سرگرمي و اطلاعات عمومي مطالب اختصاصي

فواید تبلیغات آنلاین و اینترنتی برای محصولات و شرکت ها

تقویم فارسی اندروید

عده ای گمان می کنند که تبلیغات آنلاین و اینترنتی تنها هدر دان پول است و نمی تواند فایده ای برای توسعه کسب و کار آنها و یا معرفی خدماتی که ارائه می دهند و یا فروش محصولات شان داشته باشد. از آنجایی که تبلیغات آنلاین محدوده جغرافیایی ندارد برای کسانی که تنها می توانند در یک ناحیه ی محدود خدمات ارائه بدهند شاید بازخورد چندانی نداشته باشد. همچنین همه ی کسب و کارها در فضای مجازی برای خود تبلیغات نمی کنند چرا که شاید مردم برای برخی از نیازهایشان به صورت دیگری به دنبال یک گزینه مناسب بگردند و به تبلیغات آنلاین اعتماد نکنند. اما این تبلیغات قطعا مزایای زیادی هم دارد . می تواند فرصت های بیشتری در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با 7گنج همراه باشید تا 9 دلیل پر اهمیت تبلیغات آنلاین و تبلیغ اینترنتی را با هم بررسی کنیم.

تبلیغات آنلاین

  1. با تبلیغات آنلاین بیشتر دیده می شوید

این نوع تبلیغات شاید بالاترین میزان دیده شدن و در دید مخاطب قرار گرفتن را داشته باشد. عده زیادی با تبلیغ شما مواجه شده و شاید به آن توجه کنند. به این ترتیب شما شانس بیشتری دارید که در بین این عده زیاد مشتری های خودتان را هم پیدا کرده و آنها را جذب کنید.

  1. با تبلیغ اینترنتی مشتری های خاص خود را هدف قرا دهید

آیا می دانید که مشتری هایتان چه ویژگی های مشترکی دارند؟ اگر کسب و کار شما این قابلیت را دارد که تنها به عده خاصی خدمات بدهد و یا می دانید که تنها عده خاصی به خدمات شما جذب می شوند می توانید تبلیغات آنلاین و اینترنتی را برای همان عده خاص متمرکز کنید. به عبارتی می توانید تبلیغات را در مکان هایی قرار دهید که می دانید مشتری های شما نیز به آن جا بیشتر سر می زنند. برای مثال اگر مشتری های شما مردان 18 تا 35 سال هستند سایت های فروش بازی و یا بازی های آنلاین گزینه خوبی است برای پذیرش آگهی شما هست چرا که در این سایت ها مردان 18 تا 35 سال بخش بزرگی از بازدیدکنندگان سایت را به خود اختصاص می دهند. یا اگر مشتری های تان بیشتر خانم ها هستند سایت هایی که مورد علاقه خانم ها می باشد مانند سایت هفت گنج یا سایت هایی در رابطه با کارهای هنری یا آشپزی است می تواند بازخورد خوبی برایتان داشته باشد.

تبلیغ اینترنتی

  1. تبلیغات آنلاین و خلاقیت بیشتر

در تبلیغات آنلاین این امکان را دارید که با کمک گرفتن از ویدئو یا فلش و بنرهای ویدئویی خلاقیت بیشتری برای تبلیغات تان خرج کنید. این تصور که تبلیغات آنلاین کیفیت پایینی دارند غلط می باشد. در واقع در این نوع تبلیغات دست شما را برای ایده پردازی و به تصویر کشیدن افکارتان بازتر بوده و می توانید به راحتی حرف تان را بزنید. حتی یک بنر خوب تبلیغاتی می توانید بسیاری از کمپین های تبلیغاتی را به اوج خود برساند.

  1. تبلیغ اینترنتی و محوریت نام تجاری

تبلیغات آنلاین این اجازه را به شما می دهد که بر روی برند و نام تجاری خود بیشتر مانور بدهید و آن را بیش از پیش به دید عموم بگذارید. به این ترتیب می توانید با ارائه خدمات بهتر به محبوبیت برندتان و شناخته شدن آن کمک کنید. همچنین شانس این را دارید که در فضای مجازی مخاطبان تان را به سمت خود جمع کرده و با آن ها مکاتبه کنید و یک ارتباط عاطفی خوب داشته باشید. نمایش آنلاین برندها و ارتباط با مخاطب از پارامترهای رشد یک کسب و کار است.

  1. تبلیغ در اینترنت و انعطاف پذیری

تبلیغات آنلاین و تبلیغ اینترنتی را تنها با چند کلیک می توان تغییر داد. به این ترتیب شما انعطاف پذیری بیشتری برای مطابقت بیشتر با خواست مشتریان تان و همچنین پاسخ گویی بیشتر و بهتر و البته سریع تر دارید. اگر تغییراتی هرچند جزئی در استراتژی تان می دهید می توانید در کمترین فرصت آن را به تبلیغات تان هم منتقل کرده و اطلاع رسانی کنید.

  1. تبلیغ در اینترنت و قابلیت ارائه مقیاس و میزان پیشرفت

این نوع تبلیغات می تواند به شما آمار و ارقامی از کارهایی که به صورت هفتگی یا ماهانه انجام داده اید و یا مشتری هایی که جذب کرده اید و یا بازدیدی که داشته اید به شما ارائه بدهد. به این ترتیب می توانید کارتان را با رقیبان تان مقایسه کرده و جایگاه خود را نسبت به آن ها بسنجید. بسیاری از بازاریابان آنلاین و اینترنتی از این مقیاس ها برای بررسی میزان پیشرفت شان استفاده می کنند. به این ترتیب اگر زمانی نیاز به یک استراتژی بهتر داشتید و متوجه شدید که کارتان با افت مواجه شده است می توانید به سرعت آن را بهبود دهید.

  1. هزینه های مناسب تر از طریق تبلیغات در اینترنت

این نوع تبلیغات معمولا هزینه های گزافی نداشته و برای بازاریاب ها گران تمام نمی شوند. نرخ این تبلیغات با در نظر گرفتن ترکیبی از مقیاس تبلیغات، محل آگهی، عملکرد و میزان تقاضا سنجیده می شود. همچنین با افزایش خدمات دهی سایت ها و دیگر بخش هایی که می توانند تبلیغات آنلاین بدهند این هزینه ها روز به روز کمتر شده و خدمات متنوع تری نیز ارائه می شود. در مقایسه این نوع تبلیغات با تبلیغاتی که در رادیو و تلویزیون ارائه می شوند باید گفت تبلیغات آنلاین خیلی به صرفه تر هستند.

8. تاثیرگذاری بیشتر در تبلیغ اینترنتی

به نظر شما مردم این روزها به خصوص نسل جوان بیشتر به رادیو و تلویزیون توجه می کنند یا رایانه های رومیزی و یا موبایل شان؟ مشخصا تمایل آن ها برای گشتن در فضای مجازی بیشتر از تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیو است! . آن ها می توانند به راحتی در فضای مجازی اخبار مورد علاقه شان را دنبال کرده و یا فیلم هایی که می خواهند را دانلود کرده و ببینند و یا به کارهایشان رسیدگی کنند. به این ترتیب تبلیغ کردن در این فضا می تواند بازخورد خیلی بیشتری برای تان داشته باشد. به علاوه تماشای تلویزیون به صورت 24 ساعت مرسوم نیست اما فضای مجازی مخاطبان خود را دارد که ساعت خاصی نیز برای مراجعه به این فضا ندارند.

تبلیغ اینترنتی و آنلاین

9. محک زدن خدمات شما در اینترنت

تبلیغات آنلاین این امکان را فراهم می کنند که در هر کدام از بخش های سایت یا تبلیغات خود میزان مراجعه و علاقه مندی مخاطبین خود را بسنجید. می توانید بدانید که هر کدام چه تایمی در سایت شما و در کدام بخش مانده اند و یا کدام تیزر تبلیغاتی توانسته است بازدید بیشتری برای سایت شما داشته باشد. به این تریب آگاهی شما از بازخورد خدمات تان بالا رفته و می توانید در جهت بهبود هر چه بیشتر آن ها گام بردارید.

تبلیغات آنلاین یک عنصر اساسی در بازاریابی آنلاین است که می تواند مزایای متعددی هم برایتان داشته باشد. از جمله این مزایا کاهش هزینه ها، تمرکز بیشتر روی اهداف جدی تر، بینش درست از مشتری و قابلیت ارتباط گرفتن با آن هاست.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی