تبلیغ رپورتاژ طبيعت و گردشگري

در سفر به گرجستان چه هتلی را انتخاب کنیم؟ لحظه آخر پاسخ می دهد

تقویم فارسی اندروید

گرجستان در کنار ارمنستان، جزء ارزانترین کشورهای خارجی برای ایرانیان است. شما می توانید با هزینه ای که برای سفرهای نسبتاً گران داخلی مانند کیش می پردازید، به گرجستان سفر کرده و طعم یک سفر خارجی، بدون ویزا، ارزان و نسبتاً اروپایی را بچشید.

یکی از دغدغه های افرادی که با تور سفر نمی کنند و قصد دارند صفر تا صد سفر را خودشان برنامه ریزی کنند، انتخاب هتل است. گرجستان هتل های زیادی دارد که پیشنهاد می شود هتل های 4 ستاره و 5 ستاره برای اقامت انتخاب شوند. همچنین در صورتی که گروهی سفر می کنید، جهت کاهش هزینه می توانید از متل های گرجستان استفاده کنید که هزینه بسیار کمتری نسبت به هتل ها دارند. در ادامه با برخی از بهترین هتل های گرجستان آشنا خواهید شد.

سفر به گرجستان

بهترین هتل های 5 ستاره گرجستان

هتل رادیسون بلو ایوریا؛بهترین پیشنهاد لحظه آخر

بهترین هتل 5 ستاره تفلیس واقع در بهترین منطقه تفلیس برای علاقه‌مندان به خرید. هتل رادیسون بلو ایوریا جزء معدود هتل های تفلیس است که طراحی مدرن داشته و در کنار چشم انداز زیبا از شهر، بهترین امکانات را برای مشتریانش فراهم می کند.

هتل ایوریا برای گردشگرانی که گران ترین تور گرجستان را انتخاب می کنند نامی آشنا است چراکه بهترین هتل 5 ستاره تفلیس، همواره مورد توجه گردشگران و آژانس های گردشگری قرار می گیرد.

شاید در عکس ها نتوان جذابیت هتل را به خوبی درک کرد. هنگامیکه هتل را از نزدیک می بینید با ساختمانی مرتفع و عظیم روبرو می شوید که 250 اتاق شامل اتاق های خانوادگی، وی آی پی، عایق صوتی و غیره هستند. همچنین تمامی اتاق ها، رستوران ها، استخر، سونا، سالن ماساژ، لابی و کافی شاپ های هتل چشم انداز زیبایی از شهر را ارائه می دهند.

فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا برخی از جاذبه های دیدنی تفلیس
200 متر تا باغ ساماییا
400 متر تا خانه تئاتر و اپرا تفلیس
600 متر تا سینما ماریجانشویلی و سینما روستاولی
800 متر تا پارک 9 آوریل

آدرس هتل رادیسون بلو ایوریا: Rose Revolution Sqaure 1, Mtatsminds

بهترین هتل های 5 ستاره گرجستان

هتل تاپیس روگ بوتیک؛قدیمی اما مدرن

اگر نگاهی به وبسایت TripAdvisor معتبرترین و بزرگ ترین وبسایت گردشگری در جهان بیاندازید، هتل تاپیس روگ بوتیک جزء 10 هتل برتر گرجستان به حساب می آید. در ظاهر هتل، معماری قدیمی گرجی به‌کار رفته و به همین دلیل است که در بلوار قدیمی باتومی قرار دارد اما هنگامی که وارد هتل می شوید، ظاهر کاملاً عوض خواهد شد.

معماری بی نظیر داخل هتل، دیوارهای رنگارنگ و زیبا، اتاق های مدرن و در عین حال لوکس، بهترین امکانات رفاهی و خدمات World-Class Service دلایل کافی هستند تا هتل تاپیس روگ بوتیک بتواند در سایت بوکینگ، رتبه 9.2 را از کاربران سایت دریافت کند. همچنین به لطف موقعیت مناسب هتل، گردشگران به اکثر جاهای دیدنی باتومی نیز دسترسی مناسبی خواهند داشت.

فاصله هتل تاپیس روگ بوتیک تا برخی از جاذبه های دیدنی باتومی
200 متر تا میدان اروپا
300 متر تا Medea Monument و The Neptune Fountain
600 متر تا پیازا
700 متر تا برج الفبا و کلیسای مادر مقرس
800 متر تا مسجد باتومی و پارک معجزه
آدرس هتل تاپیس روگ بوتیک: 19 Rustaveli Avenue 4, Tavdadebuli str

هتل تاپیس روگ بوتیک

بهترین هتل های 4 ستاره گرجستان

همواره به گردشگران پیشنهاد می شود در سفر به گرجستان به سراغ هتل های 3 ستاره نروند. هتل های 3 ستاره گرجستان امکانات و خدمات مناسبی ندارند و می توان با پرداخت اندک هزینه بیشتر، به سراغ هتل های 4 ستاره رفت که امکانات و خدمات بهتری داشته و گاه با هتل های 5 ستاره نیز رقابت می کنند. در ادامه با برخی از معروف ترین هتل های 4 ستاره گرجستان آشنا خواهید شد.

هتل لندن – باتومی

بهترین هتل 4 ستاره باتومی که در شمال شهر قرار دارد. هتل لندن در خیابان Giorgi Mazniashvili واقع شده که یکی از خیابان های معروف باتومی و بهترین رستوران ها و کافه ها در اطراف هتل قرار دارند.

اکثر گردشگران تور گرجستان لحظه آخر هتل لندن را بخاطر اینکه به اکثر جاذبه های باتومی نزدیک بوده و کمتر از 1 کیلومتر تا ساحل فاصله دارد انتخاب می کنند هرچند قیمت بسیار عالی در ازای خدمات و امکانات ارائه شده توسط هتل نیز خالی از لطف نیست.

هتل لندن توانسته نظر کاربران را از نظر امکانات و خدمات، کیفیت غذاهای رستوران هتل، برخورد کارکنان، قیمت و پاکیزگی اتاق ها جلب کند. شاید همین دلایل هم کافی باشد تا هتل لندن با امکاناتی مانند خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، فاصله نزدیک تا جاذبه ها و ساحل را به عنوان بهترین هتل 4 ستاره برای اقامت در گرجستان انتخاب کرد.
فاصله هتل لندن تا برخی از جاذبه های باتومی
100 متر تا پیازا
200 متر تا مسجد باتومی
300 متر تا تله کابین آرگو و کلیسای مادر مقدس
600 متر تا میدان اروپا
900 متر تا پارک معجزه و برج الفبا
آدرس هتل لندن باتومی: Giorgi Mazniashvili, Street 52

هتل لندن – باتومی

هتل تفلیس تاور – تفلیس

هتلی در قلب شهر تفلیس که به لطف امکانات و خدماتی که دارد، به قدری در میان گردشگران محبوب است که می بایست از ماه ها قبل نسبت به رزرو آن اقدام کنید. شاید برایتان جالب باشد نزدیک ترین جاذبه دیدنی تفلیس تا هتل، سینما آخمتلی است که 4 کیلومتر فاصله دارد اما با این حال، هتل تفلیس تاور جزء برترین هتل های 4 ستاره تفلیس به شمار می رود.

هتل تفلیس تاور امکانات و خدمات متنوعی را برای مشتریانش ارائه می دهد. به لطف فاصله قابل توجه هتل تا جاهای دیدنی تفلیس، خدمات تاکسیرانی و گشت شهری در کنار ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود و همچین در صورتی که گواهینامه بین المللی دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو هتل نیز بهرمند شوید. در کنار رستوران، کافی شاپ، اتاق های مخصوص استعمال دخانیات و غیره، هتل تفلیس تاور استخر روباز واقع در پشت بام در کنار استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی نیز دارد.

فاصله هتل تفلیس تاور تا برخی از جاذبه های دیدنی تفلیس
4.3 کیلومتر تا سینما آخمتلی
6.2 کیلومتر تا پالاس ورزشی تفلیس
6.9 کیلمتر تا سیرک تفلیس
7 کیلومتر تا میدان قهرمانان
7.6 کیلومتر تا سالن کنسرت تفلیس
آدرس هتل تفلیس تاور: Aghmashenebeli Alley, 7th km

هتل تفلیس تاور

گرجستان هتل های زیادی برای گردشگران دارد که هرکدام با توجه به امکانات،خدمات و موقعیتی که دارند، قیمت های مختلفی را برای هرشب اقامت ارائه می دهند. برای انتخاب هتل مناسب در سفر به گرجستان، لحظه آخر پیشنهاد می کند پاکیزگی اتاق ها، برخورد کارکنان و از همه مهم تر، فاصله هتل تا مراکز خرید شهر یا جاذبه های دیدنی معروف جزء مهم ترین ملاک ها برای انتخاب هتل باشند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی