آشپزي و شيريني پزي غذای رژیمی

طرز تهیه سوپ چربی سوز

آموزش طرز تهیه سوپ چربی سوز . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
زمان تهیه ۵ دقیقه
زمان پخت ۶۰ دقیقه

مواد لازم برای 3 نفر

گوجه فرنگی (درشت) 5 عدد
فلفل دلمه ای 2 عدد
پیاز 3 عدد
هویج 3 عدد
گل کلم (سفید و خرد شده) 2 لیوان
کرفس (خرد شده) 1 لیوان
زعفران (آبکرده 1۱ قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل و آبلیمو به مقدار لازم

طرز تهیه

1-ابتدا درون قابلمه آب و مقداری آبلیمو بریزید و اجازه دهید به جوش بیاید.گوجه فرنگی را پوست كنده و پوره كنید و به همراه سبزیجات شسته شده و خرد شده(به صورت نگینی ریز)داخل قابلمه در حال جوش بریزید.

2-به مدت ۱ ساعت اجازه دهید سوپ آرام بجوشد و آماده شود( در این مدت چند بار سوپ را هم بزنید ) سپس نمک و فلفل را اندازه کرده و زعفران و آبلیمو به مواد اضافه كنید و ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید سوپ جا بیفتد سپس در ظرف بکشید و میل کنید.

سایر نکات

1)در صورت تمایل از ادویه جات دلخواه برای تهیه سوپ استفاده كنید.
2)مزه سوپ را با اضافه كردن آبلیمو و زعفران و همچنین فلفل زیاد بهتر كنید.
3)در صورت تمایل سوپ را بعد از آماده شدن میكس كرده و بعد سرو كنید.
4)برای پوست كندن گوجه فرنگی آن را چند ثانیه داخل آب در حال جوش بیندازید و بعد داخل ظرف آب سرد قرار دهید و بعد به راحتی با چاقو پوست بكنید
طرز تهیه سوپ چربی سوز

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی