آشپزي و شيريني پزي غذای رژیمی

طرز تهیه سوپ چربی سوز

آموزش طرز تهیه سوپ چربی سوز . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
زمان تهیه ۵ دقیقه
زمان پخت ۶۰ دقیقه

مواد لازم برای 3 نفر

گوجه فرنگی (درشت) 5 عدد
فلفل دلمه ای 2 عدد
پیاز 3 عدد
هویج 3 عدد
گل کلم (سفید و خرد شده) 2 لیوان
کرفس (خرد شده) 1 لیوان
زعفران (آبکرده 1۱ قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل و آبلیمو به مقدار لازم

طرز تهیه

1-ابتدا درون قابلمه آب و مقداری آبلیمو بریزید و اجازه دهید به جوش بیاید.گوجه فرنگی را پوست كنده و پوره كنید و به همراه سبزیجات شسته شده و خرد شده(به صورت نگینی ریز)داخل قابلمه در حال جوش بریزید.

2-به مدت ۱ ساعت اجازه دهید سوپ آرام بجوشد و آماده شود( در این مدت چند بار سوپ را هم بزنید ) سپس نمک و فلفل را اندازه کرده و زعفران و آبلیمو به مواد اضافه كنید و ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید سوپ جا بیفتد سپس در ظرف بکشید و میل کنید.

سایر نکات

1)در صورت تمایل از ادویه جات دلخواه برای تهیه سوپ استفاده كنید.
2)مزه سوپ را با اضافه كردن آبلیمو و زعفران و همچنین فلفل زیاد بهتر كنید.
3)در صورت تمایل سوپ را بعد از آماده شدن میكس كرده و بعد سرو كنید.
4)برای پوست كندن گوجه فرنگی آن را چند ثانیه داخل آب در حال جوش بیندازید و بعد داخل ظرف آب سرد قرار دهید و بعد به راحتی با چاقو پوست بكنید
طرز تهیه سوپ چربی سوز

تقویم فارسی اندروید

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی