تناسب اندام سلامت

راهکارهای ورزش یوگا برای کوچک کردن شکم

تمرین سخت، از خود گذشتگی، حرکات موثر یوگا و رژیم غذایی همگی به شما کمک خواهند کرد که از شر لایه های چربی اطراف شکم خود خلاص شوید.  اگر می خواهید با موفقیت شکم خود را آب کنید بهتر است از یک راه اصولی و مطمئن استفاده کنید. ورزش یوگا می تواند در کاهش لایه های چربی اطراف شکم شما بسیار موثر باشد.  باور کنید یا نه حرکت ها و ورزش یوگا می تواند در مغز شما تغییراتی ایجاد کند. مغز ما مهم ترین بخش بدن ماست و کنترل همه چیز را به عهده دارد. شما با تسلط به مغزتان می توانید تغییراتی که ایده آل تان هست را راحت تر در خود ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم 5 راهکار  در خصوص تاثیرات یوگا برای کوچک کردن شکم در اختیارتان بگذاریم. با هفت گنج همراه باشید.

راهکارهای ورزش یوگا برای کوچک کردن شکم

  1. امیدتان را از دست ندهید

همه ی ما می دانیم که لایه های اطراف شکم در طول مدت ها ایجاد شده و می توانند خیلی دیرتر از آنچه انتظارش را داریم از بین بروند. .حرکات و ورزش یوگا برای کوچک کردن شکم موثر است اما باید توجه داشته باشید که هیچ روشی قرار نیست معجزه کند بلکه زمان لازم است تا به آنچه که می خواهید دست یابید. سعی کنید هیچ گاه امیدتان را از دست ندهید و در هر شرایطی انگیزه داشته باشید. هماری با یک دوست در یوگا می تواند تمایل شما را برای انجام آن و همچنین پیگیری یوگا بالا ببرد.

  1. بدن خود را مانند یک حساب بانکی تصور کنید

به این بیندیشید که تعداد کالری که دریافت می کنید در بدن تان پس انداز شده و به غیر از آن تعداد که سوخت می شود و میسوزد بقیه ی کالری ها برای روز بعد در بدن تان سپرده گزاری می شوند. بهترین راه برای جلوگیری از گرسنگی کشیدن ناشی از رژیم گرفتن یا تلنبار شدن چربی ها این است که همیشه روی غذا خوردن تان و مصرف کالری خود تمرکز داشته باشید. مردم معمولا تصور می کنند که اگر صبحانه بخورند کالری بیشتری جذب بدن آن ها می شود اما این تصور غلط است. در هر صورت باید صبحانه را مانند یک شاه، ناهار را مانند ملکه و شام را مانند گدا بخورید.

  1. تمرین های ورزش یوگا برای پرورش عضلات شکم

یکی از پیش نیازهای پرورش عضلات شکم آب کردن چربی های آن است و از طرفی تمرینات مختلفی در ورزش یوگا وجود دارد که مخصوص تقویت عضلات شکم هستند. اگر روی عضلات شکم تان کار کنید و همیشه مراقب آن ها باشید دیگر به چربی های شکم اجازه نمی دهید زحمات تان را در پشت خود مخفی کنند و جلوی نمایش عضلات زیبای شما را بگیرند.

  1. تنفس متمرکز

تنفس مناسب در کاهش وزن موثر است. دلیل این امر این است که تنفس منظم و درست٬ اکسیژن بیشتری به شما رسانده و به شکستن مواد غذایی در بدن تان کمک می کند. به این ترتیب کالری بیشتری سوزانده و سرعت سوخت و ساز در شما بالا می رود. پس بیایید تنفس درست را یاد بگیریم. بدن ما سپاسگزار خواهد بود.

  1. خود را به چالش بکشید

تمرینات یوگا فرصت مناسبی است تا ذهن و بدن خود را به کمک آن به چالش بکشید. شما با کمک ورزش یوگا می توانید چربی های اضافی خود را از دست داده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. تنها کافی است که به بدن خود گوش داده و نیازهای تان را پیگیری کنید. هر نیازی که داشتید در پی براورده ساختن آن باشید. با کمک یوگا به بدن خود گوش دهید. به آرامی نفس بکشید و سعی کنید پتانسل خود را بالا ببرید.

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی