دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

بهترين نرم افزارهاي كاربردي براي كامپيوتر كدامند؟

یکی از عواملی که می تواند سرعت و کارایی سیستم شما را افزایش دهد استفاده از نرم افزارهای کاربردی و سودمند کامپیوتر می باشد...
تقویم فارسی اندروید

یکی از عواملی که می تواند سرعت و کارایی سیستم شما را افزایش دهد استفاده از نرم افزارهای کاربردی و سودمند کامپیوتر می باشد.

كامپيوتر

این نرم افزارها می توانند به اصطلاح سیستم شما را تمیز کنید و خطاهای موجود،تهدید های امنیتی و عوامل دیگر زا از بین ببرند که نتیجه آن سرعت و کارایی بیشتر سیستم شما می باشد.اجرای مدوام این برنامه ها به طول عمر سیستم شما کمک کرده و احتمال رخداد تاخیر در عملکرد سیستم شما را به پایین ترین حد ممکن می رساند.

بهترین نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر ، نرم افزار هایی هستند که سیستم شما را سازماندهی کرده و تعمیرات و تنظیمات مورد نیاز سیستم شما را اعمال کنند.همچنین این نرم افزارها باید قادر باشند تا برای حافظه کامپیوتر شما عملیات یکپارچه سازی را انجام دهند.

زمانی که این نرم افزارها را ارزشیابی می کنیم،یک نرم افزار خوب نرم افزاری است که عملکرد سیستم شما را دنبال کرده،عملیات در حال اجرا را خاتمه داده و عملیات پاک کردن نرم افزارها را انجام دهد.نرم افزاری شبیه به این به شما اجازه می دهد که نرم افزارهای خود را سازماندهی کرده و اجرای بی جهت آن ها جلوگیری نمایید.

یک نرم افزار کاربردی خوب همچنین نرم افزاری است که در مقابل ویروس ها،نرم افزارهای جاسوسی و دیگر نرم افزارهای زیان بار مقابله کرده و عوامل ویران گر سیستم شما را از بین ببرد.نرم افزارهای مخرب اغلب پس از بازدید سایت های مختلف به صورت پنهانی بر روی یسستم شما نصب می شوند.بنابراین علاوه بر مقابله با ویروس ها این نرم افزار ها باید قادر باشند که فیل های اضافی سیستم شما را پاک کرده و فایل های خطادار را تعمیر نمایند.

 

با توجه به این که این نرم افزارهای کاربردی به ذاته پیچده هستند یک یادگیری قبل از استفاده هیچ شگفتی را به دنبال نخواهد داشت.با این حال این دسته از نرم افزار ها باید به راحتی برای کاربران قابل استفاده باشد.بهترین نرم افزار نرم افزاری است که یک رابط کاربر بسیار قابل فهم و آسانی را اریه دهد.

دیگر فاکتور مهم برای این دسته از نرم افزارها پشتیبانی می باشد.سازندگان نرم افزارهای کاربردی و سودمند کامپیوتر باید یک پشتیبانی مستقیم و فنی را برای نرم افزارهای خود داشته باشند. چه شما ریشه مشکلات سیستم خود را بداند وچه نه،این نرم افزارهای کاربردی تمام مشکلات سیستم شما را پس از یافتن حل خواهند نمود.

گردآوري: گروه 7گنج

www.7ganj.ir

منبع: لوتوس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی