تبلیغ رپورتاژ

ساعت حرکت اتوبوس کرمانشاه تهران

تقویم فارسی اندروید
چرا بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه
چرا بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه

زمانیکه بحث سفر می‌شود، راه‌های مختلفی برای رسیدن از نقطه A به B به ذهن می‌رسد. می‌توانید با کمک انواع وسیله نقلیه مانند قطار، اتوبوس و هواپیما به‌قصد موردنظر خود برسید. هرکدام از این گزینه‌ها طرفداران خاص خود را دارند اما متأسفانه سفر با اتوبوس از محبوبیت کمتری برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران اطلاعاتی به شما بدهیم. همراه ما باشید.

کرمانشاه تهران با اتوبوس

اتوبوس یک وسیله نقلیه مناسب برای سفرهای بین‌شهری در ایران است. بلیط‌های اتوبوس در ایران مقرون‌به‌صرفه هستند و به‌راحتی تهیه می‌شوند. امروزه اتوبوس‌ها بسیار مدرن‌تر و باکیفیت‌تر از هر زمانی هستند و می‌توانند لذت داشتن یک سفر عالی را به شما تقدیم کنند.

بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه را می‌توانید از این وب‌سایت به‌راحتی و با چند کلیک تهیه کنید. با خرید بلیط اتوبوس ارزان‌تر به این دو شهر برسید. با اتوبوس سفر کنید تا بتوانید زیبایی‌های مسیر را هم ببینید.

اگرچه امروزه امکان پیداکردن بلیط‌ هواپیما با قیمت‌های بسیار پایین وجود دارد اما واقعیت این است که بلیط‌های اتوبوس مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و در ساعات مختلفی از شبانه‌روز عرضه می‌شوند. سفر با ماشین هزینه‌های مانند هزینه بنزین، عوارض و… را در بر می‌گیرد؛ بنابراین اتوبوس بهترین گزینه خواهد بود. با این کار پول زیادی پس‌انداز خواهید کرد، پس کاملاً واضح شد که چرا اتوبوس‌ها اقتصادی‌ترین گزینه برای سفرهای بین‌شهری هستند.

بلیط اتوبوس این دو مسیر افزون بر ارزان‌تر بودن در ساعت مختلفی از روز ارائه می‌شود. بدون نگرانی می‌توانید ساعت حرکتی که برای شما مناسب‌تر است انتخاب و بلیط خود را تهیه کنید.

چرا بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه را تهیه کنیم؟

سفر با اتوبوس این امکان را به شما می‌دهد که محیط اطراف و شهرهای بین مسیر را ببینید. مسیر یا جاده تهران کرمانشاه یا کرمانشاه تهران بسیار دیدنی است. افزون بر این مورد اتوبوس در مسیر چند بار توقف می‌کند؛ بنابراین فرصت خوبی است تا با مردم محلی آشنا شوید. به‌طورکلی شما هنگام سفر با اتوبوس، حومه شهر و مردمان مختلف را در عوض یک فرودگاه تکراری و آسمان آبی می‌بینید.

بلیط اتوبوس از تهران به کرمانشاه یا بالعکس در حال حاضر حدوداً ۱۷۰ هزار تومان است. البته بر اساس شرایط مختلف این قیمت می‌تواند نوسان داشته باشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

تهران کرمانشاه
تهران کرمانشاه

امروزه در برخی از اتوبوس‌ها امکانات بی‌نظیری ارائه می‌شود که گاهی با امکانات یک هواپیما می‌تواند برابری کنند. با تهیه بلیط اتوبوس  کرمانشاه تهران یک سفر راحت را تجربه کنید.

خوب است بدانید که سفر با اتوبوس می‌تواند به محیط‌زیست کمک شایانی کند. یک اتوبوس جایگزین حداقل ۳۰ خودرو است. آنها کم‌ترین ردپای کربن را در بین تمام روش‌های حمل‌ونقل موتوری دارند. میزان تولید کربن‌دی‌اکسید این وسیله نقلیه نصف قطار است.

این مطلب را هم بخوانید: هتل مرمره تقسیم استانبول

اتوبوس‌ها بنزین کمتری مصرف می‌کنند. جالب است بدانید برای جابه‌جایی یک مسافر با اتوبوس در طول ۱۰۰ کیلومتر، 0.6 تا ۰.۹ لیتر بنزین مصرف می‌شود. با قطار سریع‌السیر ۲.۶ لیتر، با هواپیما ۶.۶ لیتر و با خودروی گازسوز ۷.6 لیتر گاز انرژی مصرف خواهد شد.

اگر دوستدار محیط‌زیست هستید و قصد دارید به این دو شهر زیبا سفر کنید؛ بلیط اتوبوس بخرید.

ساعت حرکت اتوبوس کرمانشاه تهران

اتوبوس‌های این دو مسیر از ترمینال‌های گوناگون در ساعات مختلفی از روز حرکت می‌کنند. پرترددترین ساعات شبانه‌روز بین ساعت ۱۸ تا ۲۳ شب است که در این هنگام بلیط برای سفر به این دو مقصد وجود دارد. بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق درباره ساعت حرکت این اتوبوس‌ها، فهرست کامل بلیط‌های ارائه شده توسط این وب‌سایت را بررسی کنید.

ساعت حرکت اتوبوس کرمانشاه
ساعت حرکت اتوبوس کرمانشاه

به‌راحتی می‌توانید بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران را به‌صورت آنلاین تهیه کنید و از تمامی ساعات حرکت مطلع شوید. خرید این بلیط از علی بابا، رتبه یک فروش اینترنتی برای انواع بلیط، با بهترین قیمت، بیشتر از دو دقیقه از شما زمان نخواهد گرفت. توجه داشته باشید که قیمت‌ها می‌توانند باتوجه‌به روز و ساعت انتخابی شما متفاوت باشند. امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه و سایر مسیرها به‌سادگی از ترمینال‌هایی مانند ترمینال جنوب، ترمینال غرب، ترمینال شرق و ترمینال بیهقی امکان‌پذیر است.

در آخر

امید است درباره بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. به یاد داشته باشید این بلیط‌ها در ساعات مختلفی از روز به فروش می‌رسند؛ بنابراین باتوجه‌به شرایط خود یک‌زمان مناسب را برگزینید.

بلیت خود را هر چه زودتر با چند کلیک از علی بابا تهیه و به این دو مقصد زیبا سفر کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی