آرايش صورت و مو مد و زيبايي

ترفندهای آرایشی که شما را جوان تر نشان می دهند.

تقویم فارسی اندروید

می دانیم که شما چیزی برای پنهان کردن ندارید اما هر کسی دوست دارد با ترفندهای آرایشی زیبایی هایش را تشدید کند و البته جوان تر به نظر برسد. ما اینجا ترفندهای آرایشی که باعث می شوند جوان تر دیده شوید را به شما معرفی خواهیم کرد:

ترفندهای آرایشی

1. ابروهای پر و کامل

ابزار ابرو بسیار مهم است. باید در آرایش نگاهی برجسته بسازیم که این نگاه زیبا تنها با ابروهای پر و کامل امکان پذیر است. ابروهای نازک و ابروهایی که انتهایشان محو است و دم ندارد می تواند نشان از گذشت سن و سال باشد. سایه های پودری و کانسیلر به شما کمک می کنند ابروهایی شیک با ظاهری خوب داشته باشید. شما می توانید با پودر همرنگ ابروهایتان، ابرو را به خوبی پر کرده و سپس برای تمیز کردن کارتان اطراف ابرو را با قلم مو کانسیلر بزنید. این کار ابروهایی تمیز و زیبا به شما هدیه می دهد.

ترفندهای آرایشی ابرو

2. کرم پودر سبک

در حقیقت کرم پودر سنگین می تواند به جای آنکه چروک های صورت را پنهان کند، باعث برجسته شدن بیشتر آنها شود. در عوض یک کرم پودر سبک مایع بر پایه آب می تواند چهره ای جوان و سالم به شما ببخشد. می توانید در این مورد از کرم پودرهای روزانه استفاده کنید و برای مهمانی ها کرم پودری جداگانه داشته باشید. کرم پودرهایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند معمولا ماندگاری و پوشش بالایی دارند و اصلا روی پوست سبک نیستند. این کرم پودرها همچنین برای استفاده مستمر مناسب نیستند و به پوست آسیب های جبران ناپذیر وارد می کنند.

ترفندهای آرایشی

3. هایلایت کردن گوشه داخلی چشم

هایلایتر یک ابزار لازم و کاربردی برای جلب توجه خطوط ظریف و شکل ظاهری اطراف چشم است. گوشه های داخلی چشم نزدیک استخوان بینی را هایلایت کنید تا توجه از گوشه خارجی چشم دور شود. بدین شکل چروک های ریزی که معمولا در گوشه خارجی چشم قرار دارند دیده نمی شوند. این یکی از ترفندهای آرایشی برای جوان تر نشان دادن چهره است زیرا برقی که هایلایتر به چهره می دهد نشان از شادابی و جوانی دارد.

ترفندهای آرایشی

4. استفاده از کانسیلر به میزان مناسب

استفاده کم از کانسیلر می تواند بسیار شگفت انگیز باشد اما اگر زیادی استفاده شود ممکن است باعث جلب توجه لکه ها و خطوط صورت شود. هنگام استفاده از کانسیلر تنها یک لایه نازک از آن را روی صورت اعمال کرده و به خوبی آن را با براش، اسفنج یا دست به خصوص در اطراف چشم محو کنید. کانسیلر به خاطر محو کردن چروک، لکه، سیاهی و حتی گودی و تورم می تواند جزء ترفندهای آرایشی پر کاربرد باشد. کافیست به درستی از آن استفاده کنید. برای ماندگاری بیشتر کانسیلر از پودر فیکساتور استفاده کنید. این کار باعث می شود کانسیلر لا به لای چروک های صورت جمع نشود.

ترفندهای آرایشی با کانسیلر

5. استفاده از رژ لب براق

بانوان در سال های نوجوانی بیشتر از رژ لب های براق استفاده می کنند اما وحشت نکنید شما در هر سنی می توانید لب های تان را براق کرده و حس جوانی و شادابی را به خود هدیه دهید. فقط به این دلیل که لب های تان براق نیست نباید حس پیر شدن داشته باشید. برخی از رژ لب های براق در بازار می توانند با درخشش و آبرسانی به لب ها موجب شادابی صورت تان شوند. کافیست آنها را امتحان کرده و از داشتن لب هایی نرم و براق لذت ببرید.

ترفندهای آرایشی

6. مراقبت از گردن

پوست گردن بسیار حساس است و اشتباه برخی از افراد این است که تنها به صورت شان رسیدگی می کنند اما در واقع چروک شدن پوست گردن سن را لو می دهد. سعی کنید حتما به طور روزانه از کرم ضد آفتاب و شبانه از کرم های مراقبتی برای گردن استفاده کنید. همچنین هنگامی که به مهمانی می روید از همان کرم پودری که به صورت می زنید کمی روی گردن هم استفاده کنید تا صورت و گردن تان یکدست و هماهنگ شود. کرم های مراقبتی را با توجه به سن تان انتخاب کرده و از بیست و پنج سالگی به بعد آن را در روتین روزانه و شبانه خود قرار دهید.

ترفندهای آرایشی

7. ترفندهای آرایشی استفاده صحیح از رژگونه

استفاده درست از رژگونه به شدت مهم و جدی است. دفعه بعدی که می خواهید از رژگونه استفاده کنید به یاد داشته باشید یک برس آرایشی زاویه دار را به کار ببرید تا بتوانید آن را به سمت بالای استخوان گونه هدایت کنید. وقتی که رژگونه تان را زیادی پایین می زنید باعث افتادگی و پیر نشان دادن صورت تان می شود بنابراین سعی کنید به شدت از این کار اجتناب کنید. سرخ کردن صورت به میزان مناسب باعث می شود هم چهره تان از رنگ پریدگی خارج شود و هم پوستی طبیعی، سالم و با نشاط داشته باشید.

ترفندهای آرایشی

منبع : makeup

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی