آرايش صورت و مو مد بانوان مد و زيبايي

بهترین آرایش چشم برای لباس قرمز و رژلب قرمز چیست؟

تقویم فارسی اندروید

رنگ قرمز یکی از رنگ های مورد علاقه اغلب افراد است. در کنار رنگ مشکی، سفید و بژ، قرمز رنگی بی انتها و همیشه شیک است که روی دیگر آن، حیله و تزویر را تداعی می کند. با این حال، واقعیت این است که هر چه قدر این رنگ زیباست اما مطمئنا باید ترکیب بندی با آن را با دقت مورد توجه قرار دهید. آرایش چشم برای لباس قرمز و رژ قرمز بسته به مواردی خاص می تواند متنوع و زیبا باشد.

آرایش چشم

جایی که می خواهید از آن استفاده کنید و چند مورد دیگر وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. حتی رنگ لباس باید با پوست شما همخوانی داشته باشد. فقط در این صورت، شما خواهید دریافت که چگونه آرایش چشم خود را انجام دهید.

در این پست نکاتی و ترفندهایی در مورد چگونگی انجام آرایش چشم برای لباس های قرمز و همچنین آرایش چشم برای لب های قرمز به اشتراک گذاشته ایم. هر دوی این آرایش ها شما را به ستاره اصلی مهمانی تبدیل می کند، به ما اعتماد کنید.

قبل از اینکه شروع کنیم…

در هنگام انجام آرایش چشم چند نکته وجود دارد. شما باید یک رنگ قرمز مناسب را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. هنگامی که شما انتخاب درستی برای لباس داشتید، آن زمان برای شروع فکر کردن در مورد آرایش تان مناسب است. هنگام انجام آرایش چشم خود، سعی کنید بیش از حد آرایش نکنید. برجستگی باید فقط روی لب یا چشم شما باشد، اما نه هر دو. اگر هر دوی آنها را انجام دهید، این کار باعث می شود احساس ابتذال یا زیاده روی داشته باشید. همیشه به این فکر کنید هرچه کمتر بهتر است.

آرایش چشم برای لباس قرمز

آرایش چشم برای لباس قرمز

نود براق

نود براق یک نوع کاملی از آرایش بدون آرایش آنچنانی است که می توانید در فصل تابستان استفاده کنید. این روش بسیار آسان و بسیار سبک است و صورت شما به معنای واقعی کلمه می درخشد! بسیاری از فوق ستاره ها تمایل دارند این نوع آرایش را با لباس قرمز خود انجام دهند. شما می توانید این آرایش براق را هم با لباس قرمز غیر رسمی و هم لباس قرمز مجلسی انجام دهید.

برای شروع شما باید از پرایمر استفاده کنید که کرم پودر و آرایش شما را در جای خود حفظ کند. سپس کرم BB یا CC خود را بمالید یا اگر چیزی قوی تر را ترجیح می دهید، از کرم پودر خود استفاده کنید. برای چشمانتان هم سایه چشم های براق را انتخاب کنید که پلک های شما را برجسته می کند اما برای اینکه شما بیش از حد ندرخشید. آنها را با دیگر سایه های مات و خنثی مخلوط کنید. سایه های طلایی، قهوه ای یا بژ مناسب هستند. آرایش چشم خود را با ریمل مشکی به پایان برسانید. برای گونه های خود هم هایلایتر و برنزز را مخلوط کنید تا درخشش فوق العاده تابستانی را تجربه نمایید.

آرایش چشم

خط چشم مشکی

خط چشم سیاه آرایشیست که هرگز از مد نمی افتد. به نظر می رسد که هر دختری آن را امتحان کرده است و به سرعت نوعی از آن را انتخاب کرده و تبدیل به امضای او شده است. خط چشم مشکی با بقیه آرایش ها و به خصوص هنگام پوشیدن لباس قرمز کاملا هماهنگ است. این آرایش ریسک خاصی ندارد و به همه می آید. این یک آرایش کلاسیک و قدیمی هالیوود است اما هنوز هم به نظر می رسد به روز و بسیار مدرن است.

از کانسیلر، کرم پودر و پرایمر چشم خود شروع کنید. برای داشتن خط چشمی زیبا و حرفه ای به تمرین کمی احتیاج خواهید داشت اما نگران نباشید. شما می توانید قبل از کشیدن خط چشم کمی از سایه چشم براق استفاده کنید و یا می توانید آن را به حداقل برسانید و خط چشمی کوتاه و باریک داشته باشید. همه چیز را با ریمل تمام کنید.

لباس قرمز

آرایش اسموکی یا دودی

اگر می خواهید به یک مراسم شبانه بروید، از امتحان کردن آرایش چشم اسموکی یا دودی دریغ نکنید. در ترکیب با لباس قرمز، چشمان دودی به شما درخشش می بخشد و شما قطعاً مورد توجه قرار می گیرید! بیشتر آرایشگرها توصیه می کنند از سایه چشم های مشکی و خاکستری برای آرایش اسموکی خود استفاده کنید. به این ترتیب شما به چشمان تان عمق می دهید و چشمان خود را درشت تر می کنید. مراسم زیبا به آرایش قوی تری نیاز دارند. شما به مدت طولانی به آرایش تان نیاز دارید، بنابراین فراموش نکنید که از پرایمر و همچنین کرم پودر و کانسیلر خود شروع کنید و سپس از پرایمر سایه چشم روی پلک های خود استفاده کنید. رنگ تیره تری را انتخاب کرده و بر روی استخوان بالای ابرو خود بزنید. یک رنگ تیره دیگر انتخاب کنید و آن را به سمت داخلی پلک بکشید. فراموش نکنید که با مداد سیاه یک خط روی خط مژه بالا و پایین خود بکشید تا چشمانتان حتی بیشتر باز شود. آرایش تان را با مژه های مصنوعی و ریمل تمام کنید.

آرایش مناسب برای لباس قرمز

غیر رسمی و طبیعی

لازم نیست هر بار که به جایی می روید که لباس قرمز خود را پوشیده اید، آرایشی پر زرق و برق داشته باشید. شما می توانید آرایشی غیر رسمی داشته باشید. بدون هیاهو و اغراق برای مراسم روزمره یا ساعات کاری، نیازی به یک عالمه آرایش روی صورت ندارید.

در این صورت پس از استفاده از مرطوب کننده، از کانسیلر خود استفاده کنید تا عیوب احتمالی پوست تان را پنهان نمایید. در صورت تمایل می توانید کرم پودر خود را با کرم BB یا هر چیزی که ترجیح می دهید جایگزین کنید. شما می توانید بدون هیچ آرایش چشمی باشید و یا فقط کمی ریمل بزنید. وقتی صحبت از رژ لب می شود رژ لب نود مات یا فقط برق لب را انتخاب کنید. این کار برای مناسبت های روزمره بسیار خوب است.

آرایش چشم برای رژلب قرمز

رژ لب قرمز ظاهری کلاسیک دارد که بسیاری از ستارگان هالیوود حتی امروزه نیز آن را تحسین می کنند و دوست دارند. حتی با اینکه به نظر می رسد که صد بار دیده شده است اما این آرایش هنوز هم یکی از آرایش های مورد علاقه بسیاری از زنان دنیا است. بسیاری از آنها رژلب قرمز کلاسیک را انتخاب می کنند حتی با اینکه سایه های مختلف زیادی از رنگ قرمز در بازار امروز وجود داشته باشد.

رژلب قرمز

ساده به رنگ قرمز

این ظاهر ساده و شیک برای آرایش روزمره مناسب است. هنگام زدن رژلب قرمز فراموش نکنید که قبل از استفاده از نوع مات یا هر نوع دیگر، روی لب حتما خط لب بکشید. وقتی این کار درست انجام نشود، رژلب قرمز می تواند مسخره به نظر برسد. با کمی ریمل یا چند سایه چشم روشن، چشمان خود را زیباتر کنید تا احساس سبکی داشته باشید. اگر می خواهید برنزه به نظر برسید، از کرم پودر، رژ گونه و برنزر استفاده کنید. کار شما تمام شده است اما ظاهری بسیار سبک و طبیعی در عین حال زیبا خواهید داشت.

آرایش چشم

قرمز و خط چشم

این یکی دیگر از آرایش های کلاسیک است که می تواند برای آرایش روزانه و برای مناسبت های عصرانه ایده آل باشد. اول از همه، تکنیک خط چشم تان را باید به کمال برسانید.

شما نباید اجازه دهید هنگام استفاده از ترکیب خط چشم و رژ لب قرمز، شلخته به نظر برسید. چند سایه چشم براق اضافه کنید، یک هلال روی پلک تان ایجاد کنید و سپس خط را پر کنید. کمی رنگ قرمز روی لب شما باعث می شود شما از همه دختران دیگر متفاوت باشید.

آرایش چشم

لب های قرمز آمبره

آمبره از طریق مدل مو وارد مد شد اما در همانجا متوقف نشد. این روش به آرایش نیز وارد شد، بنابراین امروزه لب های آمبره بسیار مورد پسند برای رویدادهای خودمانی، تشریفات و یا مجالس تولد هستند. چشمان نود اسموکی قطعاً ایده خوبی است زیرا نباید در آرایش خود زیاده روی کنید. لب های آمبره توجه همه را به خود جلب می کنند.

آرایش چشم با رژ لب قرمز

تناسب لب و مژه

آیا تا به حال ریمل رنگی را امتحان کرده اید؟ اگر نکرده اید امتحان کنید زیرا قطعاً دوست خواهید داشت. بسته به رنگ چشم شما می توانید بین رنگ های آبی، سبز یا قهوه ای ریمل خود را انتخاب کنید.
با این حال، اگر کمی متفاوت تر عمل کنید، ریسک بیشتری کنید و ریملی به رنگ قرمز بزنید چطور است؟ جالب خواهد بود اینطور نیست؟ و با کمال تعجب در عکس می بینید که این دختر چه قدر زیباتر شده است و می تواند با رژ لب قرمز چه قدر هماهنگ باشد.

آرایش چشم

آرایش هالیوودی

مشخص است که برخی از بزرگترین هنرمندان هالیوود، رژ لب قرمز با آرایش چشم دراماتیک داشته اند. حتی اگر برای آرایش روزانه مناسب نباشد، می توانید برای برخی از رویدادهای فوق العاده پر زرق و برق یک استثنا ایجاد کنید و یک بار این آرایش را امتحان کنید. بگذارید چشمان اسموکی شما تیره بماند و با رنگ سیاه، خاکستری و سفید براق ترکیب شود. خط لب باریک قرمز خود را به همراه رژ لب قرمز روی لب بکشید تا ظاهری یکپارچه داشته باشید.

آرایش چشم

ترکیب قهوه ای و قرمز

بر خلاف رنگ مشکی، خط چشم قهوه ای می تواند برای آرایش های غیر رسمی و سبک مناسب باشد. رز لب قرمز با دیگر رنگ های خنثی می تواند یک ظاهر زیبا و کامل ایجاد کند. یک آرایش جذاب خواهید داشت در حالی که لب های قرمز شما همچنان در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.

نتیجه

دفعه بعد که می خواهید لباس بخرید، در انتخاب لباس قرمز دریغ نکنید. همانطور که مشاهده می کنید، می تواند هم برای مناسبت های رسمی و هم غیر رسمی مناسب باشد. شما می توانید مطابق میل خود آرایش تان را انتخاب کنید. فقط این را فراموش نکنید بیش از حد آرایش نکنید. فقط بخش هایی از صورت خود را برجسته کنید، اما کل آن را کامل نکنید.
شما نمی توانید با رژ لب قرمز اشتباه کنید. استفاده از آن برای ساعات کاری خود یا برای عروسی بهترین دوست تان هر دو عالی است. این یک آرایش پر زرق و برق هالیوودی است و می دانید که ست کردن آن با خط چشم مشکی هرگز از مد نمی افتد.

منبع:

allseasonsstyle

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی