تبلیغ رپورتاژ

بهترین گل فروشی های شمال تهران را بشناسید + معرفی بهترین روش‌های خرید گل

تقویم فارسی اندروید

خرید گل از بهترین گل فروشی‌های شمال تهران

گل‌ها همواره از بهترین ابزارها برای بیان احساسات به شمار می‌روند و از این آفریده‌های زیبای خداوند در مناسبت‌های مختلفی از جمله عیادت از بیماران، مراسم خواستگاری، مناسبت تولد، قرارهای رسمی و خرید گل برای یادبود استفاده می‌شود. در شهر تهران و بویژه مناطق شمال این شهر هم گل‌فروشی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید گل جهت مراسم مختلف کمک بگیرید. اما بهترین گل فروشی های شمال تهران کدام گل‌فروشی‌ها هستند و چه روش‌هایی برای خرید گل در این مناطق وجود دارد؟

در ادامه این مطلب قصد داریم تا این گل‌فروشی‌ها را به شما معرفی کنیم.

خرید گل در شمال تهران

گزینه‌های خرید گل در شمال تهران

خیلی از اوقات می‌توانید با خرید یک شاخه گل زیبا کاری کنید که هزاران کلمه نمی‌توانند آن را انجام دهند. زمانی که به عیادت یک بیمار می‌روید، می‌توانید با خرید دسته گلی زیبا، جانی دوباره به او بدهید. گل‌فروشی‌های مختلفی در شهر تهران وجود دارند که کار تزیین و فروش گل را برای شما انجام می‌دهند.

در شمال شهر تهران مراکز تفریحی بسیاری وجود دارند که شما برای قرارهای دوستانه و رسمی خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در منطقه یک شمال شهر تهران مراکز مختلفی از جمله دربند، بام تهران، درکه، پیست توچال، بازار تجریش، پاک ملت و پارک جمشیدیه اشاره کرد که می‌توانید با خرید گل و مراجعه به این مراکز برای قرارهای ملاقات رسمی و یا دوستانه، خاطره‌ای خوش را برای خودتان و اطرافیان رقم بزنید.

خرید از بهترین گل فروشی های شمال تهران در وی آی پی شاپ

در محدوده شمال شهر تهران، گل‌فروشی‌های مختلفی قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید گل جهت مراسم مختلف استفاده کنید ولی بسیاری از اوقات امکان خرید گل به صورت حضوری یا تلفنی وجود ندارد.

سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از خدمات آن‌ها برای خرید گل به صورت آنلاین استفاده کرد ولی بهتر است به دنبال یک سایت معتبر باشد. از جمله این سایت‌ها می‌توان به vipshop.flowers اشاره کرد که مشتریان آن همواره از خدمات ویژه این مجموعه استفاده می‌کنند. در وی آی پی شاپ می‌توانید پیش از خرید گل مورد نظر، تصویر نهایی آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل، گل خود را سفارش دهید.

بهترین گل فروشی های شمال تهران

مراکز خرید بسیاری هم در شمال شهر تهران وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مجتمع تجاری ارگ، مرکز خرید مدرن الهیه، مرکز خرید پالادیوم، پاساژ قائم، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید گالریا، مرکز خرید ولنجک، مرکز خرید الماس ایران و مرکز خرید توچال اشاره کرد. یک قرار ملاقات در این مراکز با به همراه داشتن گل می‌تواند روزی دلنشین را برای شما تضمین کند.

مراکز درمانی بسیاری هم در شمال شهر تهران قرار دارند از این رو اگر روزی قصد عیادت از بیمار خود را در یکی از این مراکز درمانی داشتید، می‌توانید با داشتن اطلاعات از بهترین گل فروشی های تهران، به سراغ گل‌فروشی مورد نظر خود بروید و گل دلخواه را خریداری کنید. از جمله مراکز درمانی که در شمال تهران قرار دارند می‌توان به کلینیک پایتخت، کلینیک درد، درمانگاه رضویه، درمانگاه خداوردی، کلینیک درمانی رابید، مجتمع پزشکی اسدآباد، کلینیک ملورین و کلینیک نسیم اشاره کرد.

خرید آنلاین گل در شمال تهران

گل‌فروشی‌های مختلفی در شهر تهران وجود دارند می‌توان برای خرید به صورت غیر حضوری به سراغ آن‌ رفت. برای خرید غیر حضوری گل دو راه وجود دارد. اولین راه این است که برای خرید تلفنی اقدام کنید. خرید تلفنی گل به شما امکان دیدن گل قبل از خرید و نوع تزیین به‌کار رفته در آن را نمی‌دهد.

خرید گل به صورت آنلاین یکی دیگر از گزینه‌های خرید گل در شامل تهران به صورت غیر حضوری است که می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز برای خرید گل مورد نظر اقدام کنید. روش خرید آنلاین گل یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید گل در سراسر دنیا است.

در کشورهای مختلف نیز سایت‌ها و شرکت‌های بزرگی وجود دارند که کار ارسال گل با روش سفارش‌گیری آنلاین را انجام می‌دهند. مانند گلفروشی آنلاینBouqs ، Oprah Daily، Floweraura، FNP، Interflora و … نمونه هایی از بهترین گلفروشی های آنلاین خارج از کشور هستند که در این زمینه فعالیت میکنند.

گل‌فروشی قیطریه؛ محبوب‌ترین گل‌فروشی منطقه یک تهران

گل‌فروشی قیطریه یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران است که می‌توانید برای خرید گل مورد نظر در این بخش از تهران، آن را انتخاب کنید. این گل‌فروشی به دلیل خدمات متنوع خود و البته مشتری‌مداری توانسته است در سال‌های اخیر مشتریان بسیاری از گوشه کنار تهران به سمت خود جذب کند.

گل‌فروشی قیطریه

گل‌فروشی قیطریه همانطور که از نامش مشخص است، در محله قیطریه قرار دارد. شما می‌توانید برای خرید گل از این گل‌فروشی به بلوار قیطریه به سمت اتوبان صدر و پس از تقاطع با خیابان کتابی مراجعه کنید. این گل‌فروشی روبه‌روی خیابان خراسانی قرار دارد.

گل‌فروشی گلزار طلا؛ یک گل‌فروشی حرفه‌ای در محله الهیه

در حوالی بوستان بابک محله الهیه تهران هستید و به دنبال بهترین گل فروشی های شمال تهران می‌گردید؟ گل‌فروشی گلزار طلا می‌تواند انتخاب مناسب شما برای خرید گل باشد. در این گل‌فروشی انواع گل‌های نادر و خاص برای فروش وجود دارند و شما می‌توانید هر کدام را که خواستید، در منزل خود تحویل بگیرید.

خدمات تلفنی و بعضا آنلاین گل‌فروشی گلزار باعث شده است که مشتریان بسیاری جذب این گل‌فروشی شوند. این گل‌فروشی بزرگ در خیابان شبدیز نرسیده به تقاطع با خیابان فرشته و نبش کوچه افشاری قرار دارد. از این رو اگر در حوالی این گل‌فروشی به مهمانی دعوت شدید و قصد داشتید که گلی زیبا تهیه کنید، می‌توانید گل‌فروشی گلزار طلا را انتخاب کنید.

معرفی ویولت به عنوان یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران

محله دروس یکی از محله‌های لاکچری و زیبای شهر تهران است که با توجه به دسترسی به سیستم حمل و نقل، دسترسی به آن کار سختی نیست. در این محله انواع مراکز مهم سیاسی و فرهنگی وجود دارند از جمله آن‌ها می‌توان به سفارت‌‎های مختلف در آن اشاره کرد. از جمله سفارت‌هایی که در دروس وجود دارند می‌توان به سفارت اسپانیا، سفارت آرژانتین، سفارت پرتغال، سفارت بنگلادش، سفارت مجارستان، سفارت آذربایجان و سفارت قزاقستان اشاره کرد.

گل فروشی

مراکز تفریحی و درمانی بسیاری هم در دروس وجود دارند که از جمله آن‌‎ها می‌توان به مرکز خرید پاسداران، مرکز تجاری سامان و مجمتع تجاری نگین ظفر اشاره کرد. بوستان زمرد و محصل هم از بوستان‌های معروف محله دروس به شمار می‌روند. اما اگر روزی در این مراکز نیاز به خرید گل داشتیم باید به سراغ کدام گل‌فروشی برویم؟ بهترین گل فروشی های شمال تهران برای خردی گل در این محله کدام هستند؟

گل‌فروشی ویولت یکی از گل‌فروشی‌ها در محله دروس است که به دلیل موقعیت مکانی آن، مشتریان بسیاری دارد. این گل‌فروشی در ضلع شمالی بوستان محصل در بولوار شهرزاد قرار دارد و می‌توانید در صورت نیاز هم به صورت تلفنی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

گالری گل فلاورلند؛ بهترین مرکز برای خرید گیاهان آپارتمانی در پاسداران

گل‌فروشی فلاورلند یکی از گل‌فروشی‌های برتر شمال شهر تهران و محله پاسداران است که خدمات گل خود را کاملا با سلیقه مشتری ارائه می‌دهد. شما می‌‌توانید برای خرید گل مورد نظر و دلخواه خود حتی گیاه آپارتمانی، تنها با یک تماس ساده از تمام خدمات گالری گل فلاورلند بهره‌‌مند شوید.

گل‌فروشی فلاورلند آدرسی سرراست دارد و می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. همچنین اگر به دنبال عیادت مریض در بیمارستان لبافی‌نژاد هستید، می‌توانید با پیدا کردن بهترین گل فروشی های شمال تهران که این گل‌فروشی از جمله آن‌ها است، دسته گلی زیبا را برای عیادت بیمار خود تهیه کنید.

فروشگاه بنفشه آفریقایی ویولا

فروشگاه بنفشه آفریقایی ویولا یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران است که در بزرگراه جلال آل احمد و نزدیک به شمال شهر تهران قرار دارد. این گل‌فروشی به دلیل ارائه خدمات باغبانی و همینطور گیاه‌های آپارتمانی متنوعی، همواره مورد توجه قرار داشته است.

گل‌فروشی

شما می‌توانید برای خرید گل دلخواه خود و همینطور سفارش انواع کارهای باغبانی، به سراغ ویولا بروید. همچنین ممکن است به پیکنیک در پارک پردیسان بروید و بخواهید برای تولد یکی از همراهان گلی تهیه کنید. از این رو شانس با شما یار است و می‌‌توانید در امتداد بزرگراه یادگار امام حرکت کنید تا به تقاطع آن با جلال آل احمد برسید. در همین تقاطع گل‌فروشی ویولا قرار دارد.

خرید گل از کادو باکس در محمودیه تهران

محله محمودیه تهران یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال این شهر است که از همان ابتدا ثروتمندان در آن زندگی می‌کردند. در این محله حمل و نقل به واسطه سیستم حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. همچنین مراکز تجاری و درمانی بسیاری هم در محمودیه وجود دارند.

مراکز تجاری محمودیه، پالادیوم مال، برلیان و میلان از جمله مراکز خریدی هستند که در محله محمودیه که اگر روزی قصد خرید در این محله یا قرار ملاقات را داشتید، می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. البته خرید گل از محمودیه را هم فراموش نکنید که می‌تواند در قرار ملاقات شما تاثیر مثبتی بگذارد. همچنین در محمودیه سفارت‌های بسیاری هم وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سفارت کشور زیمبابوه، ژاپن، اسلوواکی، فنلاند و ساحل عاج اشاره کرد.

گل‌فروشی کادو باکس

گل‌فروشی کادو باکس یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران است که در محله محمودیه قرار دارد. این گل‌فروشی زیبا در خیابان مقدس اردبیلی قرار دارد و می‌توانید آن را نرسیده به خیابان عروضی پیدا کنید. در کادو باکس انواع گل‌های خاص مناسب برای انواع مراسم وجود دارند و شما می‌توانید هر نوع گلی را که خواستید، با دیزاین دلخواه خود تحویل بگیرید.

گل رزویچ؛ از جمله بهترین گل فروشی های شمال تهران در نزدیکی اوین

محله اوین یکی از محله‌های شهر تهران است که زندان بزرگ اوین هم در آن‌جا قرار دارد. از این رو افرادی که به ملاقات می‌روند، می‌توانند با خرید گل، روحیه فرد مقابلشان را بهبود ببخشند. از این رو، بهتر است گل‌فروشی‌هایی را در این محله پیدا کنند.

بهترین گل فروشی های شمال تهران

محله اوین یکی از لاکچری‌ترین محله‌های شهر تهران است. در این محله مساجد و امام‌زاده‌های بسیاری قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسجد جامع اوین و امام‌زاده مطیب اشاره کرد که می‌توانند برای برگزاری مراسم مناسب باشند. همچنین در محله اوین بوستان‌های مختلفی وجود دارند که اگر قصد قرار ملاقات داشته باشید، می‌توانید به سراغ  آن بروید. بوستان موعود و پارک هشترودی از جمله این بوستان‌ها هستند.

در محله اوین گل‌فروشی‌های مختلفی وجود دارند. اما گل رزویچ را بسیاری به عنوان یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران می‌شناسند. این گل‌فروشی در نزدیکی محله اوین و در بلوار بیست و چهار متری سعادت‌آباد قرار دارد.

در گل رزویچ، گل‌های خاص مناسب برای انواع مراسم به مشتریان ارائه می‌شوند. شما می‌توانید به صورت تلفنی  و در برخی مواقع هم به صورت آنلاین، از این گل‌فروشی گل مورد نظر را خریداری کنید. برای این کار تنها کافی است در ساعات کاری این گل‌فروشی، با آن تماس بگیرید.

گل‌فروشی ماهان واقع در تندرو پارک وی

در میان دو محله امانیه و آرارات شهر تهران، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب قرار دارد که تیم‌های ورزشی بسیاری از جمله استقلال و پرسپولیس در آن به تمرین می‌پردازند. خیلی از اوقات طرفداران این تیم‌ها می‌خواهند تا بخرید گل و تقدیم آن‌ها به بازیکنان، به آن‌ها انرژی دهند. به همین خاطر نیاز دارند تا به دنبال گل‌فروشی در نزدیکی این مجموعه بگردند.

از جمله بهترین گل فروشی های شمال تهران که در نزدیکی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب هم قرار دارد می‌توان به گل‌فروشی ماهان اشاره کرد. گل‌‍‌فروشی ماهان یکی از گل‌فروشی‌هایی در سعادت‌آباد است که گل‌های زیبا و متنوعی مانند رز جاودان را در تزیینات و باکس‌های متنوع برای فروش ارائه می‌دهد. برای رسیدن به گل‌فروشی ماهان باید از بزرگراه یادگار امام به سمت سئول حرکت کنید. نرسیده به تقاطع با چمران، وارد خیابان ارغوان می‌شود و روبه‌روی فضای سبز می‌توانید این گل‌فروشی را پیدا کنید.

با گرند گل، یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران آشنا شوید

گرندگل از جمله برترین گل‌فروشی‌های نزدیکی به محله اوین است. این گل‌فروشی به شما این امکان را میدهد که اگر در هر جای تهران مهمانی تولد یا هر مناسبت دیگری داشتید، به صورت تلفنی گل مورد نظر را خریداری کنید. شما گلی را که سفارش داده‌اید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همینطور با مناسب‌ترین قیمت و با ارسال رایگان در موقعیت مکانی دلخواه تحویل بگیرید.

گرند گل در خیابان قدوسی در بزرگراه یادگار امام و در کنار بیمارستان قوه قضاییه قرار دارد. به همین خاطر می‌توان گفت که اگر روزی قصد عیادت بیماری در این بیمارستان را داشتید، می‌توانید به سراغ یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران یعنی گرند گل بروید. در گرند گل، گل‌ها در باکس‌های متنوع و با تزیینات مختلف به مشتریان ارائه می‌شوند و از این رو می‌توان گفت که شما برای انتخاب گل با سلیقه دلخواه خود، دستی باز دارید.

خرید گل از باختر در سعادت‌آباد

سعادت‌آباد شهر تهران یکی از محله‌های رجالی نشین این شهر به شمار می‌رود که از قدیم به این مورد مشهور بوده است. امروزه نیز افراد مشهور بسیاری در این محله سکونت دارند. در سعادت‌اباد مراکز درمانی متنوعی قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌‌توان به بیمارستان پارسیان و بیمارستان عرفان اشاره کرد. هر دوی این بیمارستان‌ها، از بیمارستان‌ها برتر تهران و ایران هستند.

خیلی از مردم برای قرارهای ملاقات خود، مراکز خرید و تجاری را انتخاب می‌کنند و می‌خواهند تا با خرید گل طرف مقابل خود را شگفت‌زده کنند. از این رو می‌توان گفت که در محله سعادت‌آباد گل‌فروشی‌های متنوعی وجود دارند و از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع تجاری کسری و مجتمع تجاری و اداری رویال سعادت‌آباد اشاره کرد.

تصور کنید که در یکی از این مراکز تجاری هستید و می‌خواهید گل تهیه کنید. در این صورت دو راه پیش روی شما است. اولین راه این است که در خیابان‌ها راه بیوفتید و به دنبال گل‌فروشی در شمال تهران بگردید. دومین راه این است که درباره بهترین گل فروشی های شمال تهران اطلاعات داشته باشید و بدانید که مناسب‌ترین گل‌فروشی نزدیک به شما کدام است. ما به شما گل‌فروشی باختر را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید گل در شمال تهران

گل‌فروشی باختر یکی از گل‌فروشی‌های شهر تهران و محله سعادت‌آباد است که به دلیل موقعیت مکانی سرراست خود، همواره مورد توجه قرار داشته است. این گل‌فروشی انواع گل‌های خاص و متنوع را به مشتریان ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند تنها با یک تماس ساده و کوتاه، گل مورد نظر را در موقعیت مکانی دلخواه خود دریافت کنند.

سوپر گل پاییزان؛ یکی از بهترین گل فروشی های شمال تهران

ممکن است شما دقیقا در شمال شهر تهران نباشید و بخواهید که گلی را خریداری کنید. گل‌فروشی پالرمو یکی از قدیمی‌ترین و بهترین گل فروشی های شمال تهران به شمار می‌رود که به تازگی نام خود را به سوپر گل پاییزان تغییر داده است.

سوپر گل پاییزان

این گل‌فروشی در بلوار پاکنژاد قرار دارد که به بزرگراه یادگار امام منتهی است. آدرس دقیق‌تر آن، پس از تقاطع با بلوار سرو غربی با پلاک 28 است. این گل‌فروشی از جهت‌های مختلف به بوستان‌های سعادت‌آباد راه دارد و از این رو اگر در این محله قصد خرید انواع گل‌ها را دارید، می‌توانید روی سوپر گل پاییزان حساب ویژه باز کنید.

 

یک دیدگاه

  • خوبه کم کم داره فرهنگ آنلاین شاپ ها هم جا میوفته همینظور برای اعتبار گلفروشی خودشون هم که شده درستی کالایی هم که میخوان بفرستن باید تضمین کنن اینطوری هم کار ما راحت تر میشه و کسایی که مشغله کاری دارن دیگه وقت نمیزارن ساعت ها تو گ فروشی بگردن هم برای گلفروشی ها خوبه از نظر تامین مخارج مغازشون

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی