آشپزي و شيريني پزي دسر

طرز تهیه دسر بوراتوس پرتقالی

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه دسر بوراتوس پرتقالی . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
دسر بوراتوس پرتقالی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار می شود و شما می توانید آن را برای پذیرایی از مهمان های خود تدارک ببینید. دسر بوراتوس پرتقالی از پودر ژله پرتقال + شیر + پنیر لبنه + بستنی وانیلی درست می شود. البته شما می توانید به جای پودر ژله پرتقال از توت فرنگی، موز و یا میوه مورد علاقه خود هم استفاده کنید.

مواد لازم

پنیر لبنه نصف پیمانه
بستنی وانیلی دو پیمانه
شیر یک و نیم پیمانه
خامه یک چهارم پیمانه
پودر ژله پرتقال دو بسته
پودر شکر ۵ ق غ

طرز تهیه

1. برای درست کردن دسر بوراتوس خوشمزه پرتقالی، ابتدا در یک ظرف پنیر و پودر شکر را باهم مخلوط می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست شوند و بعدش آن را کنار می گذاریم.

2. حالا در یک ظرف دیگر شیر + بستنی + خامه را باهم مخلوط می کنیم. سپس یک و نیم بسته پودر ژله اضافه می کنیم و ظرف را روی حرارت ملایم می گذاریم و همه مواد را هم می زنیم تا باهم مخلوط شوند.

3. حالا مخلوط پنیر و پودر شکر را به موادمان اضافه می کنیم و روی حرارت هم می زنیم تا به خوبی باهم مخلوط شوند. سپس مواد را در قالب مورد نظر خود می ریزیم و به مدت دو ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا به اصطلاح دسر ببندد.

4. بعد از دو ساعت دسر را از یخچال بیرون می آوریم و آن را بر روی سینی برمیگردانیم تا از قالب جدا شود. برای تزیین روی دسر فیله پرتقال میزاریم و نصف دیگه از پودر ژله باقی مانده را با کمی آب جوش درست می کنیم و بعدش چند تکه یخ اضافه می کنیم و در انتها ژله را آرام روی فیله ها می ریزیم.

5. حالا دسر بوراتوس پرتقالی و ژله ای ما آماده سرو است. امیدواریم از خوردن این دسر پرتقالی بوراتوس خوشمزه لذت ببرید. برای دیدن سایر دسر های لطفا به بخش انواع دسر بارونک مراجعه کنید.
طرز تهیه دسر بوراتوس پرتقالی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی