اسرار خانه داري سبك زندگي

راهكاري جديد برای از بین بردن حشرات موذی

دیگر نگران از بین بردن حشرات و پشه ها به ویژه شب ها درخانه ی خود نباشید،ما راه کارهای جدیدی را به شما ارائه می دهیم کافیست فقط یک بار امتحان کنید...
تقویم فارسی اندروید

دیگر نگران از بین بردن حشرات و پشه ها به ویژه شب ها درخانه ی خود نباشید،ما راه کارهای جدیدی را به شما ارائه می دهیم کافیست فقط یک بار امتحان کنید.

7ganj.ir

از دیرباز حشرات و جانوران موذی به سبب ایجاد مزاحمت برای انسان و سایر موجودات زنده مورد توجه قرار گرفته اند .این موجودات با گزش و نیش خود مزاحمت بسیاری برای انسان فراهم می آورند و گاه نیش سمی آنان مرگ موجودات را به همراه دارد.

بررسی ها نشان می دهند، برای از بین بردن پشه ها در روزهای گرم تابستان باید محیط اتاقتان را با کولر یا پنکه خنک کنید سپس مقداری اسپری خوشبو کننده در هوا بزنید آنگاه اتاق را برای مدت 10 دقیقه تاریک نگه دارید و دیگر آثاری از وجود پشه ها در خانه تان نخواهید دید و شب را می توانید آرام سپری کنید.

بیماریهای مالاریا ،وشرریا بانکروفتی ،تب زرد ،تب دانگ ،بروگیا مالائی ،آربوویروسها و ویروسهای مولد آنسفالیت بیماریهایی هستند که توسط پشه ها منتقل می شود و باعث به وجود اوردن اوضاع نامناسبی برای فرد می شوند.

گفتنی است، با گرم شدن هر چه بیشتر هوا شاهد وجود سوسک ، موش و دیگر موجودات این چنین در خانه ها خواهیم بود، برخی از این موجودات علاوه بر اینکه آسایش افراد را سلب می کنند به لوازم منزل نیز آسیب می رسانند موجوداتی مانند سوسک ،بید و حتی موریانه کمی سخت تر از پشه ها نابود می شوند اما برای به دام انداختن آن ها باید مقداری ماده شیرین در قوطی بطری ریخته آنگاه خلاص شدن آن ها کار دشواری خواهد بود.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی