تبلیغ رپورتاژ

بهترین کلینیک کامپوزیت تهران

تقویم فارسی اندروید
بهترین کلینک کامپوزیت تهران

پیش از مراجعه به دندانپزشک برای انجام عمل زیبایی دندان مثل لمینت، کامپوزیت، طراحی لبخند و حتی بلیچینگ نیاز است که از سابقه و تخصص دکتر دندانپزشک و تجهیزات بروز کلینیک مطمءن شوید.

همانطور که میدانید اگر خدمات زیبایی دندان خود را از یک متخصص حرفه ای نگیرید میتواند روی نتیجه کار مطابق با سلیقه شما، ایجاد بیماری و مشکلات دهان و دندانی به بار می آورد.

کلینیک زیبایی دکتر رهارادفر

ما برای ساده کردن فرایند پیداکردن بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران برای شما با بررسی بسیاری ازدندانپزشکان و کلینیک های مطرح زیبایی در تهران با استناد به تحصیلات، بازخورد بیماران در شبکه های اجتماعی، تجربه و بیمارانشان کلینیک دکتر رها رادفر را برای انجام عمل زیبایی دندان به شما معرفی میکنیم. در ادامه به معرفی خدمات، تحصیلات و نمونه کار های ایشان میپردازیم.

سایت رسمی دکتر رها رادفر: https://raharadfar.com/

خدمات کلینیک دندانپزشکی رها رادفر

کامپوزیت

یکی از خدمات کلینیک دکتر رهارادفر که رضایت های زیادی را بخصوص جامعه هنرمندان و ورزشکاران را به خود جلب کرده است کامپوزینت است.امروزه از روش های مختلفی برای ترمیم و زیباسازی دهان دندان استفاده میشود که یکی از آنها کامپوزیت دندان یا کامپوزیت ونییر است، مواد کامپوزیتی به شکل خمیری بوده وهمرنگ دندان هاست که یک لایه نازک از آن بر روی سطح دندان قرار میگیرد و فرم داداه میشود همچنین رنگ سفید و درخشان به دندان ها میدهدو می‌تواند موجب اصلاح رنگ دندان شوند.

انواع کامپوزیت

1- کامپوزیت نوع هیبرید

2- کامپوزیت نوع میکروفیلد

3- کامپوزیت نانوفیلد

4- IPS ونیرها

کامپوزیت نوع هیبرید: کامپوزیت های دندان های خلفی که ذرات بزرگتر و استحکام بیشتری دارند معمولا از این نوع هستند.

کامپوزیت میکروفیلد: برای ترمیم دندان های جلویی از کامپوزیت های میکروفیلد استفاده میشود که ذرات کمتری دارنند اما صاف تر و براق تر هستند.

کامپوزیت های نانوفیلد: امروزه کامپوزیت های نانوفیلد هم در بازار هستند تا بتوانیم استحکام و زیبایی را همزمان داشته باشم.

IPS ونیرها: این کامپوزیت ها به علت داشتن ذرات سرامیکی نسبت به نسل های قبل دارای ثبات رنگ و استحکام بالاتری هستند و بیشترین تشابه ظاهری با لمنیت سرامیکی دارند.

مزایای کامپوزیت دندان

کامپوزیت میتواند رنگ و فرم و چرخش دندان ها را اصلاح کند یا فاصله بین دندان ها را ببندد، در این روش دندان ها تراش نمیخورد و کامپوزیت دندان روی سطح دندان چسبانده میشود.

یکی دیگر از مزایای آن این است که هزینه کمتری نسبت به لمینیت سرامیکی دارد و اگر دچار پریدگی یا شکستگی شود به راحتی قابل ترمیم است، ونیر کامپوزیت دندان در یک جلسه قابل انجام است و معمولا نیاز به تزریق بی حسی ندارد مگر اینکه پوسیدگی وجود داشته باشد یا دندان ها به علت سایش حساس شده باشند.

نمونه کار کامپوزیت رها رادفر

لمینت

یکی دیگر از خدمات این کلینیک لمنیت دندان است که شباهت زیادی به ونیر کامپوزیت دارد . برای کسانی که می‌خواهند ایرادهای دندان‌ خودشان را برطرف کنند، لمینت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ایرادهایی مثل فاصله بین دندان که با ارتودنسی درست نمی‌شود، بد رنگ شدن دندان‌های جلو و قدامی یا ترک خوردن دندان‌ها با لمینت اصلاح می‌شوند.

طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی دندان است که در نتیحه لبخندی زیبا به شما هدیه میدهد در فراید طراحی لبخند لثه های ناصاف و لثه هایی که نیاز به اصلاح دارند را اصلاح میکنند و همچنین به طور چشم گیری میتواند طول و عرض، رنگ و اندازه دندان هارا تغییر دهد و لبخندی جذاب به شما هدیه دهد.

بسیاری از ما به دنبال داشتن لبخندی هالیوودی و طرح لبخند هنرمندان و افراد مشهور هستیم، کلینیک رها رادفر که طی چندین سال میزبان هنرمندان بسیاری بوده است و دراین راه تجربه های بسیاری کسب کرده راه رسیدن ما به طرح لبخند هنرمندان است.

لبخند هالیوودی

لبخندی که دندان‌هایی زیبا را به نمایش بگذارد و زیبایی منحصربه‌فردی داشته باشد، لبخند هالیوودی گفته می‌شود. واژه لبخند هالیوودی با توجه به زیبایی لبخند بازیگران هالیوود روی فرش قرمز رواج پیدا کرد. برای داشتن خط لبخند هالیوودی یا باید دندان‌ها و فک فرد همه ویژگی‌های لازم را داشته باشد، یا اینکه با کمک دندان‌پزشک، و با طراحی لبخند هالیوودی به آن دست پیدا کرد.

نمونه کارهای دکتر رها رادفر

کتایون ریاحی و رها رادفر
سیاوش خیرابی و رها رادفر

جمع بندی

فرایند انتخاب دندانپزشک و انتخاب روش های زیبایی دهان و دندان فرایند بسیار مهمی است زیرا دهان فضایی محدود و کوچک است و برای رفع مشکلات آن و اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک با تجربه و بروز نیاز دارید، اگر دندانپزشک شما تجربه کافی نداشته باشد ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به جای بگذارد ، مراقبت از سلامتی شامل مراقبت از لبخند شماست سلامت دهان و دندان برای رفاه شما ضروری است.

3 دیدگاه

3 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی