه آب و ارسال و نصب رایگان در استان ها ی تهران و البرز  را به خریداران عزیز ارائه می دهد. هم چنین وب سایت فروشگاه تصفیه آسا، این امکان را برای خریداران محترم فراهم کرده که به راحتی بتوانند اطلاعات محصولات موجود را مطالعه و با مقایسه ی آن ها با یکدیگر محصول مورد نظرشان را در کوتاه ترین زمان آنلاین خریداری نمایند. این شرکت بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشاورین مجموعه تصفیه آسا همه روزه جهت ارائه مشاوره رایگان خرید و پاسخگویی به سوالات شما آماده ی خدمت رسانی می باشند تا بهترین دستگاه را با توجه به بودجه ی شما پیشنهاد دهند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی