دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

آموزش گام به گام وارد کردن ليست مخاطبان به وایبر در بلو استکس

همان طور که در قبلا توضيح داديم، این امکان وجود دارد که با استفاده از یک شبیه‌ساز اندروید مانند بلو استکس، نرم‌افزار وایبر را روی کامپیوتر نصب کرد...
تقویم فارسی اندروید

همان طور که در قبلا توضيح داديم، این امکان وجود دارد که با استفاده از یک شبیه‌ساز اندروید مانند بلو استکس، نرم‌افزار وایبر را روی کامپیوتر نصب کرد…

بلواستيكس

به این ترتیب که ابتدا باید نسخه‌ی اندرویدی وایبر را روی بلو استکس نصب کنیم و سپس نرم‌افزار ویندوزی وایبر را روی کامپیوترمان نصب نماییم. پیش از این راهنمای گام به گام نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی را در 7 گنج خوانده‌ایم. اما نسخه‌ی ویندوزی وایبر راهی برای اضافه کردن فهرست مخاطبان ندارد و تنها می‌توان شماره‌ی مخاطبان را وارد کرد و سپس برای آن‌ها پیام فرستاد. در این مطلب می‌خواهیم روش وارد کردن فهرست مخاطبان به وایبر (و اپ‌های پیام‌رسان دیگر) در بلو استکس و ویندوز را مرور کنیم.

نوشته‌ی مرتبط: نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نصب روی گوشی 

برای آن‌که فهرست مخاطبان‌تان را به بلو استکس وارد کنید، باید قبلاً از فهرست مخاطبان‌تان پشتیبان‌گیری کرده باشید. البته پشتیبان‌گیری با فرمتی که اندروید بتواند آن را بخواند. معمولا فایل‌های پشتیبانی که گوشی‌های مختلف از فهرست مخاطبان کاربر ایجاد می‌کنند، پسوند vcf دارند و اندروید می‌تواند این فرمت را بخواند. در این مطلب فرض ما این است که فایل پشتیبانی از فهرست مخاطبان‌تان با فرمت vcf را از پیش آماده کرده‌اید.

مرحله ۱: بلواستکس را اجرا کنید و وارد قسمت اپلیکیشن‌های آن شوید.

وايبر بلواستكس

مرحله ۲: وارد بخش تنظیمات بلو استکس شوید. برای این کار باید روی آیکونی که شبیه چرخ‌دنده است و زیر آن BlueStacks Settings نوشته، کلیک کنید.

وايبر بلواستكس

مرحله ۳: در قسمت تنظیمات بلو استکس، گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌هایی را از محیط ویندوز به محیط بلو استکس منتقل کنید. (تقریباً شبیه به منتقل کردن فایل از ویندوز به یک گوشی اندرویدی.) روی این گزینه که با عبارت Import Windows Files مشخص شده، کلیک کنید و به فولدری بروید که فایل فهرست مخاطبان‌تان را در آن‌جا ذخیره کرده‌اید. این فایل معمولا Contacts.vcf نام دارد.

viber-7ganj (3)

وارد کردن فایل از ویندوز به بلو استکس

فایل فهرست مخاطبان را انتخاب کنید و روی دکمه‌ی Open کلیک کنید تا فایل Contacts به محیط بلو استکس منتقل شود.

وايبر-بلواستكس

مرحله ۴: بعد از آن‌که فایل Contacts را به محیط بلو استکس وارد کردید، باید را به عنوان فهرست مخاطبان به بلو استکس بشناسانید. برای این کار باید وارد قسمت «مدیریت مخاطبان» در محیط بلو استکس شوید. بعد از آن‌که کار وارد کردن فایل contacts (در مرحله‌ی قبل) تمام شد، در همان قسمت تنظیمات بلو استکس، روی گزینه‌ی Manage Contacts کلیک کنید.

7

مرحله ۵: اپی که در این مرحله اجرا می‌شود، در واقع اپ پیش‌فرض مخاطبان در اندروید است. در این اپ باید فهرست مخاطبان را وارد کنید. برای این کار ابتدا روی علامتی که شبیه سه نقطه‌ی عمودی در قسمت سمت راست و بالای صفحه نمایش است کلیک کنید تا یک منوی عمودی باز شود. در این منو گزینه‌ی Import/Export را انتخاب کنید.

وايبر-بلواستكس

با کلیک کردن روی گزینه‌ی Import/Export، منوی دیگری باز می‌شود که از این منو باید گزینه‌ی Import from Storage را انتخاب کنید. اگر فایل Contacts.vcf درست و بدون اشکال وارد بلو استکس شده باشد، بلو استکس شروع به خواندن آن و وارد کردن فهرست مخاطبان به شبیه‌ساز اندروید خواهد کرد. این مرحله ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

دقت کنید که اگر فایل پشتیبان مخاطبان را هم نداشته باشید، می‌توانید فهرست مخاطبان‌تان را در محیط Contacts بلو استکس به صورت دستی وارد کنید.

بعد از تمام شدن مرحله‌ی وارد کردن مخاطبان، شبیه ساز اندروید شما مخاطبان شما را خواهد شناخت و بعد از این اگر وایبر، لاین، تلگرام یا هر اپ دیگری نصب کنید که نیاز به دسترسی به مخاطبان گوشی شما را داشته باشد، فهرست مخاطبان شما را به صورت خودکار خواهد شناخت.

نکته‌ی دیگر این‌که اگر وایبر شما در محیط بلو استکس فهرست مخاطبان را بشناسد، وایبر ویندوزی‌تان هم به صورت خودکار هم‌گام‌سازی می‌شود و فهرست مخاطبان‌تان را می‌توانید در نسخه‌ی ویندوزی وایبر هم ببینید.

گردآوری: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: جریان

14 دیدگاه

  • مخاطبانی که توی وایبر بلواستکس هستش همون 200 تا مخاطب توی گوشیم ولی توی لاین هیچی نیست

    • از اونجايي كه 200 تاش تو وايبر اضافه شده پس مراحل رو درست انجام داديد و اگر مشكلي هست احتمال داره كه به خاطربه خاطر وجود تعداد خيلي زياد مخاطبين شما باشه…. 2000 تا مخاطب؟!! در ضمن منظور از مخاطب تعدادي هستند كه شماره تلفن داشته باشند…

  • مخاطبان من 2000 تا هستند به همین دلیل توی گوشیم جای نمیگیرند
    توی gmail هستند وازشون یک فایل .vcf به کامپیوترم صادر کردم حالا اومدم هین فایل رو وارد بلو استکس کردم با همین شیوه شما
    الان مخاطبانم توی حافظه ی بلو استکس هست ولی بازم وارد وایبر نشدن

  • مخاطبین من توی حساب gmail نکنه باید توی خود بلواستکس ذخیره کنم
    لطفا سریع جواب بدین

    • ببينيد بايد مخاطبان رو از روي گوشيتون به شيوه اي كه گفتيم وارد كامپيوتر كنيد… يعني بايد از فهرست مخاطبان گوشي تون پشتيبان تهيه كنيد و در فایل contacts.vcf ذخيره كنيد. بیشتر گوشی‌های معمولی هم قابلیت اکسپورت گرفتن (یا تهیه‌ی پشتیبان) از مخاطبان رو دارند. این فایل رو باید بریزید روی کامپیوتر و بعد با روشی که گفتیم وارد بلو استکس کنید.

  • خب من توی بلو استکس یه عالمه مخاطب دارم یعنی باید دوباره مخاطبامو اضافه کنم . اینجوری که مخاطبام دوبرابر تعداد واقعیش میشه

  • سلام چرا مخاطبین توی بلواستکس وارد لاین و وایبر نمیشه چیکار کنم

    • سلام ، مراحل وارد كردن مخاطبين رو مرحله به مرحله وگذاشتيم فقط كافيه مراحل رو با دقت انجام بدين…

  • سلام خسته نباشید توروخدا کمکم کنین اه خسته شدم بس این برنامه رو دانلود کردم اما اتفاقی نیوفتاد!!من 4ماه راحت از این برنامه براواتس اپ استفاده میکردم با وجده اینکه فیلم دانلود نمیشد همه عکسارو نمیشد فرستاد اما خوب بود اما خود برنامه پیغام داد که واتس اپ پا کنید دوباره دانلود کنید منم پا ک کردم اما دیکه نشد منم برنامه رو از همه جا لب تاب پاک کردم از اول نصب کردم اما کار نمیکنه ارور میده که در حال نصبه اما نمیشه وااای خواهش میکنم برنامه اندی هم نمیشه !!!!!!!!!!

  • سلام
    ما همه کار هارو انجام دادیم و مخاطبا توی لیست مخاطبای بلواستکس وارد شد ولی لیست مخاطبا به وایبر هنوز نیومده و دوباره میگه هیچ مخاطبی ندارید مشکل از کجاست؟

    • مطمئنيد كه مراحل رو درست انجام دادين؟ رو آپ هاي ديگه امتحان كردين؟ قاعدتا نبايد مشكلي پيش بياد…

    • همه مراحلو درست انجام دادم و مخاطبا اضافه شدن البته عکساشون نیومده ولی توی لیست مخاطبای وایبر که بتونی چت بکنی اضافه نشدن

    • چيزي به ذهنم نميرسه ..نبايد مشكلي پيش ميومد… دوباره مراحلو انجام بدين شايد مشكل حل شه

14 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی