تبلیغ رپورتاژ

خرید بهترین ضد آفتاب با پوشانندگی بالا از الانزا

تقویم فارسی اندروید

ضد آفتاب چیست؟

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

داشتن پوستی صاف و بی لک بدون استفاده از ضد آفتاب ممکن است؟

بطور قطع داشتن پوستی سالم و بدون لک تنها با محافظت از پوست میسر خواهد شد، حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که محافظت از پوست چطور ممکن است؟ در گام اول برای داشتن پوست لطیف و شفاف شما باید از کرم های ضد آفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید تا در صورت قرار گیری در مقابل اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد موجود در هوا از پوست صورت تان مراقبت کند، در ادامه برای خرید بهترین ضد آفتاب با پوشانندگی بالا با الانزا همراه باشید.

ضد آفتاب چیست؟ و چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

ضد آفتاب

ضد آفتاب محصولی است که از پوست شما در برابر اشعه های مخرب و بروز مشکلات پوستی محافظت کرده تا جایی که در نتیجه استفاده طولانی مدت از آن هیچ گاه داشتن پوستی با لک های قهوه ای را تجربه نخواهید کرد، خرید ضد آفتاب از الانزا نیاز به دقت بسیار بالایی داشته و تنها برحسب نوع پوست قرار نیست شما خریدتان را انجام بدهید و باید توجه داشته باشید که با توجه به شرایط آب و هوایی و فصل در کنار نوع پوست تان باید اقدام به خرید نمائید.  در ادامه با دلایل استفاده از ضد آفتاب آشنا خواهیم شد:

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید

اگر برای شما هم این سوال مطرح است که چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم باید بدانید که این محصول پوستی و مراقبتی از پوست تان در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کرده و نمی گذارد بر روی پوست تان اثر مخرب داشته باشد. از آنجایی که لایه ازن مرتب در حال تخریب است حضور اشعه های مضر بر روی سطح زمین بیشتر خواهد شد تا جایی که می تواند مشکلات بسیاری به وجود آورد و از آنجایی که هر انسانی به دوز متغیری از ویتامین D نیاز دارد با این حساب نور خورشید را نمی شود حذف کرد و تنها می توان تاثیر آن را کمتر کرد.

جلوگیری از پیری زودرس پوست

ضد آفتاب از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری خواهد کرد، از آنجایی که همه انسان ها خواهان شادابی و طراوت پوست خود هستند با استفاده از ضد آفتاب به این نتیجه خواهند رسید و این محصول در افراد زیر 55 سال حدود 20 الی 25 درصد کمک خواهد کرد به سرعت شادابی پوست خود را از دست ندهند.

لک های صورت را کاهش می دهد

از بین بردن رگ های قرمز پوست از ضد آفتاب

شما می توانید برای جلوگیری از بروز لک های قهوه ای و حتی از بین بردن رگ های قرمز پوست از ضد آفتاب استفاده کنید و آن را به صورت آزاد روی پوست خود قرار بدهید تا از بروز آکنه و سایر آسیب های ناشی از برخورد اشعه آفتاب بر روی پوست تان جلوگیری به عمل آورید.

خطرات سرطان پوست را کاهش خواهد داد

با اینکه استفاده از ضد آفتاب بیشتر جنبه زیبایی داشته و اکثرا به دلیل بافت سبک و یکنواختی که ایجاد خواهد کرد از این محصول استفاده می کنند اما لازم است بدانید که این محصولات تنها جنبه زیبایی نداشته و از نظر درمانی نیز کمک بسیاری خواهد کرد. بطور مثال استفاده از این محصول یک مزیت است که اگر شما روزانه و در طول سال و فصل های مختلف پوست خود را با آن پوشش بدهید از خطر بروز سرطان پوست جلوگیری خواهید کرد. اشعه قوی آفتاب دلیل بزرگترین و بدترین نوع سرطان پوست یا همان ملانوم است که زنان 20 سال به بالا را تهدید خواهد کرد و جالب است بدانید که بیشتر در خانم ها تاثیر می گذارد تا آقایان و به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب به خانم ها بیشتر توصیه خواهد شد.

جلوگیری از آفتاب سوختگی

آقتاب سوختگی از عوارض قرار گیری در برابر اشعه آفتاب است که پوست شما را بسیار ضعیف خواهد کرد و پوست تان را بیشتر در معرض کبودی و تیرگی قرار خواهد داد، با این حساب پوست شما در برابر نور دچار تورم، قرمزی، کهیر و خارش می شود که مطمئنا این روش تاثیر اشعه یو وی آفتاب خواهد بود. فراموش نکنید که آفتاب سوختگی حدود 50 درصد بیشتر شما را در معرض بیماری ملانوم قرار خواهد داد از این رو برای گرفتن حمام آفتاب نیز باید کمی سختگیرانه عمل کرد و تا جایی که می توانید از این روش پرهیز کنید.

چگونه از ضد آفتاب استفاده کنم؟

چگونه از ضد آفتاب استفاده کنم

از آنجایی که این محصول باید به طور مرتب و روزانه مورد استفاده قرار بگیرد باید به خاطر داشته باشید که به چند نکته ی کلی باید توجه کنید که شامل:

  • همیشه لیست مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب تان را بخوانید و مطمئن شوید حاوی موادی همچون تیتانیوم دی اکسید، اکتیل متوکسی سینی نیت، آووبزن و اکسید روی است.
  • ضد آفتاب مناسب با پوست خشک باید حاوی مواد آبرسان باشد و به صورت یک مرطوب کننده نیز عمل کند، در غیر این صورت شما باید قبل از استفاده از ضد آفتاب اقدام به تهیه و خرید مرطوب کننده اصل و با کیفیت کنید تا پوست تان دچار خشکی نشود.
  • محصولی را انتخاب کنید که ضد کمدوژنیک و ضد حساسیت باشد، چرا که از پوست شما در برابر جوش و مسدود شدن منافذ پوست تان جلوگیری خواهد کرد و پوستی سالم و شاداب خواهید داشت.
  • ضد آفتابی را انتخاب کنید که براساس فصل و نوع پوست تان خریداری شود.
  • توجه داشته باشید که همیشه حدود 20 الی 30 دقیقه قبل از قرار گیری در برابر نور خورشید از ضد آفتاب استفاده کنید.

خرید ضد آفتاب خوب از الانزا

فروشگاه اینترنتی الانزا

شما می توانید برای خرید ضد آفتاب خوب و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی الانزا  به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه کنید و باتوجه به نوع پوست و نیازهای پوستی تان خرید خود را انجام بدهید، فراموش نکنید که تیم مشاوران الانزا به شما کمک خواهند کرد تا در صورت بروز سوال هنگام خرید به صورت چت آنلاین از آن ها مشاوره گرفته و دیگر نگران خرید خود نباشید. معمولا خرید از فروشگاه های اینترنتی کمی با دغدغه و نگرانی همراه می باشد که این فروشگاه معتبر با اتکا به خرید شما اقدام به جلب اعتمادتان کرده و لازم است بدانید که تمامی محصولات آن ها اصل و اورجینال بوده و دیگر نیاز به نگرانی نخواهد بود. در ادامه شما می توانید  با راه های ارتباطی دیگر این مجموعه آشنا شوید که عبارتند از:

آدرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: 1969754864

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی