مد بانوان مد و زيبايي مد و مد گرايي

بهترین مدل لباس برای زنانی که بالاتنه بزرگ دارند.

تقویم فارسی اندروید

همانطور که زنانی که بالاتنه کوچکی دارند باید لباس مناسبی انتخاب کنند، زنانی که بالاتنه بزرگ دارند نیز باید به گزینه های مناسب به عنوان لباس خوب فکر کنند. مدل، برش و رنگ هر لباس می تواند به راحتی در کوچک و بزرگ نشان دادن اندام شما تاثیر بگذارد. اسراری در مد وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست. اگر شما نیز بالاتنه بزرگ دارید می توانید با خواندن این مطلب به انتخاب درست لباس و کوچکتر نشان دادن بدن تان پی ببرید.

بالاتنه بزرگ
مد و زیبایی

یقه لباس

یقه لباس معمولا جایی بین سینه و گردن را در بر می گیرد. از پوشیدن لباس های یقه برگردان و یقه ملوانی پرهیز کنید و در عوض لباس های یقه گرد باز و یقه قایقی را انتخاب کنید که می تواند به کوچک نشان دادن بالاتنه بزرگ کمک به سزایی کند. یقه های زاویه دار مثل یقه مربعی شکل نیز به خاطر خطوطی که دارند می توانند بالاتنه بزرگ را باریک نشان دهند. لباس های یقه هفت نیز بسیار گزینه مناسبی به شمار می روند.

بالاتنه بزرگ

پارچه لباس

زنانی که بالاتنه بزرگ دارند بهتر است از پارچه های ساده و نه طرح دار برای بالاتنه خود استفاده کنند. کارشناسان مد لباس های بافتنی، کتان ریز بافت و کشی را پیشنهاد می کنند. از طرفی پارچه های چین دار و تزئیناتی مثل منجوق، سکه، مروارید و دیگر تزئینات پارچه که روی سینه قرار می گیرند، می توانند به افزایش حجم بالاتنه کمک کنند. پس تا می توانید از پوشیدن لباس های شلوغ خودداری کنید یا اگر تنها سینه های بزرگی دارید سعی کنید این تزئینات روی قفسه سینه لباس تان نباشند.

بالاتنه بزرگ

ارتبطا بالاتنه بزرگ با رنگ، الگو و تناسب

همانطور که می دانید رنگ های تیره به لاغر تر جلوه کردن کمک می کنند. رنگ های تیره مثل رنگ مشکی، رنگ سرمه ای و رنگ ارغوانی تاثیر زیادی بر کوچک کردن سینه های پهن و بزرگ دارند. از پوشیدن لباس هایی که چاپ های گرافیکی زیاد دارند و بسیار شلوغ هستند به شدت پرهیز کنید. خطوط عمودی پارچه به کوچک نشان دادن بدن و همچنین خطوط افقی پارچه معمولا به بزرگ نشانه دادن بدن کمک می کنند. همچنین می توانید از رنگ های روشن در پایین تنه خود استفاده کنید که این کار نسبت پایین تنه و بالاتنه تان را یکسان می کند. دامن های گشاد و شلوار های بوت کات نیز می توانند تعادل در بالاتنه و پایین تنه ایجاد کنند.

بالاتنه بزرگ

آستین لباس

بهترین و مناسب ترین اندازه آستین برای زنانی که بالاتنه بزرگ دارند آستین سه ربع است. آستین های کوتاه از آنجا که دقیقا در راستای سینه قرار می گیرند، بالاتنه را بزرگ تر نشان می دهند و چشم را به این منطقه جلب می کنند. در صورتی که اگر آستین کمی بلند تر باشد خطای دید ایجاد می کند. همچنین اگر قصد استفاده از لباس های بدون آستین را دارید یا مدل های ساده  و بدون یقه را انتخاب کنید و یا با پوشیدن یک کت یا ژاکت سعی کنید فضای باز بدن تان را بپوشانید تا بدن تان جمع و جور تر نشان دهد.

بالاتنه بزرگ

منبع : leaf

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی